ظاهر: حقیقت چیست؟


این یک فناوری سالم است که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است، با جستجوی Google برای “راه های ظاهر شدن” در سال ۲۰۲۱ تا ۱۵۴۹۲٪ افزایش یافته است – اما ظاهر دقیقا چیست؟ خوب، به معنای واقعی کلمه، این به معنای به وجود آوردن ایده ها است – پس چگونه عملی به نظر می رسد؟

امی ریو، یک مربی زندگی و هیپنوتیزم درمانی که از ظاهر در تمرین خود استفاده می کند، می گوید: «من آن را کاری می بینم که همه ما هر روز در زندگی خود انجام می دهیم. مثلاً وقتی صبح بدی دارید و زنگ ساعت به صدا در نمی‌آید و دیر می‌رسیدید، احتمالاً با سرعت زیاد بالا می‌روید و قسمت بالایی را که پوشیده‌اید سوراخ می‌کنید. بسیاری از مردم شروع به فکر کردن خواهند کرد: “خب، این روز وحشتناکی است.” وقتی وارد این طرز فکر شدیم، به یک پیش‌گویی خودشکوفایی تبدیل می‌شود که تا پایان روز به افکار منفی خود ادامه می‌دهیم. به همین ترتیب، به روزی فکر کنید که در آن احساس می‌کنید در بالای دنیا هستید و همه آن را در اختیار دارید. او احتمالاً با یک چیز شروع کرد و من فکر کردم، “این روز عالی خواهد بود.” من در آن روز بزرگ تجسم یافتم، این شانس نبود.»

وقتی آن را به این شکل بیان می‌کنید، کاملاً ساده است، و جای تعجب نیست که علاقه به خودنمایی در سال‌های اخیر، زمانی که موانعی که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه می‌شویم به طور تصاعدی افزایش یافته‌اند، به شدت افزایش یافته است.

تعبیر امی همچنین برخی تصورات نادرست را در مورد ظاهر ظواهر در آنجا برجسته می کند – یعنی یک مورد ساده از “بپرس و دریافت خواهی کرد” – که باعث شده برخی آن را به عنوان “شبه علم” طبقه بندی کنند. اگرچه هیچ مطالعه قطعی در مورد ظاهر به طور خاص انجام نشده است، اما چیزی که علم از آن پشتیبانی می کند این است که این باور که شما می توانید کاری را انجام دهید، احتمال موفقیت شما را در انجام آن افزایش می دهد، همانطور که در کار روانشناس آمریکایی دکتر کارول دوک، کتابی نشان داده شده است. از، طرز فکر: تغییر طرز فکر برای تحقق بخشیدن به پتانسیل خود، به قدرت ذهن ما شیرجه بزنید.

وقتی از امی پرسیده شد که چگونه این بیان می تواند به طور گسترده تر از رفاه ما حمایت کند، امی دیدگاه متفاوتی دارد. او می‌گوید: «من برعکس آن را استدلال می‌کنم: رفاه ما می‌تواند از نشان دادن آنچه در زندگی می‌خواهیم حمایت کند. اگر احساس خوبی نسبت به خود نداشته باشیم، خودمان را باور نداشته باشیم یا خودمان را دوست نداشته باشیم، ممکن است رفاه ما پایین باشد و نتوانیم چیزهای بزرگی را در زندگی خود به نمایش بگذاریم. روی رفاه خود تمرکز کنیم – چه برای افزایش اعتماد به نفسمان باشد، چه به دست آوردن تعادل کاری بهتر. در حال حاضر در مکانی از قدرت، کامل بودن و رضایت هستند.

“باز هم، این یک پیش‌گویی خودشکوفایی است. هرچه رفاه خود را در اولویت قرار دهیم و احساس خوب را انتخاب کنیم، ادامه احساس خوب و آشکار کردن آنچه از زندگی می‌خواهیم آسان‌تر خواهد بود.”

آنچه واضح است این است که ظاهر به تنهایی قادر به حل همه مشکلات ما نخواهد بود – نکته مهم و واقع بینانه ای که باید در نظر داشت. اما با در نظر گرفتن یک رویکرد ۳۶۰ درجه برای سلامتی، کار در همه چیز از تغذیه و ورزش گرفته تا تعیین حد و مرز و تمرین مراقبت از خود، استفاده از احساسات مثبت بهزیستی عمومی آسان‌تر می‌شود.

اما، اگر هنوز به این مرحله نرسیده اید، ممکن است مفید باشد که ابتدا سعی کنید در کجا هستید ارزیابی کنید.

امی ادامه می دهد: «دکتر وین دایر به وضوح بیان کرد که تظاهر برای جذب چیزی نیست که می خواهید، بلکه به معنای درک و درک این است که شما چیزی را که هستید جذب می کنید. “بنابراین اگر احساس می کنید بی لیاقت، ناقص، بی اعتماد به نفس یا مورد بی مهری هستید، حضور در آن زمینه ها بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که ما باید شروع به کار روی اعتماد به نفس، عزت نفس و اعتقاد به خودمان کنیم تا از محل قدرت.”

وقتی با مشتریانی کار می کنم که عزت نفس یا عزت نفس پایینی دارند، از آنها می خواهم هر چیز منفی را که در مورد خود می بینند بنویسند. سپس آنها را به جملات مثبت تبدیل می کنیم و مشتری آنها را با صدای بلند برای خودش در آینه می خواند. هر روز به مدت یک ماه. به عنوان مثال، “هیچ کس مرا دوست ندارد.” شما تبدیل به “من بی نهایت دوست دارم و خودم را دوست دارم.” ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما کار می کند! تاکید بر نکات مثبت به معنای واقعی کلمه می تواند طرز فکر ما را در مورد خود تغییر دهد. وقتی به جایی می رسیم که در آن احساس خوبی داریم، ظاهر شدن خیلی راحت تر است.”

امی به مثال دیگری از مشتری اشاره می کند که هنوز خود را در روابط سمی با شرکای نامطلوب می بیند. آیا این الگو به این دلیل است که آنها بدشانس هستند یا به این دلیل که رابطه آنها با خودشان به این معنی است که آنها در موقعیت خوبی برای تشخیص پرچم قرمز در ابتدای یک رابطه نیستند؟ مطمئناً این آخرین مورد است.

امی می‌گوید: «به راحتی می‌توان فهمید که اگر این مشتری می‌خواهد رابطه‌ای سالم نشان دهد، ابتدا باید احساس خود را نسبت به خود تغییر دهد تا بتواند رابطه‌ای را که می‌خواهد نشان دهد.

بنابراین، چگونه می توانیم در عمل ظاهر شویم؟ خوب، ممکن است بخواهید با تعیین یک هدف شروع کنید، به چیزهایی که می خواهید فکر کنید – با در نظر گرفتن یادداشت های امی در مورد اولین درک خود – و روش هایی که می خواهید احساس کنید، تنظیم دقیق و ارزیابی آنچه ممکن است نیاز به تغییر در آن داشته باشید. برای اینکه ببینیم آن چیزها به واقعیت تبدیل می شوند. همچنین ممکن است بخواهید یک تابلوی چشم انداز ایجاد کنید، که راه خوبی برای تجسم آینده ای است که می خواهید، و می توانید آن را با عکس های الهام بخش که نشان دهنده ویژگی های مورد نظر شما هستند، پر کنید. این چیزی است که می توانید با بریدن تصاویر از مجلات و روزنامه ها به دست آورید – یا Pinterest اغلب به عنوان “تصاویر بینایی مجازی” نامیده می شود، و می توانید هر تعداد تخته که می خواهید ایجاد کنید، چیزهایی را که با شما طنین انداز می شود سنجاق کنید، و تابلوهای خود را در آنها مرتب کنید. دسته بندی ها.

در پایان، هر عنصر سلامتی با هم جمع می‌شود تا کل تصویر را ایجاد کند و هرگز اتفاق نمی‌افتد که یک عمل بتواند یک زندگی را تغییر دهد. اما ترکیب ابزارهایی مانند ظاهر با سایر زمینه های رفاه، مسیر نیات شما را تعیین می کند و می تواند به چیزهای روشن تری در افق منجر شود.


آن را امتحان کنید

آیا حاضرید سعی کنید از قدرت ظاهر استفاده کنید؟ در اینجا، امی ریو توصیه هایی را ارائه می دهد:

سپاسگزار بودن برای چیزهایی که در حال حاضر داریم بسیار مهم است. تمرین شکرگزاری هر روز، با گفتن با صدای بلند یا نوشتن پنج موردی که به خاطر آنها سپاسگزاریم، می تواند مفید باشد. اول از همه، ما را در یک طرز فکر مثبت برای آن روز قرار می دهد. ثانیاً، ما نمی توانیم از احساس حقارت خود را نشان دهیم. اگر خیلی روی چیزهایی که نداریم تمرکز کنیم، هرگز نمی توانیم قدر آنچه داریم را بدانیم. عمل کنید دارد.

نکته دومی که پیشنهاد می کنم این است که در مورد آنچه می خواهید واقعاً دقیق باشید. آیا کار جدیدی می خواهید؟ وای! چقدر می خواهید پرداخت کنید؟ چه ساعت کاری می خواهید؟ دوست دارید پیشرفت شغلی چگونه باشد؟ اگر یک رابطه بود، دوست دارید شریک زندگیتان چه ارزش هایی داشته باشد؟ چه نوع زندگی را می خواهید با این شریک زندگی کنید؟ چقدر از رابطه استقلال می خواهید؟ همه اینها را بنویس هنگامی که بدانیم چه می خواهیم، ​​تشخیص آن در زمان رسیدن بسیار آسان تر خواهد بود.

امی ریو یک مربی طلاق و جدایی، هیپنوتیزم بالینی و پزشک NLP است.


آیا می خواهید به اهداف خود برسید؟ با مراجعه به سایت بیشتر بدانید lifecoach-directory.org.uk

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر