“غذایی” که غذا نیست!


چند پست بعدی وبلاگ بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید هنگام دستیابی به نتایج واقعی و پایدار انجام دهید تمرکز می کند.

و این یک چیز خواهد بود:

پس آن چیست؟

این مربوط به چیزی است که شما می خورید. بین مصرف غذای شما و هر چیزی که در آن لیست وجود دارد و موارد دیگر یک خط مستقیم وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی باشد که شما را از انجام این کار باز می دارد.

حقیقت:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص مهندسی شده است تا شما را بیشتر هوس کند.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید بلکه سرشار از بدترین چیزها برای بدن شما است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و کالری اضافی که فاقد هرگونه مواد مغذی است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی داروها مسیرهای پاداش را در مغز شما تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما خوب نیست ، بلکه باعث می شود حتی بیشتر از آن میل کنید!

چرا نقل قول های اطراف کلمه “غذا”؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت بسیار کمی به غذای واقعی دارد. اساساً از تمام مواد مغذی خود (فیبر و ریزمغذی ها) محروم شده است.

در این ماه ، اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” در اختیار شما قرار می گیرد و اینکه چگونه می توانید از مصرف آنها دور شوید.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به توجه به خواسته خود کنید و آن را پیگیری کنید.

اگر آنچه را که می خواهید ، چه موقع و چه احساسی دارید بنویسید ، به شما کمک می کند تا الگویی را ببینید که اولین قدم در کنترل مجدد است.

بنابراین به هوس هایی که دارید/چه کسی/چه/چه زمانی/کجا/چرا توجه کنید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی برای انجام است. قطعاً به من کمک کرد!

پایش هستی؟! در زیر نظر بدهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی خواهید داشت. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از سرگرمی ها!


PSS اگر از دست داده اید راهنمای تمرین Time Crunch، شما هنوز زمان دارید آی تی!

این شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه تمرینات کوتاه مدت ، کارآمد و نتیجه ای است (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن!).

به علاوه شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید