گزارش ۱۴۰۰ “دیوار” منتشر شد


گزارش فعالیت سکوی دیوار در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. این گزارش شامل ۱۱ فصل است. در فصول مختلف این گزارش اطلاعاتی در مورد میزان رشد کاربران دیوار در سال گذشته، آگهی های ارسال شده، گزارش کاربران، بررسی آگهی ها، تعداد بازدید از دیوار و … منتشر شده است. بر اساس این گزارش، ۵۳.۱ میلیون تلفن همراه در سال گذشته اپلیکیشن دیوار را افتتاح کردند. این میزان نسبت به سال ۲۰۱۹ ۲۰ درصد افزایش داشته است.

گزارش دیوار ۱۴۰۰ نشان می دهد که به ازای هر خانوار ایرانی (تعداد خانوارهای ایرانی بر اساس آخرین آمار رسمی ۲۶.۵ میلیون خانوار برآورد شده است) دو گوشی موبایل اپلیکیشن دیوار را باز کرده اند. علاوه بر این، این گزارش نشان می دهد که ۲۱.۸ میلیون کاربر تبلیغ کننده منحصر به فرد در سال گذشته از برنامه دیوار استفاده کرده اند.

در این گزارش ۷۱ صفحه ای، مجموع آگهی های منتشر شده در سایت دیوار در سال گذشته ۱۳۹.۷ میلیون آگهی بوده که نسبت به سال ۲۰۱۹ رشد ۸ درصدی را نشان می دهد و به این ترتیب روزانه بیش از ۶.۷ میلیون آگهی در مقابل کاربران دیوار قرار گرفته است.

آخرین گزارش دیوار نشان می دهد که تعداد آگهی های درج شده در تهران ۲.۱ برابر دومین شهر پرتبلیغ ایران یعنی مشهد است. تهرانی ها در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰.۳ میلیون آگهی را در شهر تهران منتشر کردند. پرطرفدارترین دسته آگهی ها عبارتند از: خانه و آشپزخانه، املاک، سرگرمی و اوقات فراغت، وسایل نقلیه، وسایل شخصی، کالاهای دیجیتال، خدمات، تجهیزات و صنعتی، کار و اشتغال و در نهایت اجتماعی با این حال بیشترین استفاده در نوار جستجوی دیوار «غرور» بود. پراید در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲.۵ میلیون بار بر روی دیوار تبلیغ شده است. این گزارش نشان می دهد که تعداد نمایش آگهی های منحصر به فرد ۴۵.۹ میلیارد بار بوده است.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟