۱۰ مهارت برتر لوکس که همه ما می خواهیم یاد بگیریم


ما ۱۰ مورد از فعالیت‌ها و اصطلاحات لوکس را که بیشترین جستجو را در بریتانیا انجام داده‌اند، به اشتراک می‌گذاریم و در مورد نحوه استفاده از آنها در زندگی روزمره خود بیشتر توضیح می‌دهیم.

سلامت و تندرستی از بسیاری جهات در سالهای اخیر در کانون توجه قرار گرفته است. ما از اهمیت مراقبت از سلامت خود به عنوان یک کل آگاه می شویم: از نظر روحی و جسمی. طبق گزارش ۲۰۲۲ Trends Health Bupa، بیشتر و بیشتر ما شروع به جستجوی راه‌هایی می‌کنیم که بتوانیم از طریق ورزش دقیق‌تر و نوشیدن آگاهانه‌تر، و همچنین پیگیری سطح استرس و خلق و خوی خود، سلامت خود را بهبود بخشیم.

تحقیقات جدیدی که توسط آکادمی دانش انجام شده است، پرطرفدارترین مهارت‌های تجملی را که بریتانیایی‌ها می‌خواهند یاد بگیرند، روشن می‌کند. توسعه مهارت های بهزیستی می تواند به ما کمک کند تا سلامت روحی و جسمی خود را بهتر درک کرده و از آن حمایت کنیم. بسیاری از تکنیک‌هایی که یاد می‌گیریم می‌توانند به کاهش استرس، تقویت آرامش و تأمل کمک کنند، و همچنین می‌توانند به ما در درک بهتر احساسمان، یادگیری در مورد چالش‌ها و کشف راه‌های جدید برای مقابله یا غلبه بر آنها کمک کنند.

تقریباً هر جنبه ای از زندگی ما تحت تأثیر سلامت روان ما قرار می گیرد. با استفاده از رفاه برای تقویت و مراقبت از سلامت روان خود، می‌توانیم زمینه‌های بی‌شماری از زندگی‌مان را بهبود بخشیم، از افزایش بهره‌وری گرفته تا بهبود تصویر خود و حتی بهبود روابطمان. چه کسی نمی خواهد این کار را انجام دهد؟


۱۰ فعالیت و تکنیک سلامتی برای ایجاد یک روال خودمراقبتی پایدار

۱۰. روال صبحگاهی من

ما به آب و هوای غم انگیز و آسمان ابری خود معروف هستیم، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از ما می خواهیم روزهای خود را با یک روال صبحگاهی بهتر آغاز کنیم. اگر متوجه می‌شوید که صبح‌ها برای بلند شدن از رختخواب مشکل دارید، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید روال خود را تغییر دهید تا به شما کمک کند تا یک فرد صبحگاهی شوید.

از خود بپرسید: از برنامه صبحگاهی خود، از خوردن صبحانه برای شروعی مغذی تر تا اجرای قانون پنج ثانیه، چه چیزی را بیشتر می خواهم؟ آیا امیدوارید بازدهی بیشتری داشته باشید، احساس آرامش بیشتری داشته باشید یا حتی روز خود را با احساس آرامش و آرامش شروع کنید؟ دانستن آنچه از صبح خود می خواهید می تواند به شما کمک کند تا برنامه ای را ایجاد کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

دریابید که چگونه صبحانه خود را شارژ کنید با ۱۰ نکته ساده از غذادرمانگر جینا فارمر. خیلی شلوغ هستید که نمی توانید برای صبحانه وقت بگذارید؟ منابع اشتراک تغذیه دستور العمل های دسته ای صبحانه این می تواند در زمان شما صرفه جویی کند در حالی که غذا و راحتی را فراهم می کند.

۹. یوگا ترمیمی

یوگای ترمیمی یک سبک منحصر به فرد از یوگا است، یک تمرین آرامش بخش که بر کاهش و باز کردن بدن شما از طریق کشش غیرفعال تمرکز دارد. در حالی که پنج دقیقه (یا بیشتر) می ایستید و تنفس عمیق را تمرین می کنید، آرامش فیزیکی، ذهنی و احساسی را با سرعت آهسته تشویق می کند. در اصل، بهبودی منفی را برای کمک به آرامش سیستم عصبی، کاهش درد مزمن، بهبود خواب و بهبود خلق و خوی ترویج می کند.

زنی که با چشمان بسته کنار دریا یوگا انجام می دهد.  چراغی در دوردست.

۸. سیگار را ترک کنید

حدود ۶.۹ میلیون نفر در بریتانیا هنوز سیگاری هستند. همه ما از خطرات سلامتی سیگار می دانیم، اما این کار ترک را آسان نمی کند. ثابت شده است که ترک سیگار دارای طیف وسیعی از فواید، از جمله بهبود انرژی و سیستم ایمنی، افزایش امید به زندگی، کاهش استرس و جوان‌تر شدن پوست است.

ترک سیگار یک چالش بزرگ است که می تواند به چیزی بیش از اراده به تنهایی نیاز داشته باشد تا این عادت را برای همیشه ترک کند. اگر در گذشته برای ترک سیگار مشکل داشتید، هیپنوتیزم درمانی ممکن است راه حل باشد. برای کمک به شکستن رفتارهای منفی و الگوهای فکری مرتبط با سیگار کشیدن، یک هیپنوتراپیست خبره و با تجربه می‌تواند شما را راهنمایی کند، و همچنین به شما کمک می‌کند تا تکنیک‌های خودهیپنوتیزمی را به شما بیاموزد که می‌توانید برای تقویت پیشنهادات و رفتارهای بهبودیافته مدت‌ها پس از پایان جلسات خود از آنها استفاده کنید.

شما در حال بررسی ترک سیگار هستید، اما مطمئن نیستید که آیا هیپنوتیزم درمانی برای شما مناسب است؟ هیپنوتیزم، جولیت هالینگزورث، هر آنچه را که باید بدانید را توضیح می دهد هیپنوتیزم برای ترک سیگار.

۷. اعمال محبت آمیز تصادفی

نشان دادن مهربانی نه تنها برای دیگران خوب است، بلکه برای ما نیز خوب است. همانطور که Kat of Happyfull توضیح می دهد، ما مشتاق مهربانی هستیم. تمرین مهربانی نه تنها به دیگران کمک می کند تا احساس دوست داشتن و حمایت کنند، بلکه به ما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشیم. این راه‌های ساده را برای نشان دادن مهربانی در محل کار، در ملاء عام و با خودتان امتحان کنید، یا با این ۵ عمل مهربانی دیجیتال، همه چیز را آنلاین کنید.

۶. تکنیک گوجه فرنگی

تکنیک پومودورو با این ایده کار می کند که بهتر است به جای تلاش برای انجام چند کار و انجام چندین کار در یک زمان، زمانی را برای تمرکز روی یک کار خاص اختصاص دهید و سپس در یک زمان استراحت ایجاد کنید. آیلین هلیدیس، مربی هماهنگ کننده رفاه بیشتر توضیح می دهد:

پومودورو یک روش مدیریت زمان است که در سراسر جهان استفاده می شود. ایده این است که در مورد یک کار تصمیم بگیرید و سپس تایمر را تنظیم کنید. شما روی کار کار می کنید تا زمانی که شمارنده زنگ بخورد، و سپس زمانی را که صرف کرده اید روی یک تکه کاغذ مشخص می کنید. سپس یک استراحت کوتاه سه تا پنج دقیقه ای داشته باشید، تایمر را تنظیم کنید و دوباره شروع کنید. وقتی چهار دور از این را کامل کردید، ۱۵ تا ۳۰ دقیقه استراحت طولانی تری خواهید داشت.

“اجازه” دادن به خود برای استراحت های کوتاه به فعال کردن سیستم پاداش در مغز ما کمک می کند. استراحت طولانی تر در پایان یک ساعت یا بیشتر به شما کمک می کند کار خود را انجام دهید و از برخی از کارهای “سرگرم کننده” در روز لذت ببرید. “

۵. تصدیقات مثبت

جملات تاکیدی ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید قدرت داشته باشند. جملات تاکیدی مثبت به ما کمک می کند اعتماد به نفس پیدا کنیم، خود را بپذیریم، و برای غلبه بر اضطراب، عشق به خود و جملات تاکیدی مثبت را تمرین کنیم.

بسیاری از ما بدون اینکه متوجه باشیم جملات تاکیدی منفی را تمرین می کنیم. با گفتن “من نمی توانم این کار را انجام دهم” یا “من شکست خواهم خورد” اساساً به خود می گوییم که این اطلاعات مهمی است. همانطور که Nicola Ray Wickham، یک متخصص NLP توضیح می دهد، این می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. “زبان یکی از راه هایی است که ذهن ما را تحت تاثیر قرار می دهد و می توانیم از آن برای به دست آوردن نتایجی که می خواهیم استفاده کنیم. این اطلاعات است که بر رفتار ما تاثیر می گذارد.”

آیا به دنبال ایجاد جملات تاکیدی در روال خودمراقبتی خود هستید؟ این را امتحان کن هشت تاکید برای زندگی روزمره یا، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه جملات تاکیدی می تواند به سفر شما به سمت پیشرفت شخصی کمک کند، در مورد آن بیشتر بیاموزید قدرت تصدیقات با راهنمای مربی زندگی

نمای نزدیک از خودکاری که روی آن نوشته شده است: من خوشحالم.  در کنار او چهره ای خندان است.

۴. تکنیک های آرامش

تکنیک‌های مختلف آرامش‌بخشی وجود دارد که می‌توانید در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنید. نه تنها می‌توان از تکنیک‌های تنفس برای کمک به احساس مستقرتر و حضور بیشتر در لحظه استفاده کرد، بلکه می‌توان آنها را در هر زمان و هر مکان انجام داد. آروماتراپی برای تمدد اعصاب یکی دیگر از روش های محبوب است که می تواند با سایر فعالیت های سلامتی مانند ماساژ، مدیتیشن یا حتی در حین حمام کردن ذهنی ترکیب شود.

اگر متوجه شدید که در تلاش برای آرامش هستید، این راهنمای هیپنوتیزم درمانی را در مورد نحوه تمرین خود هیپنوتیزم برای آرامش امتحان کنید.

۳. یوگا برای مبتدیان

یوگا فقط حرکات پیچیده محدود به انعطاف پذیری فوق العاده نیست – این یک تمرین عمدی است که حرکت و تنفس را برای ارتقای سلامت جسمی و روانی ترکیب می کند. و برای همه است. برای کمک به بهبود قدرت و در عین حال کاهش سطح استرس، سبک‌های مختلف یوگا برای هر نیازی وجود دارد. برای کسانی که به دنبال یوگا برای کمک به یک مشکل خاص (مانند درد فیزیکی، استرس، سردرد یا حتی افسردگی) هستند، یوگا درمانی ممکن است برای شما مناسب باشد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ اصول یوگا را امتحان کنید تا در مورد بهترین راه ها برای مبتدیان برای امتحان یوگا بیاموزید.

۲. Bullet Journal

تحقیقات نشان داده است که روزنامه نگاری می تواند به ما در مدیریت اضطراب، کاهش استرس و مقابله با افسردگی کمک کند. هنگامی که طرز تفکر و احساس خود را یادداشت می کنیم، می توانیم مشکلات خود را اولویت بندی کنیم، آنها را در طول روز کنار بگذاریم و حتی تغییرات خلق و خو و سلامت روانی خود را در طول زمان بررسی کنیم.

گلوله زدن به روشی محبوب برای پیگیری همه چیز در یک مکان تبدیل شده است. این اساساً فهرست کارها، برنامه ریز و یادداشت ها در یک دستگاه است. می‌توانید از آن برای ردیابی تقریباً همه چیز استفاده کنید، از کارهایی که می‌خواهید به عادت‌های روزانه تبدیل شوند تا یافتن راه‌های کمی برای تقویت انگیزه‌تان در هر روز.

۱. مدیتیشن هدایت شده

متداول‌ترین مهارت سلامتی که مردم می‌خواهند یاد بگیرند، مدیتیشن هدایت‌شده نوعی مراقبه است که توسط شخصی مانند یک پزشک سلامت به صورت حضوری، ویدیویی، صوتی یا حتی با استفاده از یک برنامه هدایت می‌شود. به این ترتیب، یک متخصص شما را از طریق مراحل اساسی مدیتیشن راهنمایی می کند تا به شما کمک کند تا به طرز فکر درستی برسید.

یک مدیتیشن هدایت‌شده آرامش‌بخش با Happyfull را امتحان کنید

اگر به دنبال راهی آسان برای شروع مراقبه هستید، این نکات ساده را در مورد اینکه چگونه مدیتیشن را آسان کنید، امتحان کنید، یا برای افراد مبتدی، درباره مدیتیشن، از کجا شروع کنید و چگونه می توانید برای اطمینان از مدیتیشن آماده شوید، بیشتر بدانید. بیشتر لحظات مدیتیشن شما.


رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر