۱۰ ترفند که شما را از نادیده گرفتن تمرین باز می دارد


تصمیم گیری سخت تر است: شروع به ورزش کنید یا به تعهد خود پایبند باشید! زمانی که خسته، مشغله، استرس و هر احساس دیگری در زیر نور آفتاب هستیم، ورزش می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. ما میدانم چقدر تعریق (یا حتی کشش) باعث می شود – از نظر ذهنی و عاطفی – احساس کنیم، اما این مشاهده ذهنی همیشه انگیزه ما را برای حرکت بسیج نمی کند.

با این اوصاف، برای تناسب اندام نیازی به معجزه نیست، حتی وقتی انگیزه زودگذر است. در واقع، رسیدن به اهداف تناسب اندام به ندرت از انگیزه تزلزل ناپذیر ناشی می شود. این از دانستن این موضوع ناشی می شود که انگیزه هرگز ثابت نخواهد بود و در عوض بر نحوه تفکر خود تمرکز می کنید.

تناسب اندام در طرز فکر شما تغییر می کند – باید یاد بگیرید که با ناراحتی راحت نباشید. شما نمی خواهید هر روز ورزش کنید (ما انسان هستیم، این حقیقت است). و در حالی که تمایل به چرت زدن در طول تمرین بیدارباش می تواند نشانه ای از خستگی باشد (و ممکن است به این معنی باشد که شما به یک روز تعطیل نیاز دارید)، در بیشتر مواقع، به یک چرخه فکری منفی اشاره دارد که ذهنیت یک ستاره راک را که شما کاملاً قادر به تطبیق با آن برای تناسب اندام و سالم هستید می کشد.

اگر این یک مفهوم پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید. به اشتراک می گذاریم ده هک های ورزشی بسیار خاص که طرز فکر شما را تغییر می دهد تا بتوانید به اهداف خود برسید.

۱۰ هک ورزشی که به شما ذهنیتی غیرقابل توقف می دهد

شماره ۱ اهداف تناسب اندام کوچکی را تعیین کنید

اگر واقعاً می خواهید به برنامه تمرینی خود متعهد بمانید، به دنبال آن نباشیدچرا’. چرا در وهله اول می خواهید ورزش کنید؟ اهداف شما چه هستند؟ شاید بخواهید لاغرتر یا قوی تر شوید. شاید شما به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر یا بهبود خلق و خوی خود هستید. شاید شما فقط می خواهید سلامت کلی خود را بهبود بخشید! در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد – این در مورد شما و اهداف شخصی شما است. وقتی اهداف شخصی خود را روشن کنید، پایبندی به روال تناسب اندام بسیار آسان تر می شود.

# ۲ برای رسیدن به اهداف خود برنامه تمرینی خود را بنویسید

صحبت از اهداف، شروع به نوشتن آنها! این شامل اهداف تناسب اندام بلند مدت (و کوتاه مدت) و همچنین برنامه تمرینی هفتگی است. در پایان هر هفته، زمانی را برای برنامه ریزی هفته آینده اختصاص دهید و برای برنامه تمرینی خود برنامه ریزی کنید. با این کار شما ۴۲% شما به احتمال زیاد به اهداف خود خواهید رسید – همه اینها به این دلیل است که آنها را یادداشت کرده اید! دیوانه، درست است؟

هنگامی که برنامه تمرینی خود را تنظیم کردید، در برنامه FitOn “مورد علاقه” تمرینات خود را برای هفته انتخاب کنید و یادآورهای تمرینی را برای تقویت انگیزه بیشتر در زمانی که به آن بیشتر نیاز دارید تنظیم کنید!

شماره ۳ شب قبل لباس های تمرینی خود را بپوشید

لباس های باشگاه خود را از شب قبل برنامه ریزی کنید – شلوارهای ساق، جوراب، کفش های کتانی و غیره. و اگر در باشگاه یا استودیو ورزش می کنید، در حالی که در آن هستید، کیف تمرینی خود را ببندید! هر چیزی را که نیاز دارید بسته بندی کنید، مانند ژاکت، دئودورانت، برس مو یا هدبند – مطمئن شوید که همه آن را دارید.

با آماده کردن لباس (و کیف) خود برای تمرین، موانعی را که ممکن است شما را از بازگرداندن تمرین بازدارد (مانند توقف در خانه برای برداشتن کیفتان… زیرا همه ما می‌دانیم که این کار شما را به کجا می‌برد) را از بین می‌برید.

شماره ۴ لباس های تمرینی خود را در جای مناسب سر بپوشید

آیا تا به حال توصیه ای برای لباس پوشیدن مادام العمر یا شغلی که می خواهید شنیده اید؟ در مورد ورزش شما هم همینطور! پوشیدن لباس‌های تمرینی به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را به این فکر کنید که تمرین قرار است اتفاق بیفتد. اگر ورزش صبحگاهی مورد علاقه شماست، قبل از مسواک زدن لباس بپوشید! اگر می‌خواهید بعداً در روز عرق کنید، قبل از ترک محل کار لباس‌هایتان را عوض کنید (چون قبلاً کیف‌تان را بسته‌اید و بسته‌اید). ممکن است ساده به نظر برسد، اما لباس پوشیدن به شما کمک می کند تا در ذهنیت “من می روم سر کار” قرار بگیرید.

اگر از خانه کار می کنید، چرا آن را تمام روز نپوشید؟ به این ترتیب، وقتی آخرین تماس یا کار خود را تمام کردید، آماده عرق کردن هستید. بدون نیاز به تغییر در حالی که در طول روز زیبا و راحت به نظر می رسید. این چیزی است که #برنده شدن به نظر می رسد.

شماره ۵ یک دوست تناسب اندام (با اهداف ورزشی مشابه) پیدا کنید

در حالی که هر دوست تناسب اندام عالی است، یافتن فردی که اهداف مشابهی دارد می تواند به الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در حرکت شما کمک کند. اگر هر دوی شما برای رسیدن به یک هدف مشابه تلاش می کنید، احتمالاً از برنامه های تمرینی و تمرینی مشابه سود خواهید برد. بعلاوه، اگر انگیزه ندارید، شریک زندگی شما آنجا خواهد بود تا اهداف شما را به شما یادآوری کند (و بالعکس!) و همیشه مزیت دیگری از رقابت دوستانه وجود دارد!

آیا می خواهید دوستان و خانواده خود را به تفریح ​​دعوت کنید؟ دعوت از دوستان به FitOn آسان است! با رفتن به تب “دوستان” در اپلیکیشن، می توانید دوستان خود را از مخاطبین خود انتخاب کرده و برای آنها دعوت نامه ارسال کنید.

شماره ۶ از کوتاه کردن آن نترسید

به یاد داشته باشید: هر حرکت یک حرکت خوب است! اگر زمان (یا انرژی) برای برنامه اولیه خود ندارید، آن را ترک کامل تمرین خود نخوانید – هر کاری که می توانید انجام دهید. شاید ۵ دقیقه یا ۲۰ دقیقه بدون در نظر گرفتن، از کوتاه کردن تمرین خود نترسید. و چه کسی گفته است که تمرینات کوتاه مدت کافی نیست، به هر حال!؟ بدیهی است که آنها هرگز HIIT را انجام نمی دهند… زیرا IYKYK. با این اوصاف، مزایای یک پیاده روی ساده را نیز دست کم نگیرید. ایده در اینجا این است که همه حرکات – صرف نظر از مدت یا شدت – می توانند از اهداف شما حمایت کنند و به شما کمک کنند تا با روال تناسب اندام خود سازگار بمانید. همه چیز مهم است!

شماره ۷ یک برنامه روتین سالم را خارج از برنامه ورزشی خود حفظ کنید

مطمئنم این ضرب المثل را شنیده اید که «راز موفقیت در برنامه روزانه شماست». خوب، آنها به چیزی بودند! زیرا درست است – عادات سبک زندگی روزانه شما خارج از برنامه تمرینی تان تاثیر زیادی در حفظ انگیزه و سازگاری شما با تمریناتتان دارد. پیروی از یک روال متعادل و عادات سبک زندگی سالم با چیزهایی مانند خواب کافی، غذاهای غنی از مواد مغذی و تکنیک های مدیریت استرس کلید موفقیت شما است. این منطقی است، درست است؟ اگر استراحت، هیدراته و سوخت کافی داشته باشید، عملکرد بهتری خواهید داشت، سریعتر بهبود می یابند و انگیزه بیشتری خواهید داشت.

روزهای بیداری خود را مرخصی بگیرید و تمرینات خود را به هم بزنید

وقتی صحبت از عادات سالم شد، روند ریکاوری به اندازه تمرینات مهم است. گرفتن ۱ تا ۲ روز از روزهای استراحت برنامه ریزی شده در هفته می تواند با جلوگیری از آسیب و خستگی، اهداف شما را افزایش دهد. همانطور که از نامش پیداست، روزهای استراحت به ذهن و بدن شما زمان استراحت و ریکاوری می دهد تا بتوانید برای رسیدن به اهداف خود به تمرین بعدی بروید.

با این حال، برای ادامه مسیر، اهداف خود را در اوقات فراغت خود کاملاً از دست ندهید. سبه یاد دارید که چگونه در مورد عادات روزانه سالم صحبت کردیم؟ این عادات در روزهای استراحت شما نیز اهمیت دارند! به یاد داشته باشید که هیدراته کنید، سوخت گیری کنید و خواب خوبی داشته باشید. روش های ریکاوری فعال مانند فوم رولینگ، یوگا و کشش نیز می توانند مفید باشند!

و اگر ترجیح می دهید روز خود را در آرامش کامل بگذرانید، آن را به یک روز استراحت آگاهانه تبدیل کنید! در نظر گرفته شده است آنچه می خواهید به دست آورید و فضایی برای تخیل ایجاد کنید.

پنج تا ده دقیقه را به استراحت اختصاص دهید، چشمان خود را ببندید و تصور کنید که در حال شکست دادن تمرین بعدی خود هستید. چه احساسی داریچرا؟ در حین؟ بعد از؟ بدن شما چه حسی دارد؟ شما کجا هستید؟ آیا احساس شادی می کنید؟ خسته اما هیجان زده؟ متمرکز؟

تعیین نحوه ورزش قبل از انجام آن، تعهد شما را به ورزش منظم افزایش می دهد و این را به یکی از راه هایی برای ورزش تبدیل می کند که ممکن است بازی تناسب اندام شما را به سطح بعدی برساند.

همه پیروزی ها را جشن بگیرید! (بله، حتی کوچولوها)

به آخرین باری که به پشت خود دست زدید فکر کنید. شاید در محل کار ارتقا پیدا کردید یا اولین قرار عالی داشتید. آن حس غرور را به خاطر دارید؟ بشاش؟ آیا شما در بالای جهان بودید؟ این احساسات تصادفی نیستند.

جدای از ورزش، مهمانی ها (مانند جشن گرفتن آن پیروزی های کوچک) سروتونین و دوپامین، هورمون های شادی ما را آزاد می کند. این هورمون ها علاوه بر تقویت احساس شادی و لذت، انگیزه درونی ما را نیز افزایش می دهند. دوپامین، به ویژه، با انگیزه و پاداش مرتبط است – هر چه بیشتر شلیک کنید، انگیزه بیشتری احساس می کنید!

و، لازم نیست منتظر بمانید تا به نقطه عطفی برسید تا آن احساس انگیزشی را احساس کنید. در حقیقت، جشن گرفتن بردهای کوچک ثابت شده است که احتمال دستیابی به اهداف بزرگ را افزایش می دهد.

با یک ست طاقت فرسا بورپی، به خود (یا یک دوست یا شریک زندگی) پنج بار فشار دهید. پس از یک هفته در مسیر ماندن، یک لباس ورزشی جدید و زیبا برای خود بخرید. یا زمانی که تصمیم می‌گیرید در آن روز ورزش کنید، یک غذای جشن سالم و خانگی را برنامه‌ریزی کنید تا اینکه در سریال مورد علاقه‌تان زیاده‌روی کنید.

شماره ۱۰ شفقت به خود را تمرین کنید و روی پیشرفت به سوی کمال تمرکز کنید

هیچ کس کامل نیست و سفر تناسب اندام شما قطعاً نخواهد بود. بالاخره تو انسان هستی بسیار مهم است که وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود، کمی عشق به خود و شفقت به خود نشان دهید.

بسیاری از افراد خوش نیت به اشتباه بر این باورند که کتک زدن خود به آنها انگیزه می دهد تا به مسیر درست بازگردند. برعکس در واقع درست است. آرام و جمع نگه داشتن ذهن خود در طول فراز و نشیب ها به شما کمک می کند سریعتر به مسیر خود بازگردید.

به هر حال، ورزش نوعی عشق به خود است و اگر خودتان را دوست نداشته باشید، کمتر تمایل به ورزش کردن دارید. در مورد آن فکر کنید!

ورزش را به یک عادت سرگرم کننده تبدیل کنید!

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پایبندی به اهداف تناسب اندام، یافتن تمرین‌هایی است که از آن لذت می‌برید. به این ترتیب، تمرین تبدیل به جشن خود می شود! تناسب اندام یک فرآیند مادام العمر است، بنابراین مهم است که از سواری لذت ببرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر