بهترین مواد تقویت کننده سیستم ایمنی برای افزودن به اسموتی های خود


داشتن آبمیوه غنی از مواد مغذی یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای حمایت از سلامت کلی خود انجام دهید. چرا؟ زیرا اسموتی ها راهی آسان و خوشمزه برای بسته بندی انواع مواد مغذی در یک وعده غذایی هستند. آنها را با میوه ها و سبزیجات رنگارنگ، چربی های سالم، پروتئین اشباع شده، و هر ابر غذای دلخواه خود پر کنید! بعلاوه، اگر در مورد مواد تشکیل دهنده خود استراتژیک هستید، این اسموتی خوشمزه می تواند یک تقویت کننده ایمنی باورنکردنی نیز باشد. و اجازه دهید با آن روبرو شویم، ما همه هک های حمایت کننده سیستم ایمنی را می خواهیم که می توانیم دریافت کنیم!

نکات ساده برای مخلوط کردن آبمیوه تقویت کننده سیستم ایمنی

تهیه اسموتی تقویت کننده سیستم ایمنی بسیار ساده است! با مواد صحیح و ترکیبات طعم، شما نزدیکترین جرعه برای ایجاد دفاعیات خود خواهید بود. برای کمک به شما برای شروع، در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید برای کمک به شما در ایجاد بهترین ترکیب دنبال کنید:

یک پایه سالم انتخاب کنیدمایعات مغذی مانند آب نارگیل، کفیر، شیر آجیل، شیر دانه‌های خانگی، یا آب ساده را شامل شود.

از قندهای اضافه شده خودداری کنیدمایعات حاوی قندهای افزوده مانند نوشیدنی‌ها یا آب میوه‌ها، مخلوط‌های اسموتی از پیش ساخته شده حاوی شکر اضافه شده و مواد مصنوعی، یا هر ماده دیگری که فرآوری شده یا تصفیه شده است را دور نگه دارید.

آن را غنی از مواد مغذی کنیداسموتی خود را با مواد مغذی پر کنید که حاوی ویتامین های تقویت کننده سیستم ایمنی هستند، مانند مرکبات، آجیل، انواع توت ها، سبزیجات برگ دار، و غذاهای فوق العاده.

آن را پر از پروتئین نگه دارید: برای متعادل کردن قند خون و حفظ احساس سیری، مطمئن شوید که آب میوه شما حاوی پروتئین است! به غذاهای کامل مانند آجیل و دانه ها بچسبید یا یک قاشق پودر پروتئین اضافه کنید.

۶ ماده اسموتی برای تقویت ایمنی

در انتخاب مواد تشکیل دهنده برای اسموتی های تقویت کننده سیستم ایمنی، امکانات بی پایان هستند. اما در میان گزینه های موجود، برخی شایسته عنوان “بهترین” هستند.

مرکبات

هنگام تهیه آبمیوه، میوه های مرکباتی مانند پرتقال، لیمو، لیموترش و گریپ فروت را مصرف کنید. این مواد غذایی کامل با ویتامین C، یک ماده مغذی حمایت کننده سیستم ایمنی، بسته بندی شده اند. همچنین سرشار از کاروتنوئیدها، فلاونوئیدها، پلی فنول ها و آنتی اکسیدان ها است که از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند و دفاع طبیعی شما را تقویت می کند.

در مورد ترکیبات آب مرکبات، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد!

پرتقال + ماست وانیلی: یک خوراکی کرم مانند به همان اندازه که سالم است، خوشمزه است.

لیمو + ماست یونانی وانیلی + شیر بادام + زنجبیل + عسل خام: نور خورشید مایع در فنجان!

گریپ فروت + آناناس + آب نارگیل + نعناع: ساده، با طراوت و مرطوب کننده.

کفیر

نوشیدنی‌های لبنی تخمیری مانند کفیر حاوی کشت‌های زنده و فعال هستند که می‌توانند به حمایت از میکروبیوم سالم روده کمک کنند. و از آن زمان ۷۰ درصد سیستم ایمنی بدن وقتی در روده شما یافت می شود، منطقی است که سعی کنید سلامت روده خود را در هنگام تلاش برای حفظ بدن خود در حالت مبارزه حفظ کنید.

می توانید به کفیر به عنوان مایعی برای ماهی خود اعتماد کنید و آن را با برخی میوه ها و سبزیجات ترکیب کنید تا یک ترکیب غنی از پروبیوتیک حاوی پروتئین داشته باشید.

این ترکیب را امتحان کنید: ۱ فنجان توت یخ زده، ۱۲ فنجان کفیر، ۱ قاشق غذاخوری آجیل یا کره دانه، ½ تا ۱ فنجان اسفناج، ½ قاشق غذاخوری دانه چیا و یخ.

آجیل یا کره دانه

کمبود پروتئین می تواند سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند و شما را بیشتر مستعد ابتلا به بیماری می کند. بنابراین وقتی صحبت از اسموتی های تقویت کننده سیستم ایمنی به میان می آید، ترکیب مواد غنی از پروتئین کلیدی است! یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش مصرف پروتئین، اضافه کردن یک قاشق غذاخوری کره آجیل یا دانه است. به علاوه، کره های آجیل و دانه ها طعم اسموتی های شما را کرمی تر می کنند و در عین حال یک وعده چربی و فیبر سالم را برای شما فراهم می کنند!

از بادام زمینی گرفته تا بادام هندی و بادام، گزینه های شما بسیار زیاد است. فقط مطمئن شوید که کره آجیلی که انتخاب می‌کنید دارای سدیم کم و بدون شکر باشد.

زنجبیل

زنجبیل تازه می تواند عطر و طعم شگفت انگیزی به آب شما بدهد و همچنین سیستم ایمنی را تقویت کند. با ضد التهاب و آنتی اکسیدان فوایداین ریشه یک راه ساده برای افزایش اثربخشی آب میوه شماست.

اسموتی زنجبیل گرمسیری که با انبه، زنجبیل، آب نارگیل و کلم پیچ درست شده است را امتحان کنید.

توت فرنگی

کمتر از ۸ توت فرنگی این می تواند تقریباً ۱۰۰٪ ویتامین C توصیه شده و مورد نیاز را در یک روز به بدن شما برساند. صرف نظر از تازه یا منجمد بودن توت فرنگی، آنها مواد مغذی ضروری را برای تقویت سیستم دفاعی شما و حفظ بدن در حالت جنگی فراهم می کنند. بین شیرینی طبیعی و مواد مغذی فراوان، قرار دادن یک مشت در مخلوط کن یکی از خوشمزه ترین راه ها برای تهیه اسموتی تقویت کننده سیستم ایمنی است.

کورکوما

کورکومین ترکیب ضد التهابی فعال موجود در زردچوبه است که این ریشه را به افزودنی عالی برای یک آب حمایت کننده سیستم ایمنی تبدیل می کند. مطابق با پژوهشزردچوبه یک اثر تعدیل کننده سیستم ایمنی قوی دارد. مقداری از این ادویه ها را در اسموتی خود بپاشید تا یک نوشیدنی با طعم منحصربفرد داشته باشید که می تواند به سلامت و تندرستی شما شادابی بیافزاید.

ترکیب مورد علاقه ما؟ زردچوبه تازه را با آب هویج، عسل، آناناس، زنجبیل، پرتقال و ماست یونانی وانیلی مخلوط کنید!

۳ آب میوه خوشمزه تقویت کننده سیستم ایمنی که طعمی شبیه به آب نبات دارند

ما سه دستور العمل اسموتی خوشمزه را با استفاده از برخی از ترکیبات اسموتی تقویت کننده سیستم ایمنی ایجاد کرده ایم. این اسموتی ها را امتحان کنید و به بدنتان مواد مغذی لازم برای تقویت سیستم ایمنی بدنتان را بدهید، همگی در حالی که چیزی شبیه آب نبات میل کنید.

اسموتی مانوکا هانی کره براونی

هوس یک شیک شکلاتی دارید؟ ما شما را با خوشمزه ترین و خامه ای ترین دستور اسموتی که می توانید تهیه کنید، تهیه کرده ایم. این اسموتی که با کاکائو خام، کره آجیل و عسل مانوکا ساخته شده است، حاوی مواد طبیعی است. خواص ضد میکروبی، طعم و پروتئین گیاهی!

در اینجا نحوه ساخت آن آمده است.

عناصر

  • ۱ فنجان شیر بادام شیرین نشده
  • ۱ عدد موز یخ زده
  • ۱ قاشق غذاخوری. پودر کاکائو خام شیرین نشده
  • ۱ قاشق غذاخوری. کره بادام
  • ۱ قاشق غذاخوری. نوک کاکائو خام
  • ۱ قاشق غذاخوری. عسل مانوکا
  • ۱ قاشق غذاخوری. دانه شاهدانه

مرحله ۱: همه مواد را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

گام ۲: لذت بردن!

آب توت فوق العاده تقویت کننده سیستم ایمنی

توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است، بنابراین ترکیب این اسموتی توت زمانی که می خواهید از سیستم ایمنی خود حمایت کنید ایده خوبی است. افزودن کفیر همچنین به این اسموتی تقویت بیشتری برای حمایت از روده می دهد!

عناصر

  • ۱/۲ فنجان شیر جو دوسر شیرین نشده
  • ۱/۲ فنجان کفیر
  • ۱ عدد موز یخ زده
  • ۱ فنجان توت فرنگی منجمد
  • ۱ قاشق غذاخوری. عسل
  • ۱ قاشق پودر پروتئین

مرحله ۱: همه مواد را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

گام ۲: لذت بردن!

شیک ایمنی کرم نارنجی

به لطف محتوای غنی ویتامین C آن، مرکبات، مانند پرتقال، افزودنی عالی برای یک اسموتی میوه ای تقویت کننده سیستم ایمنی هستند. در اینجا طرز تهیه یک خامه فرم گرفته سالم است که آنقدر خوشمزه است که فکر می کنید دسر است!

عناصر

  • شیر جو دو سر ۱ فنجان
  • ۱ پرتقال، پوست کنده و خرد شده
  • نصف فنجان کفیر
  • ۱ قاشق غذاخوری. عسل
  • ۱ قاشق غذاخوری. دانه کتان

مرحله ۱: همه مواد را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

گام ۲: لذت بردن!

آبمیوه های خوشمزه برای سیستم ایمنی سالم

مصرف یک اسموتی ساخته شده با مواد تقویت کننده سیستم ایمنی، راهی عالی برای تقویت رژیم غذایی شماست، چه در میانه شلوغ ترین فصول سال باشید و چه فقط به دنبال راه هایی برای بهبود شیک های روزانه خود هستید. بین توت فرنگی های غنی از ویتامین C، کفیر غنی از پروبیوتیک و کره های آجیل غنی از پروتئین، گزینه های مفید برای شما بسیار زیاد است. بنابراین مخلوط کن را بیرون بیاورید و آماده شروع تهیه اسموتی در آشپزخانه خود شوید. این قطعا یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از دریافت مواد مغذی ضروری بدن برای سالم ماندن در تمام طول سال است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر