۵ نوشیدنی راحتی که در فصل بیماری به آنها نیاز دارید


این فصل نوشیدنی آرام و آرام است! دمای خنک‌تر اینجاست و هوای خنک و تمیز با لاته و نوشیدنی‌هایی که به همان اندازه خوشمزه و مغذی هستند، ما را گرم می‌کند. نوشیدنی‌های گرم چه گلودرد را تسکین دهد و چه بدن ما را از درون به بیرون گرم می‌کند، نوشیدنی‌های گرم چیزی است که همه ما هنگام رفتن به دمای پایین به آن نیاز داریم.

پنج نوشیدنی راحت در پیش رو دارید که سوخت بدن شما را تامین می کند و شما را قوی نگه می دارد – درست در زمان اوج بیماری. در حالی که ما در تمام طول فصل از آنها می نوشیم، این نوشیدنی های تقویت کننده سیستم ایمنی را می توان هر زمانی که هوس یک چیز خوب برای بدن و روح کردید، از آن لذت ببرید.

به‌علاوه، ما برخی از افزودنی‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی را به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید با تمام نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

۵ نوشیدنی آرامش بخش که در این فصل از سال نیاز دارید

آبگوشت استخوان شماره ۱

وقتی برای گرم کردن روح به یک نوشیدنی آرامش بخش نیاز دارید، هیچ چیز بهتر از آب استخوان نیست. آب قلم، آبگوشت استخوان پر از فواید به لطف محتوای غنی آن از کلاژن، اسیدهای آمینه و الکترولیت ها، بنابراین ما دوست داریم از آن در سوپ ها استفاده کنیم یا فقط به جای آن فنجان قهوه بعد از ظهر میل کنیم.

اگر به زمان زیادی نیاز دارید و ترجیح می دهید یک گزینه از قبل آماده شده باشد، برخی از مارک های عالی آبگوشت استخوان عبارتند از: مقررات Bonafide و آب قلم، آبگوشت استخوان.

چگونه لذت می بری

  • از آن به عنوان پایه سوپ و خورش استفاده کنید
  • هنگام تهیه گل کلم یا برنج قهوه ای آب را با آب استخوان جایگزین کنید
  • بخارپز یا سرخ کردن سبزیجات
  • اسپل خود را با یک سس خوشمزه مانند هوموس یا پستو مخلوط کنید
  • همانطور که هست لذت ببرید!
  • یک فنجان آب استخوان را با کمی نمک دریا گرم کنید تا یک نوشیدنی راحت و عالی برای لذت بردن در تمام فصول به دست آورید.

#۲ چای گیاهی آرام بخش

اگر احساس می کنید زیر آب و هوا هستید یا فقط می خواهید یک نوشیدنی گرم تر و آرامش بخش تر در طول ماه های پاییز و زمستان داشته باشید، دمنوش های گیاهی همیشه ایده خوبی هستند. این یک مکمل عالی برای یک روتین شبانه آرام یا حتی عالی است جایگزین کافئین اگر به دنبال راهی بدون کافئین برای شروع روز خود هستید.

و از آنجایی که آنها از گیاهان، میوه ها، دانه ها و ریشه تهیه می شوند، چای های گیاهی معمولاً مملو از مواد مغذی هستند!

در اینجا برخی از گزینه های چای ما برای هر چیزی که نیاز دارید آورده شده است:

  • نفخ و التهاب: چای زنجبیلی
  • حمایت از گوارش و ناراحتی معده: چای نعنا
  • حمایت ایمنی، استرس و خواب: چای بابونه
  • گلو درد و مشکلات تنفسی: اسپری گلو (طب سنتی)
  • حمایت از متابولیسم و ​​انرژی: چای سبز

چگونه لذت می بری

یک لیوان درست کنید و از عسل خام و هر نوع افزودنی اختیاری لذت ببرید (به زیر مراجعه کنید).

شماره ۳ زردچوبه لاته

لاته زردچوبه با ادویه‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی مانند زردچوبه و دارچین، جزء اصلی هر برنامه غذایی سالم در این فصل از سال است. به علاوه، این یکی از آن نوشیدنی های آرامش بخش است که ما به عنوان جایگزین کافئین به آن روی می آوریم! در سمت راست FitOn PROاین نوشیدنی به راحتی تهیه می شود و لذیذی را به روتین عصرانه شما می افزاید.

عناصر:

  • ۱ فنجان شیر بادام یا شیر دلخواه
  • نصف قاشق چایخوری زردچوبه
  • نصف قاشق چایخوری پودر دارچین
  • ۱ قاشق چایخوری روغن نارگیل
  • ۴ قطره استویا وانیلی (اختیاری)

مرحله ۱: شیر را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​اضافه کنید. پس از گرم شدن، بقیه مواد را اضافه کنید. پس از گرم شدن، آن را بردارید.

گام ۲: در لیوان بریزید و لذت ببرید!

برای اینکه از فنجان خود نهایت استفاده را ببرید، کمی فلفل سیاه به لاته خود اضافه کنید! پیپرین، ماده فعال فلفل سیاه، جذب زردچوبه را تا ۲۰۰۰ درصد افزایش می دهد! تمام آن خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی را تصور کنید که می توانید بخورید.

#۴ چای لاته وانیلی خامه ای

در اینجا یک نوشیدنی آرامش بخش دیگر است که همه ما می توانیم در این فصل از سال استفاده کنیم! در حالی که این چای لاته خامه ای همانطور که ممکن است سرگرم کننده به نظر برسد، با مواد کامل غذا درست شده است و این یک جایگزین عالی برای آن لاته قندی است که همه ما تمایل داریم وقتی هوا سردتر می شود، هوس کنیم.

و در حالی که این نوشیدنی خوشمزه یک عصر آرامش بخش را ایجاد می کند، می توان آن را به یک لاته صبحگاهی خوشمزه نیز تبدیل کرد! برای داشتن طعمی کافئین دار، دستور زیر را با اضافه کردن ۱ تا ۲ شات اسپرسو به چای کثیف تبدیل کنید.

عناصر:

  • ۲ فنجان شیر نارگیل
  • ۳ عدد خرمای مدجول بدون هسته
  • ۳ قطره وانیل استویا (اختیاری)
  • ۲ عدد لوبیا وانیل
  • ۴ عدد میخک کوچک
  • ۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ½ فنجان بادام هندی خیس شده

مرحله ۱: شیر نارگیل را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. همه مواد به جز بادام هندی را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا ترکیب شوند. از روی حرارت بردارید.

گام ۲: مخلوط را در مخلوط کن بریزید و بادام هندی را اضافه کنید. آنقدر هم بزنید تا چایتان صاف و کف کند.

مرحله ۳: در لیوان سرو کنید و در صورت تمایل مقدار بیشتری دارچین بپاشید.

شماره ۵ چای سم زدایی

شاید یک شب سرگرم کننده داشته اید، شیرینی های زیادی خورده اید، یا کمی بیشتر از حد معمول احساس نفخ کرده اید. هر چه هست این دستور FitOn PRO در ماه‌های سرد سال که نیاز به کمی حمایت گوارشی دارید، باید از آن استفاده کنید. این یک نوشیدنی آرامش بخش گرم و پر از مواد مغذی غنی است و به طور طبیعی از سیستم گوارشی پشتیبانی می کند.

سعی کنید اول صبح از این نوشیدنی لذت ببرید، قبل از اینکه شکم شما برای هضم سایر غذاها خیلی سخت کار کند. این می تواند به شما انرژی بدهد، التهاب را آرام کند و متابولیسم شما را به لطف موادی مانند زنجبیل و فلفل قرمز!

عناصر:

  • ۱ عدد لیمو، فشرده
  • زنجبیل تازه آسیاب شده، به مزه
  • ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل کاین
  • ۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ۴ قطره استویا مایع (اختیاری)
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل آب شده
  • ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب

مرحله ۱: برای تهیه چای، مواد را به یک پارچ آب در حال جوش اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. اگر به نوشیدنی سرد علاقه دارید، آن را در یخچال نگه دارید و سرد بنوشید.

افزودنی های حمایتی ایمنی

آیا به دنبال چند افزونه سالم هستید؟ همه اینها افزودنی های عالی به فنجان چای روزانه یا هر یک از نوشیدنی های آرامش بخش مورد علاقه شما هستند. برخی از آنها با برخی از مزایای حمایت کننده سیستم ایمنی همراه هستند!

عسل خالص: عسل خام سرشار از آن است آنتی اکسیدان هااین نوشیدنی آرامش بخش مورد علاقه شما در این زمان از سال یک افزودنی عالی است. سعی کنید کمی از آن را در چای خود بپاشید تا شیرینی طبیعی داشته باشد.

فلفل هندی: اگر می توانید کمی گرما را تحمل کنید (مانند چای سم زدایی FitOn PRO)، کمی فلفل هندی درست مانند عسل، این فلفل قرمز سرشار از آنتی اکسیدان است.

قیمه: برای افزودن چربی های سالم به برخی از نوشیدنی های مورد علاقه خود در هوای سرد، یک قاشق چای خوری گی را به موادی مانند آب استخوان و حتی شیر زردچوبه اضافه کنید. بافت خامه‌ای می‌افزاید و منبع عالی ویتامین‌های محلول در چربی مانند A، E و K است.

نوشیدنی راحتی مورد علاقه شما چیست؟

آیا نوشیدنی مورد علاقه ای دارید که وقتی هوا سردتر می شود به آن روی بیاورید یا وقتی فصل بیماری فرا می رسد به آن اعتماد کنید؟ چه نوشیدنی مورد علاقه خود را داشته باشید و چه به دنبال چیز جدیدی برای افزودن به روتین سالم خود هستید، یکی از این نوشیدنی های آرامش بخش را در نظر بگیرید. آنها نه تنها سالم هستند، بلکه همه آنها افزودنی های بسیار خوشمزه ای را به برنامه روزانه صبح یا عصر شما می دهند.

بنابراین فنجان مورد علاقه خود را بیاورید، یک فنجان چای بنوشید یا مقداری آب استخوان را گرم کنید و پنج تا ده دقیقه وقت بگذارید. ذهن و بدن شما از شما تشکر خواهند کرد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر