ایران اسکایپ، پلتفرم نهایی اتاق فرار


پلتفرم اسکایپ ایرانی روز دوشنبه ۲۸ شهریور ماه با حضور صاحبان اتاق های فرار و اصحاب رسانه در مرکز همایش های رعد ارائه شد.

Iranscape بستری برای مرور، مقایسه و رزرو آنلاین این اتاق های سرگرم کننده است.

«اتاق فرار» یا «روم پرش» یک بازی گروهی، معمایی و فکری است که معمولا افراد به صورت تیمی یا خانوادگی به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه در آن شرکت می کنند تا معماهای اتاق فرار را حل کنند و از آن خارج شوند.

در ابتدای این مراسم مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی های فکری و از اعضای کارگروه اتاق فرار با اشاره به آمارهای جالبی از پیشرفت این سرگرمی در کشور گفت: اتاق فرار از سال ۱۳۹۴ در ایران فعال شده است. از سال ۲۰۱۸، سرعت رشد اتاق های فرار افزایش یافت. بیش از ۴۵۰ اتاق فرار در سراسر کشور فعال هستند. به طور کلی، Skiprom یک سرگرمی با ظرفیت ورودی کم است. ۹۷ درصد کلکسیونرهای اتاق فرار در تهران مرد و بین ۲۷ تا ۲۹ سال بودند و در سال ۱۴۰۱ میانگین سن اتاق های فرار کاهش یافت.

وی افزود: ۷۰ درصد مجموعه های اتاق فرار فقط یک بازی دارند. ۹۰ درصد اتاق های فرار در ژانر وحشت بودند. از سال ۲۰۱۸ اتاق های فرار از زیرزمین خارج شد و تصمیمی در وزارت ورزش و جوانان برای بحث درباره باشگاه های فکری و اتاق های فرار گرفته شد. دوره های مختلف مربیگری در زمینه بازی های فکری برگزار شده است. کمتر از ۲۰ درصد مجموعه ها دارای مجوز هستند و امیدواریم بخش عمومی به مجموعه ها کمک کند تا کار خود را با خیال راحت انجام دهند.

ایران اسکایپ، پلتفرم نهایی اتاق فرار

وی در پایان افزود: سایت ایران اسکیپ در سال ۱۴۰۰ اقدام به همکاری کرد و تفاهم نامه ای با سایت ایران اسکیپ تهیه کردیم. مثل همیشه، من سریال های اتاق فرار را تشویق می کنم که وب سایت ها و تبلیغات خود را داشته باشند.”

در زیر، علی مهام، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ایران اسکیپ، در مورد انتخاب نام این پلتفرم صحبت می کند و اینکه انتخاب نام ایران در هر برندی مسئولیت و وزن بیشتری برای آن برند دارد و ایران اسکیپ تمام تلاش خود را برای حمایت از ایران انجام می دهد. ۲۴ ساعت شبانه روز، Skip باید بی عیب و نقص باشد و به کلکسیونرها و مشتریان خود پاسخگو باشد.

سپس محمدجواد امینی، بنیانگذار و نایب رئیس این سامانه، پلتفرم جدید ایران اسکیپ را با رابط کاربری و UX جدید معرفی کرد و به دانش فنی این تیم نیز اشاره کرد.

وی افزود: سکوی جدید در بهینه ترین حالت ارائه شده است و این پلتفرم قابلیت نمایش اتاق های فرار بر اساس منطقه جغرافیایی را دارد و امکان لغو جلسه، رزرو آسان، ورود و بررسی سریع وجود دارد. همچنین کاربران می توانند از این پلتفرم برای کسب امتیاز استفاده کنند. دریافت و دریافت کد تخفیف».

امینی افزود: با توجه به عدم برندسازی اتاق های فرار، این بستر سعی دارد به عنوان بازوی برندسازی مجموعه ها عمل کند.

در پایان این مراسم کیک نمادین توسط بانیان این سکو برش داده شد.

اسکایپ ایران

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟