چگونه اضطراب اجتماعی را در کالج مدیریت کنیم – فضای گفتگو


۶ نکته برای مقابله با اضطراب اجتماعی در دانشگاه

در حالی که CBT برای اضطراب اجتماعی، دارو درمانی و گروه درمانی می تواند برای برخی از دانشجویان مبتلا به اضطراب اجتماعی مفید باشد، اما همیشه خوب است که در مورد تکنیک های دیگری که می توانید برای به حداقل رساندن علائم اضطراب اجتماعی تمرین و استفاده کنید، بدانید.

۱. ایجاد دوستی های جدید

لبخند بزنید، سرتان را تکان دهید و به افراد جدید سلام کنید. ارتباط چشمی برقرار کنید و در مورد تکالیف درسی به همکلاسی های نزدیک خود نظر بدهید. ایده تشکیل یک گروه مطالعاتی را مطرح کنید. بدون فشار دست دراز کنید و تلاش خود را برای ایجاد دوستی های جدید اختصاص دهید.

چالش برانگیز خواهد بود، اما فقط قدم های کوچک بردارید و با سرعت خود پیش بروید. هر هفته ۱ هدف کوچک برای شروع در نظر بگیرید — به فردی که در کلاس انگلیسی شما کنار شما نشسته است سلام کنید. از یک نفر در کلاس روانشناسی خود بپرسید که آیا می خواهد برای قهوه و مطالعه ملاقات کند.

۲. در کارکردهای اجتماعی شرکت کنید

حتی اگر در مورد آن هراس دارید، شرکت در برخی از فعالیت های اجتماعی را در نظر بگیرید. یک دوست صمیمی را همراه خود ببرید تا به شما کمک کند آرامش خود را حفظ کنید. برای ایجاد تعادل بین مسئولیت های خود به عنوان یک دانش آموز، معاشرت و تفریح ​​بسیار مهم است.

“فعال بودن از نظر اجتماعی بخش مهمی از تجربه کالج است. لازم نیست استرس زا باشد. در حالت ایده آل لذت بخش است برخی از راهبردهای مقابله ای سالم برای کمک به اضطراب اجتماعی شامل نوشتن مجله، مدیتیشن، ورزش، و معاشرت با چند نفر در یک زمان است، بنابراین آنطور که ممکن است در محیط های گروهی بزرگتر احساس می شود، طاقت فرسا نباشد.

بیسما انور، درمانگر فضای گفتگو، LMHC

۳. آماده گفتگو باشید

تعارف را آماده کنید و در مورد رویدادهای جاری تحقیق کنید که مردم در مورد آن غوغا می کنند. شنونده ای آرام و کنجکاو باشید. سؤالات باز بپرسید که پاسخ اجباری یا عدم تأیید نظری را نشان نمی دهد. پاسخ ها و ورودی های خود را مختصر و متفکرانه نگه دارید.

۴. در صورت امکان روزانه ورزش کنید

به خوبی شناخته شده است که ورزش فواید متعددی برای سلامتی دارد، اما همچنین راه خوبی برای ملاقات با دوستان جدید و معاشرت است. فعالیتی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید و در برنامه های مدرسه خود شرکت کنید. اگر می توانید چیزی را پیدا کنید که فوراً به آن علاقه دارید، چیز جدیدی را امتحان کنید. وزنه برداری، یوگا، فریزبی، صخره نوردی، حتی اسکیت بورد همگی واجد شرایط هستند.

۵. سالم بخورید

رژیم غذایی یک دانشجوی دانشگاهی با ایده آل فاصله زیادی دارد. اطمینان از تغذیه مناسب ممکن است برای شما دوستان جدید در دانشگاه ایجاد نکند، اما یک رژیم غذایی سالم مطمئنا می تواند به شما کمک کند استرس را کاهش دهید، واضح تر فکر کنید، در امتحانات بهتر عمل کنید و به طور کلی زندگی سالم تری داشته باشید.

۶. ذهن آگاهی را تمرین کنید

ذهن آگاهی تمرین حضور کامل و در لحظه است. آگاه شدن از مکان و هدف خود و مقاومت در برابر میل به واکنش نشان دادن یا غرق شدن در موقعیت خود است. شما می توانید از طریق مدیتیشن، ذهن آگاهی را تمرین کنید، که می تواند به شما کمک کند ذهن و احساسات خود را حتی در موقعیت های استرس زا کنترل کنید. یک برنامه هدایت‌شده برای مدیتیشن ذهن‌آگاهی دانلود کنید و هر روز صبح یا عصر متعهد شوید که مراقبه کنید.

مقابله با اضطراب اجتماعی در دانشگاه می تواند دشوار باشد، اما درمان در دسترس است و اغلب بسیار موفق است. همچنین راه های مختلفی برای مبارزه با اثرات اضطراب اجتماعی به تنهایی وجود دارد. با تشخیص مناسب، درمان موثر، درمان دارویی در صورت لزوم، و استراتژی های مقابله ای قوی، شانس شما برای داشتن یک تجربه دانشجویی کامل بسیار بالاست.

اگر به دنبال گزینه های درمانی آنلاین هستید، Talkspace پیدا کردن یک درمانگر را آسان می کند. می توانید از خانه روی خودتان و اضطراب اجتماعی خود کار کنید. مهمتر از همه، در طول سال های دانشگاه، به یاد داشته باشید که در لحظه زندگی کنید و از افکار و احساسات خود آگاه باشید. روی اهداف خود از عملکرد تحصیلی برتر، پیدا کردن دوستان جدید و رشد به عنوان فردی که به دنیا آمده اید تمرکز کنید. تمام زندگی شما در مقابل شماست. شما مجبور نیستید از دست بدهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر