اهداف راه رفتن: چگونه برای موفقیت خود برنامه ریزی کنیم


در FitnessBank، اهداف پیاده روی شما به معنای واقعی کلمه می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. اگر یک حساب جاری نزد ما دارید، می توانید مراحل خود را با برنامه ردیاب گام ما همگام کنید. هرچه بیشتر پیاده روی کنید، نرخ بهره کلی در حساب شما کمتر می شود.

با این اوصاف، خوب است که یک برنامه محکم برای اطمینان از انجام مراحل روزانه خود داشته باشید. ما چند نکته را ارائه کرده ایم که باید رعایت کنید تا رژیم پیاده روی خود را با سهولت نسبی کنترل کنید. از هدف گذاری مناسب گرفته تا شناخت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و موارد دیگر.

شناخت محدودیت های خود

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت دانستن محدودیت های خود در مورد فعالیت بدنی تأکید کنیم. مهم است که از سطح فیزیکی بدن خود آگاه باشید. این می تواند به جلوگیری از آسیب جزئی و دائمی کمک کند. به ما اعتماد کنید، بدن شما از شما تشکر خواهد کرد.

یکی دیگر از نکات آماده سازی جامد، کشش است. گرم کردن مفاصل و اندام‌ها قبل از فعال شدن در طول روز می‌تواند کمک زیادی به حفظ سلامتی شما کند. با این حال، قبل از شروع فعالیت، از حرکات کششی طولانی‌تر دوری کنید. این گاهی اوقات می تواند آسیب بیشتری نسبت به آن داشته باشد.

چند بار باید پیاده روی کنم؟

توصیه می شود که حداقل سی دقیقه در روز ورزش کنید. زمان کوتاهی است؟ مشکلی نیست می توانید زمان را در طول روز تقسیم کنید تا مطمئن شوید که فشار زیادی به آن وارد نمی شود. حتی چند قدم در اطراف خانه می تواند به پیروزی های بزرگ در FitnessBank تبدیل شود.

اگر وقت دارید، یک پیاده روی خوب در فضای باز برای چند چیز خوب است. ویتامین D از خورشید، افزایش انرژی ناشی از فعال ماندن. لیست امتیازات هرگز تمام نمی شود. و اکنون، می‌توانید همه این کارها را انجام دهید و در عین حال پس‌انداز زیادی در مورد حساب خود داشته باشید.

پیشنهادات سرگرم کننده بیشتر برای وارد شدن به مراحل

از انجام همان قدم زدن در اطراف بلوک خسته شده اید؟ سعی کنید در ازای مناظر جدید از منطقه معمولی خود عبور کنید. هدف پیاده‌روی را برای جستجو در پارک‌ها/مسیرهای پیاده‌روی اطراف برای تغییر سرعت تعیین کنید. بسته به موقعیت مکانی شما، برخی از مسیرها حتی ممکن است مناظر جذابی داشته باشند.

این تصاویر ممکن است به شما انگیزه دهد که چند قدم دیگر را بردارید، یا حداقل یک مکان جایگزین خوب به شما بدهد تا بعداً دوباره از آن بازدید کنید. اگر مسیرهای کوهستانی در نزدیکی شما وجود دارد، این نیز یک جایگزین عالی است. اطمینان حاصل کنید که هیدراته بمانید، ضد آفتاب را بسته بندی کنید و سایر اقدامات احتیاطی لازم را برای این محیط ها انجام دهید.

با FitnessBank به سمت پس انداز بروید

همیشه به یاد داشته باشید که به خودتان لطف کنید. اگر هر روز به پارک نروید اشکالی ندارد. و با پیروی از این راهنمای آسان برای به ثمر رساندن اهداف پیاده روی خود، فقط ارائه بهترین های خود کافی است.

آیا آماده‌اید تا شاهد کاهش آن نرخ‌های بهره باشید؟ اکنون مراحل خود را شروع کنید و تماشا کنید که مزایا با چه سرعتی شروع می شوند. سوالات بیشتری در مورد خدمات حساب ما در اینجا در FitnessBank دارید؟ امروز با ما تماس بگیرید. راه اندازی یک مشاوره سریع، آسان است و هر پاسخی را که بخواهید به شما خواهد داد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر