۲۰ نمونه از کاربردهای یادگیری ماشین در بازاریابی


در عصر دیجیتال، بازاریابان نمی توانند بدون تسلط بر داده ها، تجزیه و تحلیل و اتوماسیون موفق شوند.

در اقتصاد جدید، راه اندازی یک واحد بازاریابی بدون تسلط بر یادگیری ماشینی در یک نقطه ضعف جدی قرار دارد. یادگیری ماشینی (که از الگوریتمی برای شناسایی و یادگیری الگوها در داده‌ها استفاده می‌کند) به بازاریابان کمک می‌کند تا کمپین‌های خود را با پیش‌بینی حرکات مشتری در آینده و ارزیابی دقیق‌تر نیازها از طریق پاکسازی داده‌ها، تشخیص الگو و مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده، بهبود بخشند.

یادگیری ماشینی در بازاریابی

یادگیری ماشینی در بازاریابی

صنعت بازاریابی دیجیتال از یادگیری ماشینی برای بهبود تعامل با مشتری با شخصی سازی و شخصی سازی فعالیت های بازاریابی استفاده می کند. یادگیری ماشینی ابزار مهمی برای بازاریابان برای جمع آوری داده های کمپین و تبدیل آن به تجربیاتی است که رضایت مصرف کننده و سود شرکت را به حداکثر می رساند.

در اینجا ۲۰ نمونه از چگونگی ایجاد انقلابی در بازاریابی توسط یادگیری ماشین آورده شده است:

ONESPOT

مکان: آستین، تگزاس

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: با ترکیب یادگیری ماشینی با پردازش زبان طبیعی، OneSpot قصد دارد از طریق الگوریتم هایی که به طور خودکار دارایی های محتوای برند را تجزیه و تحلیل می کند، تعامل برند و مصرف محتوا را افزایش دهد.

مهم: از معروف ترین مشتریان این شرکت می توان به کمپبل و دلتا اشاره کرد.

تحقیق مبارک

تحقیق مبارک

مکان: آستین، تگزاس

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: تحقیقات موافق از آنچه که تحقیقات شبکه نامیده می شود برای ترسیم و اندازه گیری روابط بین پاسخ دهندگان و سایر عوامل استفاده می کند. این کار را با ایجاد آنچه «شبکه‌های اجتماعی مدیریت‌شده» می‌نامد انجام می‌دهد که به طور خودکار بینش‌های مفید از آن استخراج می‌شود. این کار برای کشف انگیزه های رفتار کاربر هنگام خرید، رای دادن و غیره انجام می شود.

مهم: بازخورد صنعت در مورد خدمات Agreeable شامل تمجید از مدیرعامل Digible، Reed Wyckoff است، که ادعا می کند “کمتر از ۳۰ روز طول کشید تا Digible متوجه بازگشت ملموس سرمایه ما شود.”

هوش مصنوعی FUNNEL

مکان: آستین، تگزاس

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: FunnelAI یادگیری ماشینی را با هوش مصنوعی گسترده‌تر و رسانه‌های اجتماعی ترکیب می‌کند تا به کسب‌وکارها در افزایش فروش و فرصت‌های رشد کمک کند.

زالوته

زالوته

مکان: کمبریج، ماساچوست

نحوه استفاده از یادگیری ماشین در بازاریابی: ZyloTech متولد MIT از یادگیری ماشینی برای مرتب‌سازی و ادغام داده‌های مشتری استفاده می‌کند. سپس برای ایجاد “توصیه های مبتنی بر ارتباط” برای هر نوع موتور بازاریابی، تحت تجزیه و تحلیل پیشرفته قرار می گیرد.

مهم: این شرکت اخیراً ۵.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

عبارت

مکان: بوستون، ماساچوست

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: Frase یادگیری ماشین را با هوش انسانی ترکیب می کند تا تحقیقات را بهبود بخشد و محتوای بهتری ایجاد کند که خلاقیت انسان را افزایش دهد. جامعه خلاق آن شامل سازمان های خبری، نویسندگان آزاد، تیم های بازاریابی داخلی و غیره است.

MARKETMUSE

MARKETMUSE

مکان: بوستون، ماساچوست

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: ایجاد کننده نرم افزار بازاریابی و بهینه سازی هوش مصنوعی MarketMuse که اخیراً راه اندازی شده است، شرکت ها را قادر می سازد تا محتوا را بهتر برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل، ایجاد و بهینه سازی کنند تا از منطق و بازگشت سرمایه پشت آن اطمینان حاصل کنند.

تأثیر صنعت: این شرکت اخیراً از طریق MarketMuse Suite خود، «ایجاد برنامه‌های محتوای استراتژیک» را برای شرکت‌ها آسان‌تر کرده است.

OPTIMAIL

مکان: شیکاگو، ایلینوی

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی: یادگیری ماشینی به Optimail کمک می کند تا اثربخشی کمپین های بازاریابی ایمیلی را با خودکارسازی بهینه سازی مستمر آنها از نظر اکتساب، اشتراک گذاری، حفظ و سایر عوامل افزایش دهد.

مردم

مکان: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: People.ai از یادگیری ماشینی برای افزایش بهره وری با ساخت ابزارهای اتوماسیون فروش استفاده می کند. این زمان را برای کارمندان آزاد می کند تا بر جنبه های مهم تر تلاش های فروش و بازاریابی خود تمرکز کنند.

مهم: این شرکت اخیراً ۳۰ میلیون دلار بودجه سری B جمع آوری کرده است.

علم حفاظت

بازداشت علوم پایه

مکان: سانتا مونیکا، کالیفرنیا

نحوه استفاده از یادگیری ماشین در بازاریابی: Retention Science از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تسهیل ارتباط برند و مشتری با کشف روندهای مشتری، تفسیر داده ها و افزایش اثربخشی کمپین های بازاریابی استفاده می کند.

مهم: یک مطالعه توسط این شرکت نشان داد که بسیاری از خریداران آنلاین به دلیل آنچه که نظریه ارزش درک شده نامیده می شود، ارسال رایگان را به تخفیف ترجیح می دهند.

دگرگونی

مکان: نیویورک، نیویورک

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: Converseon با تیم متخصص خود در زبان‌شناسی محاسباتی، هوش بازار، کسب‌وکار اجتماعی و یادگیری ماشینی، داده‌های رسانه‌های اجتماعی را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند تا به کسب‌وکارها کمک کند سرعت خود را کاهش دهند تا به نیازها و درخواست‌های مشتریان بهتر پاسخ دهند.

مهم: Converseon اخیراً یک کتابخانه جامع از مدل‌های یادگیری ماشینی از پیش ساخته شده منتشر کرده است که برای افزایش ارزش و استفاده از داده‌های شنیداری اجتماعی طراحی شده است.

YLOPO

YLOPO

مکان: مارینا دل ری، کالیفرنیا

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: Ylopo به عنوان یک پلتفرم فناوری بازاریابی دیجیتال برای نمایندگان املاک و مستغلات، مواد مختلفی را در محصول راه حل بازاریابی دیجیتال خود گنجانده است – از جمله بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات جمعیتی و روانشناختی هدفمند، داده های بزرگ و هوشمندی. ساختگی.

مهم: Realtor.com’s Move اخیراً در Ylopo سرمایه گذاری کرده است و در حال حاضر از فناوری این شرکت استفاده می کند.

DATAGRAN

مکان: نیویورک، نیویورک

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: Datagran از یادگیری ماشینی در مجموعه هوش مصنوعی خود استفاده می‌کند تا به کسب‌وکارها کمک کند تا از داده‌های خود برای پیش‌بینی خوشه‌ها و هدف قرار دادن مشتریان موثرتر از طریق کانال‌های بازاریابی استفاده کنند. مشتریان همچنین می توانند از طریق بازخورد بلادرنگ تعیین کنند که کدام ابتکارات بازاریابی بهترین عملکرد را دارند

مهم: دیتاگران اخیراً یک سرمایه گذاری موفق ۲.۳۵ میلیون دلاری انجام داده است.

مائوتیک

مائوتیک

مکان: مدفورد، ماساچوست

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: ابر بازاریابی باز Mautic به کسب و کارها امکان می دهد کانال ها و برنامه های افزودنی دیجیتال را ادغام و سفارشی کنند. هدف این شرکت بهبود محتوا و کمپین ها با استفاده از یادگیری ماشینی در اتوماسیون بازاریابی است.

مهم: پلتفرم مدیریت اتوماسیون بازاریابی Mautic Maestro هر سال ۸۰۰٪ رشد می کند.

PUSH SPRING

مکان: سیاتل، واشنگتن

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: PushSpring به عنوان یک متخصص بازاریابی تلفن همراه با استفاده از یادگیری ماشینی پیشرفته، به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا استراتژی هدف‌یابی تلفن همراه خود را با استفاده از داده‌های معتبر در سطح دستگاه بهینه کنند. ، تصحیح و بهبود بخشد.

SAILTHRU

مکان: نیویورک، نیویورک

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: Sailthru با استفاده از یادگیری ماشینی به شرکت ها در مدیریت متمرکز و خودکار ایمیل کمک می کند. همچنین می تواند تعداد زیادی پیام را با استفاده از الگوریتم های اختصاصی شخصی سازی کند.

مهم: Sailthru اخیراً دومین شاخص شخصی سازی خرده فروشی سالانه خود را بر اساس بازخورد یک نظرسنجی از ۱۳۰۰۰ مصرف کننده منتشر کرد.

تقطیر

تقطیر

مکان: نیویورک، نیویورک

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: Dstillery به عنوان یک شرکت پردازش داده، از یادگیری ماشینی برای ایجاد بینش های عملی مشتری از طریق پایگاه داده گسترده خود از پروفایل های رفتاری آنلاین و آفلاین که دائماً به روز می شوند، استفاده می کند.

PRIMAL DIGITAL

مکان: آرورا، کلرادو

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: با اجرای یادگیری ماشینی به عنوان بخشی از فرآیند بازاریابی دیجیتال هتل، Primal Digital به املاک کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را از طریق جستجوی پولی، SEO، ایمیل، رسانه های اجتماعی و ابزار بهینه کنند.

در حد متوسط

مکان: ایوانستون، ایلینوی

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: یادگیری ماشینی به Intentwise اجازه می دهد تا دانلودها و داشبوردهای خودکار را برای انواع مختلف کمپین های بازاریابی ارائه دهد. مزایای دیگر عبارتند از: دسترسی خودکار به داده های عملکرد بسیار خاص، مدیریت خودکار توصیه ها و پیشنهادات، و الگوریتم هایی که کلمات کلیدی جدید را بر اساس داده های جستجو توصیه می کنند.

تبدیل

تبدیل

مکان: فاستر سیتی، کالیفرنیا

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: دستیار فروش هوش مصنوعی Conversica بر روی یک پلت فرم هوش مصنوعی ساخته شده است که یادگیری ماشین را با پردازش زبان طبیعی و تولید زبان طبیعی ترکیب می کند. این دستیار فروش به طور خودکار از طریق ارتباط طبیعی دو طرفه با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند، درگیر می شود، تأیید می کند و با آنها ارتباط برقرار می کند.

مهم: Conversica اخیراً ۳۱ میلیون دلار در دور اولیه جمع آوری کرد و اکنون حدود ۳۰۰ میلیون دلار ارزش دارد.

استخراج دینامیک

مکان: نیویورک، نیویورک

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: Dynamic Yield از یادگیری ماشینی پیشرفته برای کمک به بازاریابان برای افزایش درآمد از طریق شخصی‌سازی یک پلتفرم، توصیه‌ها، بهینه‌سازی خودکار و پیام‌رسانی یک به یک استفاده می‌کند.

مهم: این شرکت اخیراً با پلتفرم تجربه دیجیتالی هوش مصنوعی ContentSquare شریک شد تا به شرکت‌ها کمک کند تا به طور مؤثرتر قصد مشتری را تعیین کنند و تصمیمات بهتری در مورد تاکتیک‌های بازاریابی شخصی‌سازی کنند.

GONG

مکان: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

نحوه استفاده از یادگیری ماشینی در بازاریابی: گونگ از هوش مصنوعی (از جمله یادگیری ماشینی) استفاده می‌کند تا به تیم‌های فروش B2B کمک کند تا معاملات بیشتری را با ضبط خودکار، رونویسی و تجزیه و تحلیل محتوای همه مکالمات، کنفرانس‌های وب و فروش‌های مبتنی بر ایمیل ببندند.

GONG

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟