خواه یا نه رژیم غذایی ممکن است گمشده فیبر است؟ در همین جا ۱۱ غذای پر فیبر برای از گرفتن روده ای مفید معرفی شده است شده است


سلامت روده خوب موضوع مورد پسند در دنیای بهزیستی است – را انتخاب کنید و انتخاب کنید انگیزه خوبی هم دارد. به عبارت آسان، میکروبیوم روده یکی اجتناب کرده اند مهمترین اجزا تصمیم گیری کننده سلامت عمومی ما است. هیکل ما را در بهتر از حالت را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همه عامل اجتناب کرده اند افت پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هضم به همان اندازه سلامت ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت روده ها {کمک می کند}. a فوق العاده انصافاً، اینطور نیست؟ ادراک نکردنی ترین عامل حقیقتی که روده ما تشکیل جهان وطنی اجتناب کرده اند میکروب ها (میکرو ارگانیسم ها) است کدام ممکن است عملکرد مهمی در فیزیولوژی ما دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن را شاد نگه می دارند. متعاقباً، مشخص است کدام ممکن است این همان چیزی است که ما باید اجتناب کرده اند آن مراقبت کنیم، مناسب است؟

روده ما تشکیل تریلیون ها اجتناب کرده اند این میکروب های ریز با این حال قادر مطلق است کدام ممکن است بر بزرگراه ها تأثیر می گذارند هیکل همراه خود چربی سروکار دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را ذخیره می تنبل، چگونه قند خون را مدیریت می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونه به هورمون هایی کدام ممکن است گرسنگی را مدیریت می کنند، پاسخ می دهد. برخی اجتناب کرده اند میکرو ارگانیسم های روده دارند کشف شد تبدیل می شود برای مدیریت خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساخت داروها شیمیایی در مغزمان مشابه دوپامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سروتونین. آن نیز است اختراع شده اینکه خوب “ذهن دوم” در روده ما موجود است کدام ممکن است همراه خود ذهن در اوج ما ارتباط برقرار می تنبل. این ارتباط با اشاره به {بیماری ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت روان عملکرد حیاتی ایفا می تنبل.

همراه خود این جاری، آرزو می کنیم هر کاری کدام ممکن است می توانیم انجام دهیم به همان اندازه او مفید نگه دارد! را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر به رژیم غذایی شخصی اهمیت می دهید، لذت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت روده تان دستی تر اجتناب کرده اند آن چیزی است کدام ممکن است در نظر گرفته شده می کنید.

درمورد: بهتر از وعده های غذایی برای روده مفید تر طبق RD

چگونه خوب رژیم غذایی ممکن است اجتناب کرده اند خوب میکروبیوم مفید پشتیبانی تنبل؟

هنگامی کدام ممکن است صحبت اجتناب کرده اند بهتر از داروها مغذی برای سلامت روده تبدیل می شود، پروبیوتیک ها حرف اول را می زنند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالی کدام ممکن است مزایای روده دوست غذاهای غنی اجتناب کرده اند پروبیوتیک انکار نمی شود، ما خوب ماده مغذی حیاتی را فراموش نمی کنیم: فیبر. اجتناب کرده اند کاهش نفخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوء هاضمه گرفته به همان اندازه کاهش خطر یبوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات درمورد به گوارش به همان اندازه حمایت اجتناب کرده اند سلامت عمومی روده، اساسی این می تواند یک ماده مغذی مهم برای میکروبیوم ممکن است است. چون آن است هستمنماد دادن، ۹۵% آمریکایی ها فیبر غذایی کافی اکتسابی نمی کنند. فیبر را شناخته شده به عنوان سوختی برای روده شخصی توجه داشته باشید – این همان چیزی است که میکرو ارگانیسم های خوشایند روده ما را مصرف شده می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت تجهیزات گوارش را ترتیب می تنبل. سپس میکروبیوم ما داروها مغذی، ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط را اجتناب کرده اند فیبر استخراج می تنبل کدام ممکن است تأثیر فوق العاده مفیدی بر بهزیستی ما دارد.

این تریلیون ها میکروارگانیسم ریز کدام ممکن است در تجهیزات گوارش ما مسکن می کنند اجتناب کرده اند آنچه ما به آنها مصرف شده می کنیم انبساط می کنند. در حالی کدام ممکن است تقویت می کند های فیبر زیادی دسترس در بازار موجود است، نیازی به آن است نیست. تنها چیزی کدام ممکن است خواستن دارید خوب رژیم غذایی مفید پر اجتناب کرده اند غذاهای غنی اجتناب کرده اند فیبر است!

بهتر از غذاهای پر فیبر {برای تقویت} روده مفید

# ۱ تمشک

این میوه خوش ذوق برای افزودن به سختی فیبر به رژیم غذایی ممکن است برتر است. ساده خوب فنجان تشکیل ۸ خوب و دنج فیبر اشباع شده همراه خود تنها ۶۴ انرژی است. سرشار اجتناب کرده اند آنتوسیانین است – آنتی اکسیدان هایی کدام ممکن است آسیب غیر متعارف های آزاد را کاهش می دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند سلامت روده ها حمایت می کنند. مقداری اجتناب کرده اند آن را همراه خود کاسه بلغور جو دوسر صبحگاهی شخصی خواستن کنید، در اسموتی ترکیب کردن کنید، هر دو در کاسه صبحانه شخصی همراه خود ماست یونانی شیرین نشده را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرانولا بریزید.

شماره ۲ مارچوبه

اگر در جستجوی حمایت اجتناب کرده اند سلامت روده هستید، قطعاًً می خواهید این غذای a فوق العاده را بگنجانید. مارچوبه ۹ تنها سرشار اجتناب کرده اند فیبر است، اما علاوه بر این تشکیل بخشها زیادی ویتامین A، K را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید فولیک است. اجتناب کرده اند آنجا کدام ممکن است خوب ادرارآور خالص را انتخاب کنید و انتخاب کنید پر اجتناب کرده اند پری بیوتیک است، به کاهش نفخ نیز {کمک می کند} (اگر اجتناب کرده اند نفخ معده مرتبط همراه خود PMS مبارزه کردن می برید، این وعده های غذایی ممکن است مفید باشد). برای خوب غذای جانبی مفید، می توانید مارچوبه را کبابی کنید هر دو بپزید.

شماره ۳ کنگر فرنگی اورشلیم

کنگر اورشلیم، الفعلاوه بر این شناخته شده به عنوان سانچوک شناخته تبدیل می شود، غذای a فوق العاده برای روده ممکن است! مقداری کنگر فرنگی نپخته اورشلیم را روی سالاد شخصی بتراشید، آنها را همراه خود سبزیجات مورد کنجکاوی شخصی کباب کنید، هر دو همراه خود سوپ تزیین کنید.

لوبیا شماره ۴

لوبیا تأمین برتر فیبر است. خوب فنجان تشکیل ۱۳ به همان اندازه ۱۹ خوب و دنج (حدود ۵۰ نسبت خواستن روزانه ممکن است) است، بسته به اینکه {کدام یک} را انواع کنید. هر بار کدام ممکن است جایگزین پیدا کردید، لوبیا سیاه، لوبیا صورتی هر دو لوبیا صورتی را در کنار همراه خود بسته بندی، سالاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاسه های شخصی بریزید.

سیر شماره ۵

این می تواند یک واقعیت شناسایی شده است است کدام ممکن است سیر همراه خود همه عامل در کنار است. ۹ تنها این، اما علاوه بر این برای میکروبیوم ممکن است برتر است. تشکیل فیبر پری بیوتیک، فیبری کدام ممکن است میکرو ارگانیسم های خوشایند روده را مصرف شده می تنبل! هر بار کدام ممکن است می پزید آن را به سیب زمینی سرخ کرده، ماهی کبابی هر دو سرخ شده اضافه کنید.

شماره ۶ موز

موز در بازگرداندن لذت به روده ما a فوق العاده است. آنها به کاهش پف را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلوگیری اجتناب کرده اند تحریک کمک می کنند. برای بهره مندی اجتناب کرده اند تمام فواید آن برای حمایت اجتناب کرده اند روده، خوب موز به سختی سبزتر خواستن کنید. موز بی تجربه تشکیل نشاسته مقاوم است کدام ممکن است به حمایت اجتناب کرده اند میکروبیوم مفید {کمک می کند}.

راه عکس برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند آن موجود است؟ برای خوب میان وعده، موز یخ زده را به اسموتی صبحگاهی شخصی اضافه کنید به همان اندازه لوسیون اضافی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر بیشتری داشته باشید.

شماره ۷ آووکادو

اگر {به دلیل} عکس برای بدست آوردن نان بررسی آووکادو خواستن دارید، این پرچم شماست. یعنی این میوه خامه ای برای چی خوشایند نیست؟ آنها مملو اجتناب کرده اند چربی های مفید برای روده ها هستند، آنها یکی اجتناب کرده اند بهتر از وعده های غذایی برای پوستی خوب هستند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطمئنا – برای سلامت روده نیز برتر هستند! همراه خود ۱۳ خوب و دنج فیبر، حدود ۵۰ نسبت اجتناب کرده اند فیبر می خواست روزانه شخصی را اجتناب کرده اند خوب میوه تامین خواهید کرد.

آووکادو را به اسموتی های شخصی اضافه کنید، آنها را در مقابل کره هر دو سس مایونز بیشترین استفاده را ببرید، آن ها را در یک واحد سس خامه ای هر دو سس ترکیب کردن کنید، هر دو آنها را به سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالاد اضافه کنید.

درمورد: ۷ انگیزه برای افزودن آووکادو به رژیم غذایی

#۸ جو

سرشار اجتناب کرده اند بتا گلوکان، فیبر محلول کدام ممکن است باعث کاهش آن تبدیل می شود LDL کلسترول (ناسالم) را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خون را کاهش می دهد. خوب فنجان همراه خود ۷.۵ خوب و دنج فیبر – قابل ملاحظه! آن را در یک واحد کاسه صبحانه خوب و دنج خواستن کنید، آن را همراه خود شیر جو دوسر خانگی ترکیب کردن کنید هر دو آن را به صورت بلغور جو دوسر دانش کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آن شناخته شده به عنوان اساس ای برای محصولات پخته شده بیشترین استفاده را ببرید.

درمورد: طرز تهیه جو دوسر در یک روز واحد + ۵ نوع مختلف برای سیر نگه از گرفتن ممکن است به همان اندازه ناهار

شماره ۹ بادام

کره بادام، شیر بادام، آرد بادام… همراه خود امکان های فوق العاده، لذت برداشتن اجتناب کرده اند این آجیل های غنی اجتناب کرده اند داروها مغذی سرراست است! بادام علاوه بر این اینکه سرشار اجتناب کرده اند فیبر است، سرشار اجتناب کرده اند پروتئین طبیعی، چربی های مفید برای روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها معدنی مشابه ویتامین E را انتخاب کنید و انتخاب کنید منیزیم است.

آنها را به حداقل یک ترکیب کردن خانگی تغییر کنید، اجتناب کرده اند آنها شناخته شده به عنوان رویه اسموتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالاد بیشترین استفاده را ببرید، آنها را کاهش بزنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان پوسته ماهی هر دو مرغ پخته بیشترین استفاده را ببرید، هر دو به سادگی آنها را در امتداد طرف میوه معاصر هر دو ماست خواستن کنید!

# ۱۰ دانه چیا

اگر در جاری حاضر این سوپرغذاهای کودک را بدست آوردن نمی کنید، باید آغاز کنید! دانه های چیا علاوه بر این اینکه سرشار اجتناب کرده اند پتاسیم، منیزیم، آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا ۳ مفید برای روده ها هستند، منبعی غنی اجتناب کرده اند فیبر همراه خود حدود ۱۰ خوب و دنج در هر اونس هستند.

آنها را به پودینگ دانه چیا هر دو مربای خانگی تغییر کنید، آنها را به اسموتی شخصی اضافه کنید هر دو آنها را در محصولات پخته بپاشید!

شماره ۱۱ کلارد بی تجربه

کلم پیچ را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسفناج را جدا بگذارید، سبزی پر برگ عکس در شهر موجود است! آنها مملو اجتناب کرده اند داروها مغذی هستند کدام ممکن است اجتناب کرده اند هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید روده مفید پشتیبانی می کنند. سبزی کولارد سرشار اجتناب کرده اند فیبر (۸ خوب و دنج در هر فنجان)، یکی اجتناب کرده اند بهتر از سبزیجات برای افزودن به هر رژیم غذایی مفید است. از تشکیل سبزیجات چلیپایی است سولفورافانمختلط طبیعی کدام ممکن است {به دلیل} قابلیت در اجتناب کرده اند بین برداشتن تحریک را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل کردن میکروبیوتای روده شناسایی شده است است.

آنها را همراه خود نخود له شده هر دو ماهی تن برای بسته بندی کاهو پر کنید، آنها را همراه خود سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن زیتون تفت دهید هر دو به سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای پاستا اضافه کنید.

جاده زیرین

خوب نکته مفید هنگام انواع غذاهای سرشار اجتناب کرده اند فیبر اینجا است کدام ممکن است همه وقت “غذاهای دقیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست” را توجه داشته باشید. در جستجوی لوبیا، حبوبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات درست را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات درست باشید. اصلاح رژیم غذایی شخصی اجتناب کرده اند خوب رژیم غذایی هدفمند بر گوشت همراه خود غذاهای فرآوری شده بیش از حد به حداقل یک رژیم غذایی غنی اجتناب کرده اند گیاه ممکن است تأثیر زیادی بر سلامت ممکن است داشته باشد.