ارائه سرویس جدید پرتاب در اصفهان


استارت آپ و سامانه هوشمند اسباب کشی و حمل و نقل درون شهری، اکنون پس از حدود ۳ سال و نیم فعالیت در تهران و استان البرز، این بار در اصفهان خدمات خود را ارائه می دهد. پرهام کبادی مدیرعامل و موسس نوبار با اعلام این خبر گفت: ویژگی های نوبار مبتنی بر هوش مصنوعی و قیمت گذاری مستقل از زمان است و نوبار هم اکنون روند ارائه خدمات اسباب کشی را در اصفهان آغاز کرده و قرار است هر ۲ ماه یکبار انجام شود. در یک سرویس جدید در استان ها آغاز خواهد شد. این اتفاق احتمالا در شیراز یا مشهد در ماه های آینده رخ خواهد داد.

شاهین عمادی، مدیر توسعه و فروش مناطق ایران در نوبر نیز گفت: اکنون پس از یک هفته، تنها با یک بنر وب سایت و گوگل ادز، ۴ سفارش موفق در اصفهان داشتیم. وی درباره نحوه نظارت از راه دور بر کیفیت خدمات گفت: ۴ تیم در اصفهان داریم که کار باربری را انجام می دادند. این تیم ها قبل از شروع کار آموزش دیده اند و می دانند که قیمت نوار جدید ثابت و بدون تغییر است، تا زمانی که کارفرما درخواست نکند، انعام دریافت نمی کنند. علاوه بر این که در نوبار از ابتدا همه اطلاعات را دریافت می کنیم و قیمتی که در سرویس نوبار ارائه می دهیم با قیمتی است که کارگران برای بحث اسباب کشی مراجعه می کنند.

تحویل به ترکیه

استارت آپ نوبار علاوه بر حضور در شهرهای مختلف ایران، برنامه های دیگری نیز برای توسعه فعالیت های خود دارد که قبادی درباره این فعالیت ها گفت: تا پایان سال نوبر را در ۶ شهر دیگر راه اندازی می کنیم. ما به احتمال زیاد ارسال به ترکیه را آغاز خواهیم کرد. بخش نظافت و آماده سازی قبل و بعد از اسباب کشی به خدمات جدید اضافه می شود.در حال حاضر مهاجرت افزایش یافته است و مردم باید وسایل منزل خود را جابجا کنند. در زمینه حمل و نقل، تجارت مرده بین ایران و ترکیه از طریق اینستاگرام و اینفلوئنسرهایی که فروشگاه های آنلاین دارند وجود دارد و این محموله ها باید جابجا شوند.

همچنین در خرداد ماه سال گذشته شرکت نوبار با همکاری بیمه ایران فرصتی را برای بیمه مبلمان و تجهیزات برای مشتریان خود فراهم کرد. با این سرویس، کل مسیر حرکت تحت پوشش بیمه قرار می گیرد، یعنی. از زمان شروع حرکت کارگران تا بارگیری بار در کامیون تا رسیدن به مقصد تحت پوشش بیمه قرار می گیرند و در صورت اعلام خسارت توسط کاربر و داشتن بیمه نامه پشتیبانی ارائه می شود نوبار بیمه نامه را به شرکت بیمه و کاربران را همراهی می کند تا کاربر خسارت خود را دریافت کند. در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از مشتریان جدید از این سرویس برای بیمه مبلمان خود استفاده می کنند. از آنجایی که تحت پوشش بیمه ایران هستند و این خدمات رایگان است و ما برای این تسهیلات هزینه ای دریافت نمی کنیم.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟