چگونه عادات جدید ثابتی بسازیم


می سازد عادت های جدید

سالهاست که ادعا میکنی من “ملکه روتین” هستم و راستش…خیلی خوشحالم میکنه!

من برای روتین زندگی می کنم

آنها به من ساختاری می دهند تا بتوانم کارهای بیشتری را که دوست دارم هر روز انجام دهم و صادقانه بگویم آنها به من کمک می کنند بهترین نسخه خودم باشم.

از همین رو من روال هایم را بر اساس کسانی که می خواهم ایجاد می کنم بودن و ایجاد عادات کوچک روزانه یا اهداف دقیق برای کمک به من برای رسیدن به این هدف.

بهترین بخش در مورد روتین خود نام است … بعد از مدتی دیگر حتی نیازی به فکر کردن به آن نخواهید داشت، فقط آن را انجام دهید. شما در نهایت به اتوپایلوت می روید و تمام شما کی هستید.

ایجاد عادات سالم به این معنی است که می توانید استرس را متوقف کنید در مورد کاهش وزن، بهتر غذا خوردن یا هر چیز دیگری که احساس می کنید می خواهید تغییر دهید و زندگی خود را شروع کنید!

چگونه عادت های جدید بسازیم

بیشتر زندگی روزمره ما مجموعه ای از عادت هایی است که در خود ایجاد کرده ایم. به کارهایی که هر روز بدون شکست انجام می دهید فکر کنید. ممکن است عادت هایی وجود داشته باشد که دوست دارید و ممکن است عادت هایی وجود داشته باشد که دوست نداشته باشید به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود داشته باشید.

مهمترین چیز درک است چرا این عادات جدید برای شما مهم هستند. صفحات اول LSF #GOALS Planner بهترین مکان برای شروع است. این شما را از طریق درک اینکه واقعاً می خواهید اهداف خود داشته باشید راهنمایی می کند.

اگر هنوز طرح اولیه خود را ندارید، آن را از اینجا دریافت کنید و من یک فایل برای شما ارسال می کنم لینک کارگاه اختصاصی من همه اینها را انجام دادم

اگر هیچ انگیزه ای برای انجام آن وجود نداشته باشد، کار بسیار دشوارتر خواهد بود. از آنجا، این مراحل زیر کار را ساده می کند👇🏻

عادات جدید سازگار، عادات جدید، عادات سالم، قابل چاپ بسازید

اینها مراحل ساده ای هستند که به شما کمک می کنند عادات جدید ثابتی بسازید برای سال ۲۰۲۲

  1. به شخصی که می خواهید امسال باشید فکر کنید …. چه کار می کنید؟
  2. برخی از عادت هایی که دوست دارید به روز خود اضافه کنید را یادداشت کنید. مشخص باشید (چه زمانی، چه زمانی، کجا)
  3. سعی نکنید یکباره این کار را انجام دهید. ۱-۳ موردی را که برای شما مهم هستند انتخاب کنید و از آنجا شروع کنید.
  4. آن را به روز خود اضافه کنید و آن را به کاری که قبلا انجام داده اید متصل کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید، می توانید بگویید “هر روز صبح که از رختخواب بلند می شوم، قبل از انجام هر کار دیگری این کار را انجام می دهم. شما در حال حاضر هر روز (معمولا) از رختخواب بلند می شوید، بنابراین اکنون شما به راحتی می توانید عادت جدید In “تخت درست کن” را به عنوان بخشی از آن اضافه کنید.

روتین ساز

از موارد قابل چاپ زیر برای یادداشت برخی از عادت هایی که می خواهید بخشی از برنامه روزانه خود باشید استفاده کنید.

از راهنمای زیر استفاده کنید و در مورد اینکه چه زمانی آن را انجام خواهید داد، کجا آن را انجام خواهید داد و حتی چرا می خواهید آن را انجام دهید، مشخص باشید!

عادات جدید، عادات سالم، عادات جدید تثبیت شده، روال ها را بسازید



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر