برای یک فصل تعطیلات سالم، به راه خود ادامه دهید


تمرینات کوچک!

تعطیلات اینجاست، یک زمان جشن و شادی از سال. همانطور که برای شادی و نشاط آماده می شویم، با دوستان و خانواده دور هم جمع می شویم، درخت را می بریم، خرید خود را تمام می کنیم، پخت و پز تعطیلات را تمام می کنیم، و برای مهمانی های تعطیلات برنامه ریزی می کنیم، فراموش نکنید که هر زمان ممکن است کمی ورزش کنید. فعال ماندن تا حد امکان، حتی در شلوغ ترین زمان سال، به شما کمک می کند تا تعادل خود را حفظ کرده و در سال جدید سالم بمانید.

اولویت بندی تمرینات همیشه آسان نیست. انجام این کار در تعطیلات حتی چالش برانگیزتر است. تا آنجا که ما می خواهیم، ​​ممکن است وارد شدن به یک تمرین ممکن نباشد و این اشکالی ندارد. وقتی برنامه شما خیلی شلوغ می شود، به این فکر کنید که چگونه می توانید از آن دقایق اضافی برای تنظیم برنامه ورزشی خود استفاده کنید.

چگونه در تعطیلات چند تمرین انجام دهیم؟ اگر تمام وقت شما ۱۵ دقیقه است، سعی کنید برخی از تمرینات ایزومتریک مانند دراز و نشست یا فشار را انجام دهید. یک روال سریع اسکات، لانژ، پرش و کشش را می توان تقریباً در هر مکانی انجام داد. اعضای خانواده خود را برای پیاده روی دعوت کنید – فرصتی عالی برای اجتماعی بودن و در عین حال فعال ماندن. اگر قصد سفر دارید، نوارهای مقاومت خود را با خود ببرید. به عبارت دیگر، ممکن است مجبور شوید در فعالیت خود خلاق باشید.

مطالعات نشان داده اند که انجام دوره های کوتاه مدت ورزش با شدت بالا ممکن است برای حفظ سطح تناسب اندام شما کافی باشد. مطمئناً هر فعالیتی که بتوانید انجام دهید به شما در مدیریت استرس فصل کمک می کند. بنابراین، اگر نمی توانید پنج مایل بدوید، نگران نباشید. وقتی مینی تمرینات می توانند کار کنند، کاری را که می توانید انجام دهید! از تعطیلات لذت ببرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر