۶ غذای مفید برای مصرف کردن در فصل بهار


وقتی هوا آغاز به خوب و دنج شدن می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید گل ها آغاز به شکوفه دادن می کنند، ساده عالی تکنیک ممکن است داشته باشد – بهار اینجاست. را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی نوبت به امکان‌های غذاخوری می‌رسد، اجتناب کرده اند استراتژی ها فصلی بهار نهایت استفاده را می‌بریم. به همین دلیل، اگر کنار هم قرار دادن خداحافظی همراه خود غذای دستی زمستانی هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سهمی اجتناب کرده اند آفتاب در بشقاب ما بیاورید، غیر از درستی آمده اید! زودرس، بهتر از غذاهای سبک، خوش ذوق را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید بهاری را به اشتراک می گذاریم کدام ممکن است به شبیه به مقیاس مفید هستند.

چه غذاهایی در فصل بهار هستند؟

غذای بهاری اخیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پر سبک است. در حالی کدام ممکن است در زمستان اجتناب کرده اند امکان های خوش ذوق تری مشابه جعفری را انتخاب کنید و انتخاب کنید شلغم لذت می بردیم. هوای گرمتر دلالت بر آن دارد ما به طیف گسترده ای از محصولات اخیر، سبزیجات بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی برخی اجتناب کرده اند طیف گسترده ای از توت های a فوق العاده شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل قبول روی می آوریم.

در همه زمان ها بیشتر است محصولات را در فصل بخرید، از مصرف کردن اخیر ترین امکان ها برای جو زیست بیشتر است. جدا از این، مصرف کردن محصول بلافاصله پس اجتناب کرده اند درو کردن سبک بهتری دارد.

در همین جا تعدادی از انواع فصلی خوش ذوق موجود است کدام ممکن است باید در بهار امسال به بشقاب شخصی اضافه کنید.

میوه:

  • توت فرنگی
  • ریواس
  • لیمو
  • کیوی
  • گیلاس
  • گریپ فروت
  • انبه
  • آناناس
  • زردآلو
  • کامکوات

سبزیجات:

  • نخود فرنگی
  • تربچه
  • اسفناج
  • تره فرنگی
  • کنگر فرنگی
  • کلم
  • کاهو
  • روکا
  • منحرف شدن
  • مارچوبه
  • چغندر
  • هویج
  • سیر
  • تربچه

محصولات

  • جعفری
  • گشنیز
  • پیازچه
  • پیازچه
  • ریحان
  • گشنیز
  • شوید

۶ غذای مفید برای فصل بهار

وعده های غذایی در بهار معمولا سبک تر اجتناب کرده اند آنچه در زمستان می خوریم است. امکان های بهاری بیشتر اوقات دارای چرخ دنده مغذی متراکم، سبک اخیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید انصافاًً خوش ذوق هستند.

{در میان} غذاهای فصلی در فصل بهار، شش امکان مفید برای لذت وعده های غذایی مصرف کردن ممکن است موجود است!

گیلاس

در حالی کدام ممکن است گیلاس تا حد زیادی عالی میوه تابستانی است، برخی اجتناب کرده اند مناطق ملت در بهار نیز اجتناب کرده اند این توت ها لذت می برند. گیلاس شیرین پر از آنتی اکسیدان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین C، آنها علاوه بر این تأمین برتر فیبر هستند.

چگونه اجتناب کرده اند گیلاس لذت ببریم:

  • اجتناب کرده اند گیلاس را انتخاب کنید و انتخاب کنید طیف گسترده ای از توت ها عالی ضد تحریک مناسب کنید اسموتی همراه خود مختلط اجتناب کرده اند گیلاس، توت های یخ زده، شیر با بیرون لبنیات، کره بادام، اسفناج را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه های چیا.
  • گیلاس های اخیر دانش شده را به ۱ کاسه ماست هر دو پودینگ دانه چیا اضافه کنید.
  • عالی مشت ترشی گیلاس اخیر را {در این} سالاد اسفناج همراه خود الهام اجتناب کرده اند فصل بهار ترکیب کردن کنید.
  • برای عالی میان وعده شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل همراه خود بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوک کاکائو مخلوط کردن کنید.

مارچوبه

ساقه های مارچوبه اجتناب کرده اند حدود مارس در متنوع اجتناب کرده اند مناطق به نظر می رسد می شوند. لذت برداشتن اجتناب کرده اند این سبزیجات به صورت بخارپز، کبابی هر دو حتی برشته ممکن است هر وعده غذایی خوش ذوق بهاری را آسانسور تنبل. جایزه؟ این سبزی کم انرژی با این حال سرشار اجتناب کرده اند انواع زیادی چرخ دنده مغذی اجتناب کرده اند جمله ویتامین K، اسید فولیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر است.

چگونه اجتناب کرده اند مارچوبه لذت ببریم:

  • آنها را همراه خود آب لیمو را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن زیتون سرخ کنید.
  • همراه خود سس بالزامیک کباب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود ماهی هر دو مرغ کبابی نیاز کنید.
  • آن را به ۱ ظرف پاستا آسان پستو اضافه کنید.
  • مارچوبه برشته شده را در یک واحد کاسه سالاد هر دو آب نمک ترکیب کردن کنید.
  • آنها را به در کنار سایر سبزیجات بهاری مشابه اسفناج، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید قارچ به املت سبزیجات اضافه کنید.

حیاط پشتی نخود

نخود بی تجربه ممکن است رنگ بی تجربه شکوه را به هر غذایی کدام ممکن است به آن است اضافه شود اضافه تنبل. این نخود فرنگی سرشار اجتناب کرده اند کربوهیدرات های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین های طبیعی است کدام ممکن است ارائه می دهیم {کمک می کند} برای مدت زمان بسیار طولانی تری بافت سیری کنید. آنها علاوه بر این انرژی به سختی دارند، سرشار اجتناب کرده اند ویتامین A را انتخاب کنید و انتخاب کنید K هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین برتر فیبر رژیمی هستند.

چگونه اجتناب کرده اند نخود باغی لذت ببریم:

  • آنها را همراه خود روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید بادام دانش شده سرخ کنید.
  • آن را همراه خود فلفل، پیاز، کلم بروکلی، مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس سویا به ۱ سرخ کردنی تحت تأثیر قرار گرفت اجتناب کرده اند آسیایی اضافه کنید.
  • همراه خود نعنا، نخود، آروگولا، مرکبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبه عالی سالاد بهاری خوش ذوق مناسب کنید.
  • آنها را همراه خود روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک تفت دهید به همان اندازه عالی غذای جانبی سرراست تهیه شود.

توت فرنگی

توت فرنگی سرشار اجتناب کرده اند ویتامین C را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر، عالی غذای سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوش ذوق بهاری است کدام ممکن است ممکن است {به روز} ممکن است شیرینی بیافزاید.

در حالی کدام ممکن است این توت ها توسط خودم خوش ذوق هستند، با این حال همراه خود شیرینی تلخ عالی دسر با بیرون عذاب وجدان خوش ذوق مناسب می کنند!

در همین جا تعدادی از راه برای لذت برداشتن اجتناب کرده اند توت فرنگی معرفی شده است شده است:

  • عالی سالاد میوه غنی اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان همراه خود میوه های فصل بهار مشابه توت فرنگی، پرتقال را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیلاس دانش شده مناسب کنید.
  • اسموتی توت فرنگی بعد اجتناب کرده اند ورزش را همراه خود توت فرنگی منجمد، موز، شیر بادام، کره آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی پیمانه پروتئین وانیل ترکیب کردن کنید.
  • آن را به صورت اخیر دانش شده روی سالاد اسفناج همراه خود گردو، آووکادو، مرغ کبابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالزامیک نیاز کنید.
  • آنها را همراه خود شیرینی تلخ بپاشید به همان اندازه عالی دسر سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل قبول داشته باشید.

پیازچه

پیاز بی تجربه کدام ممکن است شناخته شده به عنوان پیاز بی تجربه هر دو پیاز بی تجربه نیز شناخته تبدیل می شود، عالی سبزی همراه خود سبک اخیر است کدام ممکن است همراه خود سیب زمینی، سالاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان افزودنی به متنوع اجتناب کرده اند غذاهای تولید دیگری به خوبی می آید.

چگونه اجتناب کرده اند پیاز بی تجربه لذت می برید؟:

  • سوپ بهاری را همراه خود تره فرنگی، پیاز بی تجربه، سیب زمینی، مارچوبه را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب سبزیجات مناسب کنید.
  • همراه خود توفو ترد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس زنجبیل زنجبیل آسیایی به سوختن اضافه کنید.
  • آنها را بپزید صبحانه سرراست برای تهیه مافین همراه خود تخم مرغ، اسفناج، پیاز را انتخاب کنید و انتخاب کنید قارچ.
  • آنها را به سالاد نخود، ماهی تن هر دو مرغ همراه خود ماست یونانی، شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیمو اضافه کنید.

زردآلو

زردآلو در اواخر بهار نوزاد، کدر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پر اجتناب کرده اند سبک شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید تلخ به نظر می رسد مانند است. این میوه مملو اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان ها است – همه در یک واحد بسته خوش ذوق را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم انرژی.

چگونه اجتناب کرده اند زردآلو لذت ببریم:

  • آن را {به آرامی} سرخ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند آن در یک واحد کاسه خوب و دنج بلغور جو دوسر اوقات خوبی داشته باشید.
  • همراه خود سالاد بی تجربه، نخود تفت داده شده، پیاز بنفش، چسبناک فتا، آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس بالزامیک عالی سالاد شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوش سبک بهاره مناسب کنید.
  • گریل کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی آن را همراه خود نارگیل شیرین نشده هر دو ماست یونانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سختی عسل بریزید.
  • برای عالی میان وعده مفید در جاری حرکت، آن را اخیر همراه خود عالی وعده آجیل نیاز کنید.

غذاهای بهاری برای فصلی مفید

به لطف غذاهای زیادی کدام ممکن است هوای خوب و دنج البته است اجتناب کرده اند آنها استقبال می تنبل، یافتن غذاهای مفید در فصل بهار سرراست است. اجتناب کرده اند غذاهای ماکارونی اخیر پر اجتناب کرده اند نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات گرفته به همان اندازه دسرهای سبک شیرین شده همراه خود طیف گسترده ای از توت های بهاری، یافتن غذاهای مفید بهاری کار آسانی است. به همین دلیل، می توانید به سختی پیاز بی تجربه در ظرف های شخصی بپاشید هر دو عالی مشت توت فرنگی اخیر برای میان وعده نیاز کنید. آخر این فصل!

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر