سالم ترین گزینه های منوی Drive-Thru برای زمانی که در حال غذا خوردن هستید


اگر متوجه شدید که به دلیل کمبود وقت یا انرژی به فست فود و غذای آماده تکیه می کنید، تنها نیستید! شاید آماده‌سازی غذا در این هفته در میان نبود – اگر چنین است، ممکن است سفارش دادن یک برنامه پشتیبان سریع و راحت باشد. خبر خوب این است که غذای بیرون بر روی اهداف سلامتی و تندرستی شما تأثیر منفی نمی گذارد! همیشه راه هایی برای یافتن آیتم های منوی سالم وجود دارد – حتی در آن رستوران های “ناسالم”! همه چیز در مورد پیمایش در منو، دانستن اینکه چه چیزی باید سفارش دهید، و مراقب مواد تشکیل دهنده است. پیش از این، ما سالم‌ترین آیتم‌های منو را در رستوران‌های زنجیره‌ای محبوب به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید به راحتی در منو پیمایش کنید!

استارباکس

بلغور جو دوسر رول شده و فولادی با بلوبری

تهیه شده از بلغور جو دوسر سبوس دار، آجیل مخلوط و زغال اخته غنی از آنتی اکسیدان، این کاسه صبحانه یک گزینه سالم است که سرشار از فیبر و پروتئین است و در عین حال قند کمی دارد. آیا می خواهید آن را حتی سالم تر کنید؟ آگاو شیرین شده طبیعی را کنار بگذارید و از قند طبیعی میوه استفاده کنید. حتی می‌توانید برای یک ضربه بیشتر روی آن، مقداری دارچین بپاشید!

جعبه پروتئین بیسترو

بسته بندی شده با غذاهای غنی از پروتئین مانند تخم مرغ آب پز، پنیر چدار، کره بادام زمینی و سینه مرغ، جعبه پروتئین بیسترو اگر به دنبال سالم ترین گزینه منو هستید، مطمئناً از Starbucks راهی برای رفتن است! با گزینه‌های سبک یا دلچسب، یک میان‌وعده یا وعده غذایی را انتخاب کنید!

جعبه پروتئین مرغ کبابی و هوموس: سینه مرغ، هوموس فلفل قرمز، نان، نخود تازه و هویج. ۳۰۰ کالری، ۲۲ گرم پروتئین، ۶ گرم شکر

جعبه پروتئین تخم مرغ و چدار: تخم مرغ آب پز، سیب و انگور تازه، نان موسلی، پنیر چدار، کره بادام زمینی ۴۷۰ کالری، ۲۳ گرم پروتئین، ۲۱ گرم شکر

جعبه پروتئین نیش نخود و آووکادو: لقمه نخود، دیپ آووکادو، مخلوط میوه های خشک و آجیل، هویج تازه و نخود فرنگی ۵۶۰ کالری، ۱۵ گرم پروتئین، ۷ گرم شکر

کاسه پروتئین کینوا و مرغ با لوبیا سیاه و سبزی

این سالم و دلچسب کاسه سالاد حاوی بیش از ۴۰۰ کالری، ۲۷ گرم پروتئین پرکننده، ۸ گرم فیبر و ترکیبی از کربوهیدرات های تمیز است. با موادی مانند لوبیا سیاه، کینوآ و سینه مرغ، راضی، سیر و پر انرژی بمانید!

خوراکی‌ها را بگیرید و بروید

به دنبال یک میان وعده سریع هستید که اهداف شما را از مسیر خارج نکند؟ خبر خوب – آیتم‌های منوی سالم زیادی برای انتخاب وجود دارد!

  • میله ها همین است
  • چیپس کلم سوپر فودز ریتم
  • بادام کلاسیک مارک سنجاب
  • هیپیاس چدار سفید
  • پخش آووکادو
  • پنیر رشته ای
  • میوه تازه

مربوط: سالم ترین چیزهایی که می توانید در استارباکس سفارش دهید

پانرا

ساندویچ آووکادو، سفیده تخم مرغ و اسفناج

این گزینه منو که روی نان شیرینی تخت ساخته شده است، ۲۰ کربوهیدرات کمتر از شیرینی های سنتی پانرا دارد. بهترین قسمت؟ با دانه های جوانه زده درست می شود! بنابراین، هضم آن آسان تر است و حاوی مواد مغذی زیستی بیشتری است. با ۲۱ گرم پروتئین و ۷ گرم فیبر، از خوردن این خامه ای پر از آووکادو لذت ببرید. ساندویچ تخم مرغ و اسفناج.

سوپ ده سبزی

غذای راحتی سالم که خوشمزه و مغذی است. این ۱۰ سوپ سبزیجات در پانرا تنها ۱۰۰ کالری در هر ۱ ½ فنجان است که آن را انتخابی سبک و راحت می کند. پر از فیبر و سرشار از سبزیجات مغذی مانند گوجه فرنگی، فلفل، پیاز، هویج، کرفس و اسفناج است. آن را با یک نیم ساندویچ برای یک گزینه ناهار دلچسب تر جفت کنید!

ساندویچ نیم بوقلمون

کلاسیکی که هرگز ناامید نمی شود. آ ساندویچ پانرا نیم بوقلمون حاوی ۱۸ گرم پروتئین و کمتر از ۳۰۰ کالری است. تهیه شده با بوقلمون سرخ شده در فر، گوجه فرنگی، سبزی کاهو، پیاز قرمز، سس مایونز، و خردل تند برای ترکیبی مغذی. برای سالم تر کردن آن، نان جوانه زده را انتخاب کنید و مایونز را با آووکادوی تکه تکه شده جایگزین کنید!

سالاد کاب مرغ الهه سبز

۲۱ گرم پروتئین، کمتر از ۳۰۰ کالری، و سرشار از پروتئین و سبزیجات. این سالاد پر کننده و خوش طعم این غذا با سبزیجات مخلوط، آووکادو، مرغ، تخم مرغ آب پز، و سبزیجات تازه مانند گوجه فرنگی و پیاز قرمز درست می شود. سس را با آووکادوی خامه‌ای یا بالزامیک عوض کنید تا در مصرف کالری صرفه‌جویی کنید بدون اینکه مزه آن کم شود!

چیپوتل

بوریتو کاسه

تمام طعم بوریتو مورد علاقه شما با کسری از کالری! این کاسه پر از پروتئین از خوردن تورتیلا صرفه جویی می کند و در مصرف کربوهیدرات و کالری شما صرفه جویی می کند. قند کمی دارد، فیبر و پروتئین بالایی دارد و البته مثل همیشه خوشمزه است. با داشتن چربی های سالم، کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین بدون چربی، یک گزینه منوی متعادل و مغذی است!

در اینجا سالم ترین راه برای سفارش آن است: مرغ، یک پیمانه لوبیا سیاه، یک وعده سبزیجات فاهیتا، کاهو، یک وعده سالسا و نصف پیمانه گواک.

کاسه سبک زندگی

خبر خوب – Chipotle آیتم های منوی از پیش طراحی شده ای را برای گنجاندن انواع برنامه های غذایی با گزینه هایی برای رژیم های Keto، Paleo، High Protein، Whole 30، Vegetarian و Vegan دارد! اینها سرشار از مواد مغذی و ساخته شده با غذاهایی با احساس خوب هستند کاسه های سبک زندگی طراحی شده اند تا متناسب با سبک زندگی شما باشند و سفارش را راحت کنند.

کاسه سبک زندگی کتو: این کاسه کم کربوهیدرات حاوی تنها ۱۷ گرم کربوهیدرات است و پر از موادی مانند سبزیجات فوق العاده، مرغ بدون چربی یا استیک، سالسا چیلی قرمز-گوجه فرنگی، پنیر تازه خرد شده و گواک است.

کاسه سبک زندگی سرخپوشان: ۳۶ گرم پروتئین، ۱۰۰ درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C و غذاهای کامل. این کاسه پالئو با کاهوی تازه، مرغ، سبزیجات فاهیتا، سالسا سبز گوجه فرنگی و گواک درست می شود.

کاسه سبک زندگی کامل ۳۰: این کاسه با Melissa Urban، یکی از بنیانگذاران Whole 30 ساخته شده است، این کاسه بر روی غذاهای سالم مانند کاهو، مرغ و سبزیجات فاهیتا، سالسا گوجه فرنگی تازه و گواک تمرکز دارد. پروتئین را با گزینه های مرغ، کارنیتا یا Chorizo ​​گیاهی انتخاب کنید.

کاسه سبک زندگی گیاهخواری: این کاسه با ۳۰ گرم پروتئین گیاهی و ۹۰ درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C، سرشار از مواد مغذی است. تهیه شده از ترکیب کاهو سبز، لوبیا چیتی، چوریزو گیاهی، سالسا گوجه فرنگی تازه، سبزیجات فاهیتا و پنیر. برای چوریزو زیر گواک قرار دهید یا با کنار گذاشتن پنیر آن را کاملاً گیاهی نگه دارید!

کاسه سبک زندگی وگان: ساخته شده با ۱۰۰٪ مواد مغذی گیاهی و ۳۱ گرم پروتئین گیاهی. این کاسه گیاهی با Chorizo ​​گیاهی، برنج قهوه‌ای گشنیز-آهک، لوبیا سیاه، سالسا گوجه‌فرنگی و ذرت و رومای خرد شده پر شده است. برای اینکه آن را سبک تر نگه دارید، از سالسا ذرت صرف نظر کنید و یک وعده سبک تر برنج بخواهید!

کاسه سبک زندگی با پروتئین بالا: ۷۱ گرم پروتئین در هر کاسه! تهیه شده با برنج گشنیز-آهک، لوبیا سیاه، مرغ و استیک، سالسا قرمز گوجه فرنگی، پنیر رنده شده و کاهو. در حالی که پر از مواد مغذی است، توجه داشته باشید که این کاسه حاوی کربوهیدرات و کالری نیز هست. آن را با حذف پنیر و تعویض برنج سفید با برنج قهوه ای تغییر دهید. یا، از نصف آن لذت ببرید و بقیه را برای یک شام آسان یا ناهار بدون سر و صدا ذخیره کنید!

سالاد خودتان را بسازید

بهترین راه برای سالم نگه داشتن آن؟ سالاد خود را بسازید! این به شما امکان می دهد یک وعده غذایی متعادل بسازید و سفارش خود را به راحتی سفارشی کنید. در ادامه، نکات برتر ما در مورد نحوه سفارش سالم‌ترین آیتم‌های منو. PS همین اصول برای ساختن کاسه بوریتو نیز صدق می کند!

با سبزی ها شروع کنید: با پایه سبزی کاهو سوپر فود شروع کنید. اگر برنج اضافه می‌کنید، قهوه‌ای را به سفید ترجیح دهید و مقدار سبک‌تری بخواهید!

روی سبزیجات تمرکز کنید: بشقاب خود را با فاهیتای سبزیجات پر کنید. آنها سرشار از مواد مغذی هستند و در هر وعده تنها ۲۰ کالری دارند!

آن را پر پروتئین کنید: یک وعده پروتئین بدون چربی مانند مرغ کبابی یا استیک اضافه کنید. اگر گیاهی هستید، می توانید Chorizo ​​مبتنی بر گیاه را انتخاب کنید.

روی کناره ها و سس ها را سبک کنید: از کنار و سس های پر کالری مانند خامه ترش، کیسو بلانکو، سالسا ذرت، وینگرت عسلی و پنیر رنده شده صرف نظر کنید. در عوض، گزینه های سبک تری مانند سالسا گوجه فرنگی تازه و سالسا سبز یا قرمز گوجه فرنگی را انتخاب کنید. Guac نیز یک انتخاب مغذی است، اما سعی کنید نیم وعده را بخواهید!

جرسی مایکز

بسته بندی طبیعی بوقلمون

ساب طبیعی بوقلمون را روی بسته بندی گندم کامل سفارش دهید. آیا می خواهید آن را حتی سالم تر کنید؟ صرفاً نادیده گرفتن پنیر باعث صرفه جویی ۱۲۵ کالری می شود. در مورد ترکیب روغن زیتون آنها؟ ممکن است سالم به نظر برسد، اما مراقب باشید – طبق منوی غذایی آنها، در واقع ترکیبی از روغن کانولا و زیتون است. به علاوه، ۲۵۰ کالری دارد. آن را با آووکادو جایگزین کنید – از روغن های تصفیه شده اجتناب کرده و در کالری صرفه جویی خواهید کرد! به علاوه آووکادو فوق العاده خامه ای و به همان اندازه خوش طعم است!

Sub-In-A-Tub

در حالی که مشخص نیست آیتم منوهمه زیرنشین‌های Jersey Mike’s را می‌توان به‌عنوان «sub-in-a-tub» سفارش داد، به این معنی که در یک کاسه، بدون نان عرضه می‌شوند. انتخاب این گزینه باعث صرفه جویی ۲۹۰ کالری در شما می شود! این برای رژیم های کتو یا پالئو عالی است. و با مقدار کاهو اضافه شده به کاسه شما، می توانید این آیتم منوی سالم را به عنوان نسخه سالاد جرسی مایک در نظر بگیرید! اما مراقب لباس پوشیدن و پهلوها باشید. روی روغن زیتون یا سس‌های خامه‌ای آنها یک وینگرت بچسبانید و آن را روی پنیر سبک نگه دارید.

California Dreamin’ Cold Sub

این ترکیب خوشمزه کالیفرنیایی با بوقلمون بدون چربی، گواکامول و سبزیجات تازه مانند کاهو، گوجه فرنگی و پیاز درست می شود. رول را با رول گندم سبوس دار عوض کنید یا یک رول گندم سبوس دار را با اندازه کوچک انتخاب کنید. PS شما می توانید یک سایز کوچک برای هر آیتم منو نیز سفارش دهید! و از آنجایی که این ترکیب خوشمزه از قبل با ترکیبی از گواکاموله خامه ای تهیه شده است، می توانید از ترکیب روغن صرفه جویی کنید و ۲۵۰ کالری ذخیره کنید. برای سبک تر نگه داشتن آن بدون پنیر در نظر بگیرید! اگر به دنبال یک وعده غذایی کم کربوهیدرات هستید، این کلاسیک را در زیر وان فوق الذکر سفارش دهید – بدون نان، حاوی ۲۲ گرم پروتئین و فقط ۵ کربوهیدرات خالص است!

فیله مرغ

ناگت مرغ کبابی

کبابی کامل با چاشنی ساده لیمو، سیر، نمک و سبزیجات، هشت عدد ناگت مرغ کبابی Chick-fil-A دارای ۲۵ گرم پروتئین با کمتر از ۱۵۰ کالری است. این پر از طعم، کم چرب است و یک گزینه ناهار سالم و خوشمزه می سازد! برای یک وعده غذایی متعادل، آن را با سالاد جانبی همراه کنید.

سالاد بازار کبابی

در سالاد بازار کبابی سرشار از طعم تازه و مواد مغذی مفید برای شما مانند سبزیجات مخلوط، آجیل بوداده، توت فرنگی، زغال اخته و سیب غنی از آنتی اکسیدان است. بهترین قسمت؟ سفارشی کردن آن بر اساس ترجیحات و نیازهای غذایی شما آسان است. آن را با مرغ کبابی برای پروتئین بدون چربی پر کنید یا از پنیر آبی صرف نظر کنید و آن را وگان کنید! برای صرفه جویی در کالری، از رویه گرانولا خودداری کنید و یک سس بالزامیک سبک انتخاب کنید.

ساندویچ مرغ کبابی

تهیه شده از سینه مرغ بدون پوست که در یک سس با لیمو ترش مزه دار شده است. از جمله نان، این آبدار ساندویچ کبابی کمتر از ۴۰۰ کالری دارد و ۲۹ گرم پروتئین دارد. اگر می‌خواهید آن را کم کربوهیدرات نگه دارید، به سادگی نان نان را رها کنید و پروتئین بدون چربی و سبزیجات تازه مانند گوجه‌فرنگی، کاهو و پیاز را پر کنید.

به منوی غذای مورد علاقه خود یک تغییر سالم بدهید

با کمی دانش، می‌توانید بدون فدا کردن اهدافتان، از بیرون بردن گاه به گاه لذت ببرید. همانطور که می بینید، راه هایی برای یافتن آیتم های منوی سالم در زنجیره های غذایی محبوب وجود دارد – حتی در رستوران هایی که به طور سنتی سالم تصور نمی شوند! به یاد داشته باشید: همیشه می توانید مواد تشکیل دهنده را تغییر دهید یا یک گزینه منو را سفارشی کنید. غذای بزرگ؟ حواستان به مواد تشکیل دهنده باشد، سس ها و چاشنی هایی را که کالری، چربی یا شکر سنگینی دارند کنار بگذارید، به تعویض مواد غذایی سالم بپردازید و آن را در کناره ها سبک نگه دارید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را سفارش دهید، به این راهنمای منوی غذای سالم مراجعه کنید. بسیاری از گزینه های ارائه شده را می توان در رستوران های مختلف اعمال کرد. از پرسیدن سوال نترسید! سلامتی شما در دستان شماست!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر