۱۰ راه برای سوزاندن کالری بیشتر هنگام پیاده روی


اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید کالری‌های اصلی را با یک تمرین پیاده‌روی بسوزانید، دوباره فکر کنید. اگرچه پیاده‌روی مداوم با دویدن، تمرینات قدرتی و تمرینات HIIT می‌درخشد، پیاده‌روی سزاوار جایگاه دائمی در کانون توجه است. مطمئناً، ممکن است به اندازه سایر انواع تمرینات هوازی کالری سوزی نداشته باشد، اما همچنان دارای مزایای فراوانی است که آن را به یک فوق ستاره تناسب اندام تبدیل می کند. به علاوه، اضافه کردن آن به هر روال تناسب اندام آسان است و می توان آن را در هر زمان و هر مکان گنجاند. در حالی که پیاده روی آرام هیچ اشکالی ندارد، ما ده روش برای به حداکثر رساندن ورزش و افزایش کالری سوزی در حین پیاده روی را بیان می کنیم.

مربوط: آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید

فواید پیاده روی

چه در حال تلاش برای رسیدن به اهداف خود برای کاهش وزن، بهبود سلامتی خود باشید یا به دنبال یک ورزش با شدت کم برای گنجاندن در برنامه تناسب اندام خود باشید، پیاده روی را برای ورزش پیدا کنید.

مزایای پیاده روی عبارتند از: بهبود دهنده سلامت قلبی عروقیو منبهبود عملکرد و بازیابی، iبهبود انرژیبهره وری، خلاقیت وتقویت کننده حالت. پیاده روی نیز نشان داده شده است حمایت تلاش برای کاهش وزن

بهترین قسمت؟ پیاده‌روی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن کمی حرکت اضافی به روز است و می‌توان آن را در هر مکان و هر زمان انجام داد. تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت کفش ورزشی و کمی انگیزه است.

در حالی که برداشتن گام‌های اضافی می‌تواند به روز شما اضافه شود، می‌توانید آن را عمدی‌تر کنید و سوختگی را به حداکثر برسانید. به همین دلیل ما لیستی از ده راه هایی که می توانید یک پیاده روی آرام را به کالری سوز تبدیل کنید کار کردن.

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

۱۰ راه برای سوزاندن کالری بیشتر هنگام پیاده روی

شماره ۱ یک رمپ اضافه کنید

آیا واقعاً می خواهید قلب خود را به تپش برسانید و مقداری کالری عمده دریافت کنید؟ راه شماره یک برای افزایش تلاش در حین راه رفتن این است که برخی از آنها را پیدا کنید تمایل دارد. مطابق با پژوهشبالا رفتن از تپه ضربان قلب شما (و کالری سوزی کلی) را به آسمان افزایش می دهد. بعلاوه، تمرینات مورب، عضلات سرینی و همسترینگ شما را فعال می‌کنند و به شما تونیت بیشتری می‌دهند.

شماره ۲ آن را سریع انجام دهید

هر چه سریعتر راه بروید، کالری بیشتری خواهید سوزاند. روال (یا فضایی) را پیدا کنید که بتوانید به طور منظم آن را تکرار کنید. ببینید چقدر طول می کشد تا مسیر را کامل کنید. سپس، سعی کنید هر بار که می خواهید یک چالش اضافی، آن سرعت را شکست دهید.

شماره ۳ با کمی قدرت وارد شوید

برای افزایش ضربان قلب، مقداری لانژ، پرش قورباغه ای و گام های جانبی را اضافه کنید و مقداری مجسمه سازی عضلانی اضافی به راه رفتن خود اضافه کنید. بیشترین ماهیچه هایی که فعال می کنید، هر چه کالری بیشتری بسوزانید. همچنین می‌توانید یک نیمکت پارک یا مقداری چمن برای توقف پیدا کنید و چند فشار، اسکات، کوهنوردی، ایروبیک یا هر فعالیت قدرتی دیگری که دوست دارید انجام دهید، انجام دهید.

شماره ۴ به موسیقی گوش دهید

نشان داده شده است که گوش دادن به موسیقی شاد باعث می شود افراد بدون اینکه متوجه شوند سریعتر راه بروند و در نتیجه کالری کلی بیشتری بسوزانند. تحقیقات نشان می دهد که علاوه بر سوزاندن کالری پارازیت موسیقی این می تواند عملکرد، استقامت، هماهنگی و انگیزه را بهبود بخشد!

شماره ۵ آن را به یک حرکت تمام بدن تبدیل کنید

اجازه نده که پاهایت تمام شکوه را بدست آورند. اضافه کردن یک پمپ بازوی کوچک به راه رفتن به افزایش سرعت و ضربان قلب شما کمک می کند. خجالتی نباش – بگذار آن بازوها پرواز کنند.

#۶ دوره ها را اضافه کنید

درست همانطور که در طول تمرین یا دویدن HIIT انجام می دهید، خود را به چالش بکشید تا با حداکثر سرعتی که می توانید برای یک مسافت کوتاه راه بروید و سپس برای ریکاوری ۱۵ تا ۳۰ ثانیه سرعت خود را کم کنید. حداقل ده بار این کار را تکرار کنید تا یک اثر پس از سوختگی ایجاد کنید که در آن تا ۲۴ ساعت کالری بیشتری بسوزانید. جستجو کردن نشان داده شده است که پیاده روی با سرعت های مختلف تا ۲۰٪ کالری بیشتری نسبت به حفظ یک سرعت ثابت می سوزاند!

شماره ۷ اتصال ماهیچه های ذهن را فعال کنید

آیا می دانستید که فقط با عمدی بودن در حرکات می توانید از ورزش سود بیشتری ببرید؟ هر بار که پا می گذارید، روی هل دادن توپ های پا، فشار دادن عضلات باسن و درگیر کردن همسترینگ خود تمرکز کنید. هرچه بتوانید عضلات بیشتری را در هر مرحله فعال کنید، بدن شما از تلاش (یا کالری) بیشتری استفاده خواهد کرد.

مربوط: ترکیب ذهن آگاهی و ورزش: آنچه باید بدانید

#۸ رقابتی باشید

یک شریک بگیرید و کمی رقابت دوستانه را به معادله اضافه کنید. یکدیگر را به چالش بکشید تا مقدار مشخصی از گام ها یا مایل ها را در هفته راه بروید! داشتن یک دوست و هدف مسئولیت پذیری ممکن است به شما انگیزه دهد تا قدم ها و قدرت خود را افزایش دهید و در این فرآیند مقداری کالری اضافی بسوزانید.

#۹ FitOn را دانلود کنید

وقتی صحبت از انگیزه شد، برنامه FitOn را دانلود کنید و تمرینات پیاده روی را پیدا کنید که به شما انگیزه می دهد کفش های ورزشی خود را بپوشید و حرکت کنید! با این شروع کنید تناسب اندام پیاده روی تمرین با بری کویگل در عرض ۱۷ دقیقه، در حالی که تمام بدن خود را تمرین می کنید، آن را به حالت لحن درآورید.

شماره ۱۰ آن را با یک پسوند خاموش کنید

عضلات خود را برای تمرین بعدی آماده کنید و راه رفتن خود را با کشش به پایان برسانید. حرکات کششی برای کمک به رهایی از هرگونه تنش عضلانی، کاهش احتمال آسیب، بهبود وضعیت بدنی، مدیریت استرس، تقویت گردش خون و فعال کردن عضلات شما برای کار موثرتر کلیدی است.

نیاز به راهنمایی کمی دارید؟ فایل را مرور کنید کلاس حرکات کششی در برنامه FitOn.

بهترین زندگی خود را داشته باشید و پیاده روی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید

هیچ چیز مانند بازگشت از یک پیاده روی محکم با چشم انداز جدید، آماده شدن برای مقابله با یک روز پربار یا استراحت پس از آن قبل از استقرار در یک شب آرام وجود ندارد.

بیایید به پیاده‌روی لحظه‌ای باشکوه بدهیم که شایسته آن است و تا زمانی که در حال انجام آن هستیم، مقداری کالری اضافی بسوزانیم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر