حتی دلایل بیشتری برای “پیاده روی” به سمت نرخ های بهره بهتر


آیا قبلاً یک حساب کاربری در FitnessBank ایجاد کرده اید؟ اگر چنین است، به بازگشت خوش آمدید. ما مشتاقانه منتظر آینده ای روشن با شما هستیم! برای کسانی که هنوز در حصار هستند، ما با دلایل بیشتری برای اینکه چرا پیاده روی و نرخ های بهره بیشتر برای شما مثبت است، بازگشته ایم.

آخرین بار، ما در مورد اینکه چگونه FitnessBank به اعضای خود با ردیابی گام‌هایشان با نرخ‌های بهره بهتر در حسابشان پاداش می‌دهد، بحث کردیم. هرچه مراحل بیشتر باشد، نرخ بهتر است. امروز ما در مورد برخی از آن دلایل خاص بحث خواهیم کرد که چرا ما آنقدر مصمم هستیم که مراحل خود را وارد کنید.

نرخ بهره بهتر و خواب بهتر؟!

همانطور که احتمالاً شنیده اید، خواب برای کسانی که به دنبال تضمین سلامت بهتر خود هستند بسیار مهم است. دیدن ۱۰۰۰۰ قدم در روز یک کار کاملاً فیزیکی است. در پایان روز، احتمال خستگی شما بیشتر است و بنابراین مستعد استراحت کامل شبانه خواهید بود.

به همین ترتیب، محروم کردن خود از یک برنامه خواب معقول، فقط درخواست مشکلات است. در پایان ملایم، شما به بی حالی، مه مغزی، ضعف ایمنی، افزایش احتمال افزایش وزن و موارد دیگر نگاه می کنید. این کار را درازمدت انجام دهید و ممکن است به مشکلات سلامتی جدی تری که برخی غیرقابل برگشت هستند توجه کنید.

مقابله با اضطراب و افسردگی

آیا افسردگی فصلی احساس ضعف دارید؟ اضطراب از پشت بام تا حد یک خرابی نزدیک است؟ ما همه آنجا بوده ایم. گاهی اوقات استرس های ما می توانند ما را تحت تأثیر قرار دهند، به خصوص زمانی که برای رفع و اصلاح آنها وقت نمی گذاریم.

آیا باور می کنید که فقط پیاده روی تأثیر باورنکردنی بر اضطراب و افسردگی دارد؟ همانطور که قبلاً اشاره کردیم، پیاده روی این فرصت را فراهم می کند تا افکار خود را پاک کنید و بدون مزاحمت فرآیند انجام دهید. این می تواند کمک کند تا هر چیزی که بر ذهن ما سنگینی می کند استراحت کند، یا حداقل به ما فضایی بدهد تا چیزها را در چشم انداز مناسب خود قرار دهیم.

پیوستن مجدد به جمعیت

وقتی برای فعالیت بدنی منظم تلاش نکنیم، هر یک از موارد فوق به یک امکان تبدیل می شود. اما جدا از هر گونه نگرانی سلامتی، پیامدهای اجتماعی نیز وجود دارد. چه احساس اضطراب یا افسردگی، خستگی یا بیماری داشته باشید، این می تواند شما را به دوری از گردش های اجتماعی سوق دهد.

البته، با توجه به وضعیت فعلی همه‌گیری، این چیز چندان بدی نیست. اما هنوز هم می توان در یک گردهمایی اجتماعی شرکت کرد بدون اینکه دیگران یا خودتان را در معرض خطر قرار دهید. نشان ندادن به عنوان بهترین و منضبط ترین نسخه از خود در پیش از رویداد باعث می شود که اصلاً در مورد حضور خود تجدید نظر کنید. به خاطر چیزی که در کنترل شماست از دست ندهید!

قدم برداشتن با FitnessBank

بیش از هر چیز، تلاش برای ۱۰۰۰۰ قدم در روز گامی عالی برای تقویت عادات خوب شماست. این نوع نظم و انضباط می تواند مسری شود و احتمالاً خواهید دید که همه چیز به جنبه های دیگر زندگی شما منتقل می شود. اولین مثال در اینجا برنامه پاداش ما برای اعضا است!

سوالات بیشتری از ما دارید؟ تیم اینجا در FitnessBank از شنیدن نظر شما خوشحال است! به صفحه تماس ما سر بزنید تا برای مشاوره با ما برای کسب اطلاعات بیشتر برنامه ریزی کنید. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر