چگونه به یک روال تناسب اندام متعهد شویم که قابل انجام است


چه در حال شروع یک روال تناسب اندام کاملاً جدید باشید یا در ابتدای سال اهداف تناسب اندام جدیدی را تعیین کرده باشید، روشی برای تعیین این اهداف و متعهد شدن به یک روال تناسب اندام قابل انجام وجود دارد که شما را برای موفقیت آماده می کند!

پیش از این، ما آنچه را که باید بدانید در مورد چگونگی جلوگیری از گاز گرفتن بیش از حدی که می توانید در مورد اهداف تناسب اندام خود به میان آورید و سپس نحوه ایجاد مسیری برای ایجاد یک روال تناسب اندام که بتوانید در تمام طول سال به آن پایبند باشید را به اشتراک می گذاریم.

۷ راه برای ایجاد یک روال تناسب اندام قابل انجام

از کارهای کوچک شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید

روانشناس بالینی کوین گیلیلند، روانشناسی، از دالاس، TX – یک علاقه مند به ورزش، دوچرخه سوار و ورزشکار سه گانه – می گوید یک پادزهر برای آن اهداف تناسب اندام “بسیار بزرگ” وجود دارد: “از کوچک شروع کنید.” “من می دانم الف تمرین ۵ دقیقه ای ممکن است این احساس را در شما ایجاد کند که “چرا زحمت بکشید؟” اما یک نکته وجود دارد، و آن یک نکته مهم: به شما کمک می کند تا شتاب ایجاد کنید.

این طور فکر کنید: شما می توانید یک تمرین پنج دقیقه ای را امتحان کنید. این که آیا یک دست گرمی بازی کردن یا الف جلسه عرق کاردیو سریع، فقط به آن ضربه بزنید. حتی اگر این تمام چیزی است که برای آن وقت دارید! اگر احساس می کنید می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، آن را از آنجا بردارید. ببینید آیا زمان (یا انرژی یا قدرت ذهنی) برای ادامه دادن دارید یا خیر. اگر نه، اشکالی ندارد! امروز تحرک داشتید – به خودتان امتیاز پنج بدهید (بدون جناس). اگر برای کارهای بیشتر آماده هستید، پس بله! شما در حال چرخش هستید.

اهداف تعیین کنید و به خودتان پاداش دهید

صحبت از آنها تمرینات پنج دقیقه ای… رسیدن به هدف، به خودی خود، یک پاداش است. اما در طول مسیر، معیارها را نیز جشن بگیرید! می‌گوید: «ای کاش مدت‌ها پیش قدردانی می‌کردم که چگونه حتی یک هدف ساده وقتی با موفقیت به آن می‌رسد، می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر کیفیت مسیر زندگی فرد داشته باشد». روانشناس بالینی فارست تالی، Ph.D. او توضیح می دهد که اگر به خود یک هدف کوچک و قابل انجام بدهید (هدفی که بخشی از برنامه کلی شماست) و سپس به آن هدف کوچک دست پیدا کنید، آن پیروزی کوچک تأثیر زیادی بر سلامت روان شما و توانایی شما برای ادامه دادن به اهداف بزرگتر خواهد داشت. اهداف. یک عمل مثبت باعث ایجاد دیگری می شود.

تمریناتی را که از آن لذت می برید انتخاب کنید

اگر سرگرم کننده نیست، آن را انجام نمی دهید. به آن کتاب کتابخانه ای که برنگشته اید فکر کنید، خشکشویی که نگرفته اید، آن چیزی که در لیستتان همیشه می گویید انجام خواهید داد اما هرگز به آن نخواهید رسید… موضوع مشترک؟ این فقط سرگرم کننده نیست.

و البته، ورزش کردن اینطور نیست همیشه سرگرم کننده حتی در بهترین روزتان، با تمرین مورد علاقه‌تان، ممکن است طاقت‌فرسا باشد. اما سرگرم کردن آن تا حد امکان به این معنی است که شما موانع ورود را از بین می برید و مسیر خود را به سمت موفقیت تناسب اندام واضح تر می کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که گزینه های زیادی به خود بدهید و انواع مختلف ورزش را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی شما را روشن می کند. نحوه ایجاد یک برنامه تناسب اندام قابل انجام به سادگی یافتن بهترین چیز برای شماست.

ذهنیت کمال را کنار بگذارید

از تعیین اهدافی که شما را ملزم به انجام کاری هر روز بدون شکست می کند اجتناب کنید. این می تواند شما را برای احساس از شکست وقتی یک روز را از دست می دهید زندگی اتفاق می افتد. انجام هر روز کاری تقریبا غیرممکن است.

آن را از این نویسنده بگیرید: یکی از ناامیدکننده ترین تجربیات حل سال نو من مربوط به سالی بود که تصمیم گرفتم روزانه مدیتیشن کنم. من می‌خواستم در تقویم مدیتیشن خود یک رگه ۳۶۵ “عالی” داشته باشم. روزی که مدیتیشن را از دست دادم، روزی بود که شروع به فرو رفتن به سمت آن طرز فکر شکست کردم، در حالی که در واقعیت، مدیتیشن کرده بودم. خیلی بیشتر نسبت به سال قبل، و تنها چند ماه از آن گذشته بود. متأسفانه، آن احساس شکست مرا از ادامه روال مدیتیشن باز داشت. درس گرفته شده!

با دادن آزادی عمل بیشتر (و لطف!)، توانستم مدیتیشن را دوباره در روال خود بگنجانم – بدون انتظار روزانه (اگرچه این هنوز یک هدف در پس ذهن من است!).

بیش از حد تمرین نکنید: حتماً روزهای استراحت داشته باشید!

فرسودگی شغلی واقعی است و مانع موفقیت شما می شود. سخت‌کوشی و انجام کارهای زیاد شما را سریع‌تر به اهدافتان نمی‌رساند، در واقع می‌تواند باعث کندی شما شود. دست بجنبون! این سفر یک ماراتن (استعاری) است نه دوی سرعت. ممکن است برخی از شما در حال خواندن این مطلب باشید و فکر کنید، مشکلی نیست، امروز روز نتفلیکس و شلوار ورزشی من است. دیگران ممکن است به کمک بیشتری برای مصرف آن قرص سرد کننده ضرب المثل نیاز داشته باشند – در این صورت، ما می توانیم برخی از آنها را توصیه کنیم روز استراحت بهبود کشش، مراقبه، و یوگا. فقط فراموش نکن بازیابی، دوستان.

خود را به چالش بکشید تا چیزی کاملاً جدید را امتحان کنید

در مورد فرسودگی شغلی، آیا از تمرینات معمول خود خسته شده اید؟ مخلوط کردن. آی تی. بالا! اگر همه بوده اید تاباتا، همیشه، شاید وقت آن رسیده است که برخی از آنها را امتحان کنید یوگا. اگر وارد شده اید پایین سگ از آنجایی که سال ۲۰۱۷ به نظر می رسد، کمی تمرین هوازی انجام دهید کیک بوکسینگ یا رقصیدن تلاش. شاید شما همه بوده اید تمرینات هوازی و نه استحکام – قدرت زمان برای کشف برخی پیلاتس!

ابزار مناسب را به خود بدهید

مهم نیست که چه هدفی را تعیین می کنید یا چقدر بزرگ است، مطمئن شوید که برنامه ای دارید تا مسیر موفقیت روشن باشد.

یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار؟ دانلود کنید برنامه FitOn (سلام، رایگان است!). این برنامه با بسیاری از این نکات دیگر به شما کمک می کند – می توانید تمریناتی را انتخاب کنید که از آنها لذت می برید زیرا تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید خود را به چالش بکشید تا چیزی کاملاً جدید را با یک نوع تمرین جدید، مربی جدید یا فرمت جدید امتحان کنید. می توانید با تمرینات پنج دقیقه ای کوچک شروع کنید.

FitOn به اضافه کردن تنوع تناسب اندام با تمرینات دستی در برنامه کمک می کند. می توانید آن یادآورهای تمرینی را تنظیم کنید تا شما را در مسیر درست نگه دارند، با دوستان خود تمرین کنید تا مسئولیت پذیری را در خود جای دهید، و با برخی از مربیان مشهور در سطح جهانی عرق کنید.

خط آخر: روال تناسب اندام خود را برای شما کارساز کنید

اصطلاح قدیمی “کمی راه طولانی را طی می کند” در اینجا بسیار صادق است. نتیجه همه این نکات ساده تر کردن زندگی شماست. هنگامی که به این فکر می کنید که چگونه یک برنامه تناسب اندام قابل انجام بسازید، از کوچک شروع کنید، یک برنامه واضح به خود بدهید (بدون حدس و گمان!)، حتی کوچکترین پیروزی ها را جشن بگیرید، آن را سرگرم کننده کنید، تلاش کردن برای اینکه کمال گرا نباشید، استراحت کنید، آن را با هم مخلوط کنید، و پشتیبان مناسب را در جای خود داشته باشید. در روال جدیدتان موفق باشید – ما اینجا برای شما هستیم، اما می دانیم که شما این را دارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر