حقیقت در مورد کاهش وزن


حقیقت در مورد کاهش وزن

آیا می دانید اگر می خواهید وزن کم کنید و در حقیقت آن را خاموش نگه دارید، شما فقط باید حدود ۱-۲ پوند در هفته کم کنید?

پس از کاهش وزن ۴۵ پوندی و تبدیل شدن به یک مربی شخصی معتبر و متخصص تغذیه ورزشی، به جرات می توان گفت که می دانم درباره چه چیزی صحبت می کنم. این حقیقت در مورد کاهش وزن است.

سفر کاهش وزن من

وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم داشتم هیچ سرنخی از “کاهش وزن سالم” واقعا به چه معناست یا نحوه نگهداری آن

در گذشته همیشه آرزو داشتم “این هفته ده پوند کم کنید”، اما می دانستم که رژیم های غذایی افراطی طولانی مدت جواب نمی دهد و می دانستم که باید همه چیز را تغییر دهم.

من نیاز به ایجاد عادات و روتین های سالم داشتم که به من امکان می داد به نتیجه برسم، بلکه فقط سبک زندگی ای را ایجاد کنم که دوست داشتم. مطمئن شوید که ویدیوی من در یک روز برای کاهش وزن چه می‌خورم را در پایین این وبلاگ تماشا کنید.

حقیقت در مورد کاهش وزن، نحوه کاهش وزن، کاهش وزن زنان، کاهش وزن با کم کاری تیروئید، رازهای کاهش وزن

حقیقت در مورد کاهش وزن

کاهش وزن در واقع بسیار ساده است.

می رسد به بدن خود را بیشتر حرکت دهید و با غذاهای مناسب به آن سوخت دهید برای عضله سازی، چربی سوزی و بهبود سلامت کلی شما.

باز هم اگر می خواهید وزن کم کنید و در واقع آن را خاموش نگه دارید، شما باید فقط هدف را داشته باشید حدود ۱-۲ پوند در هفته کم کنید.

این دقیقاً همان چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید که اگر برنامه های من را دنبال می کنید ببینید.

در برنامه های غذایی من دوست دارم روی آن تمرکز کنم “افزودن به بشقاب من.” تمام سبزیجات و تمام پروتئین را اضافه کنید!

یکی از بهترین راه ها برای کمک به چربی سوزی بدن با افزایش مصرف پروتئین است

توصیه می کنم حداقل دریافت کنید ۲۰ گرم پروتئین با هر وعده غذایی – این تقریباً به اندازه کف دست شماست.

راستش را بخواهید، هیچ کس وقت ندارد روزی ۵ سینه مرغ بخورد… و مثلاً چرا؟

من پروتئین گیاهی LSF را به عنوان یک روش تمیز و آسان برای کمک به زنان برای دریافت پروتئین مورد نیاز خود ایجاد کردم.

ارگانیک، غیر GMO، بدون گلوتن، بدون لبنیات و دارای ۰ گرم شکر و ۰ ماده مصنوعی است!

یک پیمانه از پروتئین گیاهی LSF = ۲۰ گرم پروتئین، مناسب برای زمانی که وقتتان کم است یا مطمئن شوید که هر روز به اندازه کافی دریافت می کنید!

اسموتی های pb&j، صبحانه های سالم، حقیقتی در مورد کاهش وزن، نحوه کاهش وزن، کاهش وزن زنان، کاهش وزن با کم کاری تیروئید، رازهای کاهش وزن

چگونه خواب بر کاهش وزن شما تأثیر می گذارد

واقعیت کمتر شناخته شده کاهش وزن؟ شما همچنین باید آن را در اولویت قرار دهید ۷-۸ ساعت بخوابید هر شب

وقتی به اندازه کافی بخوابید:

  • کمتر هوس آشغال کنید
  • در کل کمتر مصرف کنید
  • کالری بیشتری بسوزانید

اگر شما هم مثل من هستید و برای داشتن یک خواب راحت تلاش می کنید – من شما را گرفتم.

من ایجاد کردم مهمانی خواب به شما یک لیوان شب شکلاتی خوشمزه می دهد که به شما کمک می کند سریعتر بخوابید، مدت طولانی تری بخوابید و با احساس شادابی کامل از خواب بیدار شوید! بدون خماری خواب آلود TikTok یا IG من را بررسی کنید تا ببینید چگونه هر شب خودم را با هم مخلوط می کنم. مهمانی خواب خود را در اینجا جشن بگیرید.

افزایش خواب، حقیقت در مورد کاهش وزن، نحوه کاهش وزن، کاهش وزن زنان، کاهش وزن با کم کاری تیروئید، رازهای کاهش وزن

بر دوست داشتن بدن خود تمرکز کنید. وقتی به بدنت نشون میدی که دوستت داره….

برای تمرینات خود وقت بگذارید. زمانی را برای خوردن وعده های غذایی سالم اختصاص دهید. زمانی را برای استراحت و ریکاوری اختصاص دهید.

شما هرگز از یک مورد از آن انتخاب ها پشیمان نخواهید شد و اگر این کار را انجام دهید، شاهد تغییرات جدی خواهید بود!



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر