استودیو تم، تیم انیمیشن رسانه Raymon


یکی از تیم های مستقر در فضای Raymon Media، تیم Theme Studio است. در فرصت رسانه ای که رایمون در اختیار تیم های مستقر خود قرار داد، با این تیم گپ زدیم. گفتگوی ما را دنبال کنید:

اولین، لطفا خودم ذره مکمل مستقیم مقدمه انجام دادن:

عارف ملکوتی فر هستم، متولد اردیبهشت ۱۳۷۰، فارغ التحصیل رشته انیمیشن از دانشگاه سالزبورگ (FH Salzburg) در رشته هنر چند رسانه ای (Multimediaart) شاخه انیمیشن سه بعدی هستم. در دوران تحصیل در اتریش، علاوه بر آشنایی با انیمیشن، سینما، گرافیک و موسیقی، به عنوان کارآموز در کارخانه نور دیجیتال در سالزبورگ مشغول به کار شدم. آنجا، در اولین انیمیشن اتریش به نام Snotty Boy

– روتزبو و همچنین فیلم عروس بدعت گذار (Die Ketzebraut) محصول آلمان. از دیگر فعالیت های من می توان به ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای شرکت های بین المللی مانند مک دونالد، ساترن و … اشاره کرد. پس از اتمام تحصیلاتم به عنوان طراح سه بعدی، تکسچر آرتیست و رندر در شرکت های مختلف تبلیغاتی، فیلم و بازی مشغول به کار شدم و تجربیات مفیدی کسب کردم.

از جانب تحصیل و کارشما درباره ما من می گویم:

Theme Studio در ابتدا به عنوان یک شرکت برون سپاری هنری تاسیس شد. در ابتدا فقط طراحی شخصیت و محیط، تصاویر، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و غیره را انجام می دادیم، اما من به دنبال چیزی بودم که نوآورانه و منحصر به فرد باشد، زیرا احساس می کردم این چیزها برای من عادی شده است، رویه شرکت برای من تغییر کرد. آموزش و نوآوری در توسعه نرم افزار با پتانسیل بالا در زمینه ساخت انیمیشن و بازی. بعد از حدود شش ماه شروع کار با امیر که تقریباً تازه وارد عرصه کار سه بعدی شده بود آشنا شدم. ابتدا کار بر روی شبیه سازی محیط استودیو با قابلیت وارد کردن هر نوع محصولی به آن آغاز شد. من تخمین زدم که ساخت این محصول شش ماه طول بکشد، اما میزان یادگیری بالای امیر و علاقه شدید او به تحقیق و توسعه در زمینه های مختلف دنیای هنر سه بعدی باعث شد که این کار را با هم در مدت کوتاهی دو ماهه به پایان برسانیم. محصول دمو MVP ما هدفون Bang & Olafsen بود که اتفاقا در اینستاگرام مورد استقبال این شرکت دانمارکی قرار گرفت. در مرحله بعد کار بر روی پروژه قهوه ساز Nespresso DeLonghi و نحوه کار دستگاه به صورت انیمیشن را آغاز کردیم که مورد استقبال این شرکت ایتالیایی نیز قرار گرفت. ما بر روی جامعه هدف مشتریانی که می‌خواهند متفاوت به نظر برسند و از ایده‌های نوآورانه استقبال می‌کنند، تمرکز کرده‌ایم و تا به امروز پروژه‌هایی مانند شبیه‌سازهای معماری، کشتی‌های کروز، کف‌پوش‌ها و دیوارپوش‌ها و غیره را با بررسی‌های عالی در کشور محقق کرده‌ایم. از شرکت های داخلی این امر در کمتر از یک سال منجر به پیشرفت قابل توجهی در کار تیم ما شد و امیر به عنوان یکی از بنیانگذاران به کار در تیم ادامه داد.

امروزه تیم Theme Studio بر روی ایجاد نرم افزارهای مختلف شبیه سازی به صورت تخصصی در زمینه شبیه سازهای کف و دیوار، شبیه ساز خودرو، شبیه ساز محصولات کارخانه و … کار می کند و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم نیازهای شرکت برای حل مشکلات داخلی و خارجی بازاریابی، معرفی و تحویل محصولات با استفاده از تکنولوژی و هنر. همچنین تبلیغات تعاملی در وب در کشور ما زمینه کمتر شناخته شده ای است و تیم ما در تلاش است تا با تولید محتوای جذاب در این زمینه، این رسانه را در کشور محبوب تر کند.

تحصیل و کار کردن شما چی یک چالش ذره مکمل مستقیم پاسخ او می سازد؟

به طور کلی می توان گفت که استودیو چالش ارائه محصولات تولید شده در شرکت ها به مشتریان را با بالاترین کیفیت حل می کند، اما در اصل به دلیل اینکه فعالیت ما در لبه تکنولوژی است و نه حل کننده است. یک نیاز شناخته شده، باید نیاز بهتری ببینیم ما محصولات یا خدماتی را در بازار ایجاد می کنیم و به ترویج برندسازی شرکت ها در جامعه کمک می کنیم.

چی بلند شد چه در ریمن مستقر سنگین و ریمن برای شما چی مزایای نسبت به یک چیز دیگر یک قاتل آن را داری؟

Raymon Media به دلیل موقعیت جغرافیایی دور از ترافیک، قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر فضاهای همکاری، برخورداری از امکانات ویژه در زمینه انیمیشن و سینما مانند رندرفارم، موشن کپچر فضایی، استودیوی کوروماکی، استودیو جعبه سفید و جعبه سیاه، اتاق کنفرانس. ، فضای صمیمی و فضای دوستانه و مبتکرانه انتخاب مناسبی برای راه اندازی تیم ما بود.

در یک تیم شما چی تخصص سلام وجود داشتن ایناهاش و چگونه آنها ذره مکمل مستقیم جاذبه آیا انجام دادی

به نظر من، برای استودیوهای کوچک و متوسط، مهمترین چیز این است که همه این توانایی را داشته باشند که بخشی از کار را بر عهده بگیرند و به تکمیل پروژه کمک کنند. به دلیل محدودیت بودجه، کارگاه های کوچک و متوسط ​​نیاز به یک آچار همه کاره یا به قول خودشان آچار فرانسوی دارند که بدون توجه به نوع کار، همیشه به دنبال یادگیری و انجام کار به بهترین شکل باشد. استودیوهای بزرگ به دلیل بودجه و وسعت بیشتر پروژه ها معمولاً فقط در زمینه فعالیت خاصی به نیروهای متخصص متفاوتی نیاز دارند و در ایران تعداد این استودیوها می تواند کمتر از انگشتان یک دست باشد.

برای استخدام، پس از بررسی نمونه کارها، ابتدا یک آزمون بسیار کوچک از دانش آموز انجام می دهیم و پس از موفقیت در مرحله اول، به مدت دو ماه به صورت آزمایشی در تیم کار می کنیم. در فرآیند مصاحبه، چندان به سوالات بی معنی و کلیشه ای اعتقادی نداریم و در همکاری مشترک سعی می کنیم نیروهای جدید را با استانداردهای خود بسنجیم.

مهم ترین عوامل برای ما به طور کلی عبارتند از: قدرت ایده نامحدود، خلاقیت در اجرای کار، تبدیل ایده های غیر ممکن به ممکن، مسئولیت پذیری و تضمین اتمام پروژه های محول شده.

حضار تحصیل و کار کردن شما چی اینها هستند؟

مشتریان ما به تجارت خاصی مرتبط نیستند و از آنجایی که فعالیت های ما بسیار سفارشی است، شامل کلیه شرکت ها و صنایعی می شود که به دنبال استفاده از روش های جدید و غیر کاربردی هستند. ما دوست داریم با مشتریانی کار کنیم که به اندازه ما منعطف و ریسک پذیر هستند و برای دستیابی به نتایج جالب و متفاوت، چالش های کمتری را انجام می دهند.

چگونه به کارشما بازار یابی آیا شما می سازید

تا به حال، بازاریابی ما عمدتاً از طریق معرفی شخصی و سفارشات مشتریان قبلی بوده است. همچنین با شرکت در نمایشگاه ها و ارائه برند با شرکت ها و صنایع در ارتباط مستقیم هستیم. در آینده سعی خواهیم کرد تا حد امکان خود را از طریق وب سایت شرکت معرفی کنیم.

امیدواریم با برندسازی مناسب و ارائه محصولات و خدمات مشتریان جدید را از طریق سایت و شبکه های اجتماعی جذب کنیم.

آمد در بازار بین بین المللی هر دو فعالیت شما دارید؟ چگونه

از ابتدا هدف گذاری ما فقط برای مشتریان خارجی بود و در این راستا با چند MVP از برندهای معروف جهانی نیز همکاری داشتیم، اما پس از مشاهده بازخورد و استقبال از آثار چند شرکت مطرح داخلی، علاقه مند به همکاری با شرکت های محلی

ما در حال حاضر بیشتر به عنوان فریلنسر/فرد با شرکت های خارجی همکاری می کنیم تا به عنوان یک شرکت که بخشی از آن به دلیل دشواری گسترش رسمی کسب و کار در فضای بین المللی و محدودیت های ثبت شرکت های خارجی توسط ایرانیان به صورت رسمی و قانونی است.

از جانب وضعیت رقبای شما من می گویم:

از آنجایی که کسب و کار ما با پیشرفت تکنولوژی در نرم افزار همراه است و به نوعی در لبه تکنولوژی قرار دارد و پروژه های ما نیاز به به روز رسانی و تحقیق و توسعه (R&D) بر اساس نیاز مشتریان خود دارند، کمتر استودیویی در ایران وجود دارد که مایل باشد. به چنین چالش هایی برای پروژه ها پذیرفته می شود. در بازار بین المللی نیز وضعیت تقریباً به همین منوال است و استودیوهای کمی در این زمینه فعالیت می کنند و سعی داریم با تماشای رقبا، کیفیت کار استودیو را در حد رقبای بین المللی در سطح بالایی ارتقا دهیم.

در جهت تحصیل و کار کردن شما چی چالش ها وجود داشتن آن را داری؟

طبیعتاً مانند بسیاری از استارت آپ ها، هزینه ها از جمله هزینه افزودن سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری و غیره، کمبود نیروی متخصص، اینترنت بسیار کند و نیاز به فیلترشکن برای بازدید از رایج ترین وب سایت ها، ناتوانی در تجارت با شرکت های خارجی، عدم توجه شرکت های صنعتی به مسائل ترویج برند و عدم اعتماد به استودیوهای نوپا یکی از چالش های ما است.

اگر جوانان به ■ منطقه کار کردن شما علاقه ماند بودن از جانب جایی که شما باید کار خود را انجام دهید شروع کنید آهسته. تدریجی؟

قبل از شروع هر کاری، فکر خود را مستقیم کنید یا به کار و زندگی خود نگاه کنید. وقتی طرز فکر آینده کار درست نباشد، همیشه به جای پیشرفت، به چاله می افتید و در دام جملات و طرز فکرهای کلیشه ای که همه جا می شنویم، می افتید. به جای اینکه بنشینید و فکر کنید که آیا یک شغل خاص برای من مناسب است یا نه، زود شروع کنید و قطعاً حتی اگر آن شغل را دوست ندارید، تجربه امتحان آن شغل در آینده مفید خواهد بود. ایستادن باعث رکود رودخانه خلاقیت می شود.

یکی دفتر خاطرات از جانب جهت یا سخن، گفتار نهایی:

با توجه به تجربه‌ای که در کسب‌وکار داخلی و خارجی دارم، می‌خواهم به علاقه‌مندان به این حوزه، به‌ویژه کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند، توصیه‌های کلی داشته باشم:

  • به دنبال ایده های رایج و رایج در بازار نباشید. رقابت ممکن است کلمه مثبتی در فرهنگ عامه باشد، اما برای تجارت شما به معنای استرس مداوم و عقب ماندن از رقابت است. معمولاً ما به دنبال ایده ای هستیم که در جای دیگری جواب داده باشد و احتمال موفقیت ما زیاد است، اما این باعث می شود که تعداد رقبا در بازار زیاد باشد، یعنی هر روز که می گذرد سهم بازار ما کمتر و کمتر می شود. ورشکستگی اجتناب ناپذیر است.
  • از امتحان ایده ای که به راحتی کپی می شود خودداری کنید.
  • در نحوه اداره و اجرای کسب و کار خود انعطاف پذیر باشید. یکی از دلایل شکست کسب‌وکارها، به نظر من، عدم انعطاف در اجرای ایده‌ها است، بنابراین با وجود علائمی که به ما هشدار می‌دهند که نیازی به حل مشکل آن‌طور که تصور می‌کنیم، نداریم، ما اصرار داریم که از مدل ذهنی استفاده کنیم. پیش فرض در ذهن ما منجر به نابودی کامل کسب و کار ما در مدت زمان کوتاهی می شود.
  • تا حد امکان سعی کنید هرچه زودتر به یک MVP خیلی ساده ولو پر از مشکل برسید و در اسرع وقت از بازار بازخورد بگیرید. کمال گرایی بیش از حدی که در کودکان کارآفرین وجود دارد باعث می شود آنها محصول را خیلی دیرتر از زمانی که نیاز به دریافت بازخورد دارند در بازار آزمایش کنند. این باعث می شود ما دیر به اشتباهات خود پی ببریم و وقت و پول خود را تلف کنیم.
  • و نکته آخر اینکه اگر به تنهایی کسب و کار خود را راه اندازی کنید، ممکن است در ابتدا همه ایده ها به سرعت اجرا شوند، اما بعدا منجر به شکست سرمایه گذار/بنیانگذار شرکت می شود. ایده کمال گرایی و سوپرمن بودن و این توهم که یک نفر می تواند همه این کارها را انجام دهد باعث شکست بسیاری از مشاغل می شود.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟