فلفل دلمه ای بیسکو با کروتون های غول پیکر


هی دوستان! من داغ می آیم تا این دستور سوپ ستاره ای را روی شما بیندازم ، در حالی که هوا هنوز خوب است و محصولات اولیه پاییز در اوج خود هستند. فلفل دلمه ای در منطقه من بسیار زیبا و زیبا است و چون من بزرگترین مکنده فلفل برشته هستم هر چیزی، من این غذا را برای جشن یک غذای فصلی تهیه کردم.

اما ابتدا ، آیا می توانیم کمی وقت بگذاریم و لطفاً در مورد چگونگی اختراع کروتون های غول پیکر صحبت کنیم؟ من فکر می کنم این ممکن است فرصتی شخصی برای شکستن اینترنت باشد. چگونه این هنوز چیزی نیست ؟! مطمئناً ، من حدس می زنم که می توانید به تست پنیر روی سوپ پیاز فرانسوی نگاه کنید و بگویید که یک کروتون غول پیکر است ، اما به نظر من ، این فقط یک ساندویچ پنیر کبابی با رو باز است. پفف حتی به این نزدیک نیست. کروتون من a مکعب از خمیر ترش (تمایز مهم شکل) ، با روغن غلیظ بوسیده شده و به کمال برشته و طلایی تبدیل شده است. قسمت بیرونی کارامل شده و ترد است ، در حالی که مرکز آن کرکی ، کرمی و دارای گوشه و گوشه ای است که سوپ به آن می خورد. گوه خیلی خوب است که حقیقت داشته باشد! راستش بچه ها ، من به این موضوع بسیار افتخار می کنم.

اما من همچنین باید بدانید که این سوپ حتی بدون کروتون نیز خوشمزه است. این دستور العمل بر اساس سوپ گوجه فرنگی خشک شده آفریقای شمالی در دومین کتاب آشپزی من تهیه شده است ، با این تفاوت که بسیاری از ادویه های گرم کننده را که زود هنگام زمستان به نظر می رسید ، کنار گذاشتم. اینجا هنوز هوا تی شرت است ، بنابراین زنجبیل و دارچین باید بروند. بعلاوه ، تعداد فلفل ها را دو برابر کردم ، چاشنی نوشابه بالزامیک (برای طعم دادن به طعم) اضافه کردم و بدون کرم آن را بیسکوئیتی کردم. حدس بزنید من از چه چیزی استفاده کردم ؟! عدس!! افت میکروفن اما به جای اینکه آن را بزرگ کرده و سوپ را روی بیش از حد حبوبات قرار دهم ، در روش خود محافظه کار بودم و فقط از نصف فنجان استفاده کردم. این سوپ را بدون کرم غنی و خامه ای می کرد ، اما بسیار آرام و آرام ، به طوری که شما به معنای واقعی کلمه نمی دانستید که آنها آنجا هستند. اما حضور آنها را می توان احساس کرد ، زیرا این سوپ است معامله واقعی غذا، نه فقط یک کاسه سبزیجات مخلوط شده که در 20 دقیقه دوباره شما را گرسنه می کند. با عدس های اضافی ، پروتئین و فیبر بیشتری دریافت می کنید که معمولاً از سوپ فلفل انتظار دارید ، آنها شما را سیر می کنند و ساعت ها انرژی شما را حفظ می کنند. این به طور ناگهانی بسیار غیر تجاری-y احساس می شود. آیا اشاره کردم که یک کروتون غول پیکر وجود دارد؟

ادامه دادن! اجازه دهید در مورد فلفل ها صحبت کنیم زیرا آنها در خانواده شبگرد هستند و که اگر تا به حال موضوعی را شنیده باشم یک موضوع داغ است.

سبزیجات شب تاب بخشی از خانواده Solanaceae هستند و شامل گوجه فرنگی ، فلفل (و فلفل قرمز) ، بادمجان / بادمجان و همه سیب زمینی ها به جز سیب زمینی شیرین و ماست هستند. سبزیجات شب بو که در اصل در آمریکای جنوبی کشت می شد ، توسط کاوشگران اسپانیایی به اروپا و آسیا آورده شد. ظاهراً نام آنها از این واقعیت ناشی شده است که آنها در شب رشد می کنند (برخلاف قارچ هایی که در سایه رشد می کنند).

ممکن است شایعاتی مبنی بر سمی بودن سبزیجات Nightshade ، ایجاد التهاب یا ارتباط آنها با اختلالات خود ایمنی شنیده باشید. در حالی که آن است درست است که کفش های خوراکی حاوی سطوح بالایی از گلیکوآکلوئیدها ، به ویژه سولانین هستند ، که در سطوح بسیار بالا است سمی است ، به نظر می رسد فقط در افرادی که به آن حساس هستند واکنش ایجاد کند. کسانی که دارای شرایط التهابی از قبل هستند ، ممکن است هنگام مصرف این غذاها علائم خود را بدتر کنند ، اما رژیم حذف تنها راهی است که می تواند تعیین کند که آیا شبهای واقعی باعث مشکلات می شوند. برای افرادی که از بیماری های التهابی مزمن رنج نمی برند ، خوردن راتاتوی ، پیتزا یا سیب زمینی پخته به احتمال زیاد خوب است ، و مطمئناً این کار را نخواهید کرد. علت شما باید این شرایط را بدست آورید

در مورد خود ایمنی ، آلکالوئیدهای شب خواب خوراکی باعث تحریک روده می شوند ، زیرا سولانین به طور موثر حشره کش طبیعی است که توسط این خانواده گیاهی تولید می شود. تحریک روده می تواند به نفوذپذیری روده کمک کند ، که می تواند واکنش خود ایمنی را هنگامی ایجاد کند که پروتئین هایی که باید در دستگاه گوارش باقی بمانند به جریان خون نشت کنند. میزان تحریک بستگی به میزان مصرف و میزان حساسیت فرد دارد. بیشترین میزان سولانین در سیب زمینی سبز و سیب زمینی جوانه دیده می شود ، اما به هر حال باید از خوردن آن خودداری کنیم.

بیایید مرور کنیم: اگر شما دارای یک اختلال خود ایمنی ، نشت روده هستید ، یا علائم ناراحتی (گوارشی یا غیره) بعد از مصرف کتانی شب نشان داده اید ، سعی کنید آنها را حداقل به مدت 6 هفته از رژیم غذایی خود حذف کنید و ببینید آیا تفاوت را مشاهده می کنید. سپس ، آنها را یکی یکی معرفی کنید و از احساسی که در مدت 24 ساعت پس از خوردن آنها دارید مطلع شوید.

اگر این مسائل را ندارید ، نگران آن نباشید! اگر به نظر می رسد این سبزیجات مفید بدن شما هستند ، هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف این سبزیجات بسیار مغذی را محدود کنید. فلفل دلمه ای حاوی مقدار شگفت انگیزی از ویتامین C ، سطوح بالای A و B6 ، با سطوح بسیار خوب فولات ، فیبر و ویتامین E است. همچنین فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها را تأمین می کند. به یاد داشته باشید که فلفل دلمه ای را که کاملاً رسیده است بخرید – هر چیزی غیر از سبزیجات ، که معمولاً فلفل قرمز ، نارنجی ، زرد یا بنفش نارس هستند. مشخصات مغذی آنها در اوج خود خواهد بود و قندهای طبیعی به طور کامل توسعه یافته و هضم آنها را آسان می کند.

بریم سراغ دستور غذا!

اگر زمان زیادی برای شما سخت شده است ، از تفت دادن فلفل ها در فر خودداری کرده و آنها را تکه تکه کنید و در مرحله 3 به همراه سیر به قابلمه اضافه کنید. طعم کلی آن غنی تر است ، اما هنوز هم فوق العاده خوشمزه است. وقتی در تنگنا هستم ، این حرکت را انجام می دهم و ظرف 30 دقیقه شام ​​را روی میز می خورم. اگر می خواهید شرایط را تغییر دهید ، فلفل نارنجی یا زرد را به جای قرمز امتحان کنید.

تا آنجا که گوجه فرنگی خشک می شود ، من به جای روغن های بسته بندی شده ، روغن گوشتی ارگانیک و خشک را دوست دارم ، اما هر دو اینجا کار می کنند. با گوجه فرنگی های کنسرو شده ، آن را به طور کامل مصرف کنید ، زیرا کیفیت آنها بیشتر از گوجه فرنگی ها است.

بیایید نان صحبت کنیم. اگر به نانوایی دسترسی دارید که در آن چیز واقعی (خمیر ترش) درست می کنند ، لطفاً از آن استفاده کنید. اگر اینطور نیست ، یک نان بدون برش در سوپر مارکت خود پیدا کنید. اگر از آرد سبوس دار ، ارگانیک ، بدون مخمر یا همه موارد فوق تهیه شده باشد ، امتیاز اضافی دریافت می کنید. نان را باید با در نظر گرفتن اندازه کاسه به مکعب برش دهید (شما می خواهید مقداری سوپ را در اطراف آن ببینید) ، اما اگر یک کاسه بزرگ دارید ، دیوانه شوید و آن کروتون را به اندازه دلخواه خود تهیه کنید! و برش ها را دور نیندازید – من آنها را در توستر گذاشتم و آنها را برای پسرم با هموس چسباندم. او از تکه های عجیب و غریب شکل گرفته بود.

امیدوارم در هر کجای این کره خاکی ، از تغییر فصول و تغییراتی که در پی آن است ، لذت ببرید. وقتی نوشتن این پست را شروع کردم ، یک روز بسیار گرم بود ، و اکنون ، تنها 48 ساعت بعد ، می توانم تغییرات قابل توجهی در دما و آب و هوا احساس کنم. در اینجا می رویم ، سقوط کنید! خوشحالم که شما اینجا هستید.

با تشکر فراوان از دوستانم در Foragers Farms که به من اجازه دادند گلخانه را در صبح سپری کنم تا این عکس ها را دریافت کنم.

عشق به همه ، پاییز مبارک!
سارا بی

دیدگاهتان را بنویسید