چگونه با افسردگی پس از تعطیلات کنار بیاییم – Talkspace


عاداتی که به کاهش افسردگی بعد از تعطیلات کمک می کند

ایجاد عادات بسیار دشوارتر از حفظ آنهاست. ایجاد عادات جدید چالش برانگیز است زیرا این عادات جدید باید طنین انداز شوند تا شتاب بیشتری به دست آورند و اگر با تقویت مثبت مواجه نشوند، می توانند به سرعت از بین بروند. به همین دلیل بسیار مهم است که با چند عادت مختلف دست و پنجه نرم کنیم تا ببینیم چه چیزی برای ما مفید است.

این نکات از درمانگران ما در مورد عادات بعد از تعطیلات می تواند به شما کمک کند تا از افسردگی پس از تعطیلات جلوگیری کنید.

نکات مفید از درمانگران ما:

  • یک روز بیشتر از محل کار خود را مرخصی بگیرید، یا یک روز زودتر برگردید تا شروع به خواندن درست طبق روال معمول خود کنید. این زمان بسیار خوبی برای انجام کارهایی مانند باز کردن بسته بندی، تمیز کردن و خرید مواد غذایی است که به شما کمک می کند برای هفته آینده آمادگی بیشتری داشته باشید.
  • در صورت امکان، یک ساعت از روز اول خود را برای کار در تقویم خود مسدود کنید. از این زمان در ابتدای روز برای پیگیری ایمیل‌ها و تمرکز بر اولویت‌های روز یا هفته آینده خود استفاده کنید.
  • قبل از رفتن به تعطیلات، سعی کنید برخی از کارهای عادی خود را مرتب کنید و از لیست خود خارج کنید – ارزش آن را دارد که از به هم ریختگی خودداری کنید.
  • لباس‌های کارتان را قبل از باز کردن بسته‌بندی بچینید تا در انفجار لباس‌هایی که بعد از تعطیلات کمدتان را اشغال می‌کند، قاطی نشوند.
  • باز کردن بسته بندی را به تعویق بیندازید تا زمانی که همه چیز را به درستی کنار بگذارید
  • ناهار و کیف کار خود را از شب قبل ببندید تا بتوانید صبح را بردارید و بروید – ممکن است روز بعد از تعطیلات بیشتر از حد معمول احساس خستگی کنید.
  • زودتر به رختخواب بروید یا اگر شب دیر برگشتید، در اسرع وقت بخوابید

اشلی ارتل، LCSW، BCD، C-DBT (او/او/او)

  • یک شعار شخصی ایجاد کنید، “من باهوش، با استعداد، از نظر بدنی جذاب و با انگیزه هستم”
  • برخی از برنامه های جامعه محور را در تقویم قرار دهید (به شما چیزی می دهد که منتظر آن باشید)
  • تماس بگیرید و از یکی از دوستانتان در مورد ترس های پایان تعطیلات و نحوه مدیریت آنها بپرسید
  • روتینی ایجاد کنید که حاوی مقداری ذهن آگاهی باشد (اوایل صبح یا اواخر شب)
  • به خودتان فضایی برای غم و اندوه از دست دادن تعطیلات نزدیک به پایان بدهید
  • به خود یادآوری کنید که زمان و مکان سیال است، صلح و هرج و مرج دست به دست هم می دهند
  • به طور هفتگی، ماهانه و حتی سالانه به زندگی خود فکر کنید تا مطمئن شوید که به بهترین نسخه های خود می روید.
  • کار و/یا مدرسه خود را دوباره ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که به دنبال اشتیاق خود هستید
  • الگوهایی را بیابید که راه های سالمی برای مقابله با افسردگی پس از تعطیلات دارند

Meaghan Rice، PsyD، LPC (او/او/او)

از آنجایی که افراد زیادی وجود دارند که پس از تعطیلات برای سازگاری با مشکل مواجه هستند، می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که تنها نیستید و راه‌هایی برای مدیریت احساسات افسردگی و اضطراب وجود دارد. گفته می شود، همه مکانیسم های مقابله ای یکسان ایجاد نمی شوند. روی پرهیز از رفتارهایی تمرکز کنید که فقط به طور موقت افسردگی را کاهش می دهند، زیرا می توانند منجر به تشدید علائم شوند. در عوض، روی ایجاد عادات کاربردی تمرکز کنید که می توانند به طور مثبت تقویت و حفظ شوند.

مهمتر از همه، بدانید که اگر متوجه شدید که توسط مکانیسم های مقابله ای منفی فلج شده اید یا اگر در تلاش برای یافتن راه هایی برای مدیریت مثبت و موفقیت آمیز افسردگی پس از تعطیلات خود هستید، همیشه می توانید به یک متخصص دسترسی داشته باشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر