چگونه برای اولین بار با روانپزشک صحبت کنیم – Talkspace


نکته ۲: برای تاریخ آماده شوید

شما می خواهید اولین قرار ملاقات خود را با روانپزشک جدیدتان تا حد امکان سازنده داشته باشید. برای رسیدن به این هدف، به دلایل آن فکر کنید چرا از سلامت روان حمایت می کنید. خاص باشد مطمئن شوید شما هستید بدانید و به وضوح درک کنید که از سفر بعدی خود چه می خواهید.

برخی از یادداشت های بالقوه که می تواند به روانپزشک آنلاین جدید شما کمک کند شما را بهتر درک کند عبارتند از:

  • “من همیشه تنها هستم، حتی زمانی که در نزدیکی دیگران هستم.”
  • من از صدای شوهرم متنفرم.
  • “من نمی توانم صدای گریه کودکم را تحمل کنم.”
  • “من خواسته های جنسی ناگفته ای دارم که مرا می ترساند.”
  • “من گاهی آنقدر عصبانی می شوم که دیوانه می شوم!”
  • من در هر نوع اجتماع اجتماعی گریه می کنم، حتی اگر شاد باشد.
  • من نمی توانم کشورم را رها کنم [anger/grief/resentment] بر [specific experience]. “
  • “از خودم متنفرم.”

امکانات بی پایان هستند و هیچ دلیل درست یا نادرستی برای کمک روانشناختی وجود ندارد. هر چه بیشتر با روانپزشک خود درگیر باشید، او آمادگی بیشتری برای تشخیص و درمان شما خواهد داشت.

اگر برای اولین بار می خواهید بفهمید که چگونه با یک روانشناس صحبت کنید، در اینجا بهترین روش ها آورده شده است:

  • برای پرسیدن سوالات فوری پزشک آماده باشید
  • از روانپزشک نترسید – وظیفه او کمک کردن بدون تعصب است
  • این طبیعی است که گریه کنید، عصبانی شوید یا احساسات دیگری را تجربه کنید
  • روی ارتباط شفاف تمرکز کنید، درست به روشی که آن را در ذهن خود تمرین می کنید
  • معمولاً گاهی اوقات در اولین صحبت با روانپزشک احساس خجالت می کنید

بسیاری از افرادی که به دنبال کمک از روانپزشک هستند، سعی در مدیریت شرایط سلامت روان مانند اسکیزوفرنی، اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD)، اختلال افسردگی اساسی (MDD) یا اختلال اضطراب دارند.

روانپزشک شما همچنین به سلامت جسمانی شما و اینکه چگونه ممکن است بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد، نگاه خواهد کرد. اطلاعاتی در مورد سابقه خانوادگی سلامت روان، سایر داروهایی که ممکن است مصرف می کنید و سؤالات سلامت عمومی را به همراه داشته باشید. روانپزشک شما همچنین ممکن است آزمایش خون را برای رد هر عامل دیگری که می تواند بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد، تجویز کند.

به یاد داشته باشید، احتمالاً در حال صحبت با یک روانپزشک در مورد چیزی هستید که قبلاً شنیده است. آنها آموزش دیده اند تا توصیه های حرفه ای در مورد بهبود وضعیت شما از طریق داروها ارائه دهند و روش های درمانی را که ممکن است برای درمان بیماری شما مناسب تر باشد، توصیه کنند.

فهرستی از آنچه می خواهید پوشش دهید تهیه کنید

دانستن اینکه چگونه با یک روانشناس صحبت کنید به این معنی است که در مورد آنچه می خواهید تمرکز کنید کاملاً واضح باشید. هر احساس، افکار یا سوالی را که برای روانپزشک خود دارید بنویسید. برای شما معمول است که به اولین قرار ملاقات روانپزشکی خود می رسید و بلافاصله آنچه را که قصد درمان آن را داشتید فراموش می کنید. همیشه اتفاق میفته.

آزادانه صحبت کنید و صادق باشید، این بهترین کاری است که می توانید برای بهبود سریع انجام دهید.

روانپزشک Talkspace، محمد منیر، MD، DFAPA

برای استفاده حداکثری از آن، چند دقیقه وقت بگذارید و فهرستی از موضوعات یا علائمی که می خواهید در اولین قرار ملاقات به آنها بپردازید ایجاد کنید. حتی می توانید افکار خود را در یک دفترچه یادداشت کنید. سازماندهی به شما کمک می کند تا به یاد داشته باشید که همه چیزهایی را که می خواهید روانپزشک درباره احساس یا تجربه شما بداند پوشش دهید.

بیشتر اولین ویزیت نزد پزشک خواهد بود تا با شما، اهداف و سابقه شما آشنا شود. آماده بودن کلید انجام کارها با پای راست است. حتی می توانید دو نسخه از یادداشت های خود را بیاورید – یکی برای دکتر و دیگری برای خودتان. به این ترتیب، شما می توانید مطمئن باشید که تمرکز خود را حفظ کرده و تا زمانی که آنجا هستید، بهره ور باقی خواهید ماند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر