روال خود را به “بهار به جلو” تنظیم کنید


روال خود را تنظیم کنید

من در مورد شما نمی دانم، اما من واقعاً خواب خود و کل چیز “بهار رو به جلو” را دوست دارم فقط احساس بی رحمی می کند

خوب، مهم نیست که ما چه فکر می کنیم، در ۱۳ مارس برای ما می آید. بله، یک روز قبل از شروع چالش لاغری بهار خود

انتقال می تواند سخت باشد، اما من می خواهم رازهای من را به اشتراک بگذار تا به شما کمک کند روال خود را با “بهار به جلو” تنظیم کنید تا بتوانید بهترین احساس خود را داشته باشید و Spring Slim Down را له کنید!

قبل از اینکه شما بهار به جلو

یک روتین شب جامد ایجاد کنید:

من برنامه شبانه ام را شروع می کنم ۳۰ دقیقه قبل از اینکه می خواهم بخوابم.

همیشه با Slumber Party Sleep Boost من شروع می شود که از چرخه خواب سالم پشتیبانی می کند.

سپس من دوست دارم کشش بکشم، بخوانم و مدیتیشن کنم تا به آرامش بدن و ذهنم کمک کنم.

هدف این است که هر روز در ساعت معینی بخوابید و بیدار شوید و بخوابید ۷-۸ ساعت. این یکی از کم ارزش ترین هاست، اما مهمترین بخش های دیدن نتایج!

وقتی به اندازه کافی بخوابید:

  • کاهش هوس ها
  • کالری بیشتری بسوزانید
  • عضله بدون چربی بیشتری بسازید
  • بهبود انرژی و عملکرد
  • کاهش کورتیزول (هورمون استرس که می تواند منجر به افزایش وزن شود!)
مهمانی خواب، تقویت خواب، نحوه بهتر خوابیدن، کمک به خواب طبیعی، تنظیم روال خود، زمان صرفه جویی در نور روز، بهار به جلو

زمان بیداری خود را تنظیم کنید

می‌دانم که فقط گفتم می‌خواهی هر روز در همان ساعت از خواب بیدار شوی، اما قبل از شروع بهار، می‌خواهی کمی زودتر از خواب بیدار شوی.

زنگ ساعت خود را ۱۵-۲۰ دقیقه زودتر تنظیم کنید چند روز قبل روز شنبه، آن را ۱۵-۲۰ دقیقه دیگر به عقب برگردانید. این به شما کمک می کند تا در تغییر زمان و از احساس کبوتر خسته خودداری کنید تمام روز.

یک روتین صبحگاهی داشته باشید

تمرینات خود را اول صبح برنامه ریزی کنید راهی برای جشن گرفتن خود برنامه ریزی کنید برای انجام آن (یعنی وقت قهوه!)

ممکن است در ابتدا احساس سختی داشته باشید، اما در این هفته فقط در اواخر روز خسته تر خواهید بود! اهداف شما از شما تشکر خواهند کرد!

مهمانی خواب، تقویت خواب، نحوه بهتر خوابیدن، کمک به خواب طبیعی، تنظیم روال خود، زمان صرفه جویی در نور روز، بهار به جلو

برو بیرون

نور خورشید بر ریتم شبانه روزی ما تأثیر می گذارد (چرخه خواب و بیداری) و دریافت کمی ویتامین D اضافی باعث می شود کمک می کند کمتر احساس خستگی کنید

به‌علاوه، تمرینات SSD Challenge App شما را می‌توانید در هر مکانی انجام دهید، بنابراین آن را خارج از gf ببرید!

مهمانی خواب، تقویت خواب، نحوه بهتر خوابیدن، کمک به خواب طبیعی، تنظیم روال خود، زمان صرفه جویی در نور روز، بهار به جلو

مهمانی خواب مجازی LSF

اگر به دنبال نکات خواب اضافی و سرگرمی هستید، من میزبانی می کنم مهمانی خواب مجازی به افتخار هفته آگاهی از خواب در این ماه! آن پی‌جی‌ها را بگیرید و برای یک مراقبه ویژه ویژه، تهیه دستور غذا برای مهمانی خواب، همه صحبت‌های دختر، بازی‌ها و موارد دیگر به من بپیوندید!

تنها کاری که برای دسترسی به این رویداد منحصر به فرد باید انجام دهید این است که هر زمان خواستید Slumber Party را خریداری کنید قبل از ۱۴ مارس و لینک دعوت و ثبت نام شما مستقیماً برای شما ایمیل خواهد شد!



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر