آیا این رژیم لاغری سریع Factor در واقع این سخت

لیست رژیم لاغری سریع افزایش ادرار: رژیم کتوژنیک یک ادرارآور طبیعی است ، بنابراین باید بیشتر به دستشویی 10 دلیل ضروری است توقف تاکید در مورد کاهش وزن با رژیم کتوژنیک بروید. گنجاندن مقدار زیادی فیبر در رژیم غذایی می تواند احساس سیری را افزایش دهد و به طور بالقوه منجر به کاهش وزن شود. در صورت دو برابر کردن مصرف کافئین، وزن، BMI و توده چربی به مقدار ۱۷ الی ۲۸ درصد کاهش پیدا کرد. در وعده ی ناهار روز دهم می توانید از یک لیوان ماست کم چرب بهمراه یک لیتر آب میوه ترجیحا آب هویج یا سیب مصرف کنید.

رژیم کتوژنیک ده روزه کارشناسان نوشیدن بیش از دو لیتر آب در روز را توصیه میکنند تا بدن شما بتواند با رژیم غذایی سازگار شود و در پایان روز به نتایجی که میخواهید برسید. بسیاری از ما دندانهای سالمی داریم و به همین دلیل تا جایی که میتوانیم از انواع دسرها می خوریم.این موضوع در نهایت باعث افزایش جذب کالری می شود. قهوه در کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی مؤثر است.

اما با این وجود در طول مدت ورزش بسیار سریع دچار خستگی می شدند. تنها رژیم هایی با کاهش وزن موفقیت آمیز رو به رو هستند که محدودیت مصرف کالری در آن ها بسیار کم است که در کاهش وزن پایدارتر نقش دارد و موجب کاهش تغییرات منفی متابولیک مرتبط با محدودیت کالری میشود.

چند نمونه رژیم لاغری سریع

در وعده ی شام می توانید از نصف سینه مرغ، آب لیمو، کاهو و روغن زیتون استفاده کنید. شام این رژیم شامل ترکیباتی همچون خیار، سالاد کاهو، سس آب لیمو، گوجه فرنگی و یک عدد میوه می باشد. ناهار رژیم قهوه در روز سیزدهم شامل گوشت یا مرغ پخته شده یا کبابی، سس آب لیمو، گوجه فرنگی و سالاد کاهو است ولی در وعده ی شام باید از دو عدد نان تست، سوپ آب مرغ یا آب گوشت و دو عدد میوه استفاده کنید.

رژیم سریع کاهش وزن و سایز

در شام رژیم قهوه در شب یازدهم باید از نصف سینه مرغ، کاهو و کرفس استفاده کنید. نکته کارآمد اینکه اگر نوشیدن آب برایتان سخت است، شاید نوشیدن چای میوهای بتواند در این راه به شما کمک کند. چای سبز با بیسکویت ساده : چای سبز به مقدار زیادی باعث کاهش وزن می شود.

رژیم کتوژنیک مناسب چه افرادی است

به خاطر داشته باشید که این نوشیدنی را باید به مقدار متعادل بخورید تا قند خون شما اثر نگذارد. هندوانه ها توانایی هضم شدن در شب و موقع خواب را ندارند و در نتیجه مشکلاتی را برای معده در روز بعد به وجود می آورد. به دلیل پر بار بودن سفره شب یلدا توصیه می شود که افراد وعده شام را حذف کنند، زیرا با مصرف تنقلات یلدا و خوردن شام، معده دچار مشکل می شود.

برای ناهار این رژیم، استفاده از پنج ورق کالباس مرغ، یک عدد خیارشور، گوجه فرنگی و دو ورق نان تست توصیه شده است و در وعده ی شام می توانید از نصف سینه مرغ، خیار، سالاد کاهو، گوجه فرنگی و یک عدد میوه مصرف کنید. البته در طول این رژیم فراموش نکنید که روزانه بیشتر از ۱۵۰۰ کالری از موادغذایی را مصرف کنید.

تو رژیم کتوژنیک چی بخوریم

غذای خود را در منزل بپزید. بر اثر شوکی که رژیم کانادایی به بدن وارد میکند، فرد در کوتاه مدت دچار کاهش وزن خواهد شد. تغییر مناسب زمانی اتفاق می افتد که به آرامی از برنامه خود کالری کم کنید. خوراک لوبیا چیتی یک شام ایرانی رژیمی خوشمزه و پرطرفدار است که برای شبهای سرد زمستان و پاییز بسیار مناسب است.

این رژیم صبحانه را حذف کرده و تنها شامل وعدههای ناهار و شام میباشد. وعده ناهار به عنوان یکی از وعدههای اصلی غذایی هرگز نباید حذف شود. مصرف بیش از حد قهوه باعث میشود که به تعداد دفعات بیشتری از سرویس بهداشتی استفاده کنید. بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن باید در ابتدا میزان مصرف لبنیات کافی باشد، البته این لبنیات در رژیم غذایی برای کاهش وزن باید از نوع کم چرب باشد، کلسیم در لبنیات مانع جذب زیاد چربی ها میشود.

فقط 1 اونس (28 گرم) پنیر چدار 1 گرم کربوهیدرات، 6 گرم پروتئین و مقدار مناسبی کلسیم را فراهم میکند. در حقیقت در طول یک هفته، درصد چربی بدن شما به مقدار زیادی کاهش نخواهد یافت. یکی از رژیم های غذایی کم کالری، رژیم غذایی قهوه میباشد که در این رژیم، وزن کم کردن و کم نگه داشتن وزن با موفقیت امری دشوار محسوب میشود.

یک رژیم لاغری سریع و عالی

یک رژیم لاغری سالم باعث میشود تا شما بتوانید تودههای چربی اضافی موجود در قسمتهای ران، بازو، صورت و همچنین شکم و پهلو را در مدتزمان معقول کاهش دهید. از عواملی که در کاهش وزن و حفظ کاهش وزن تاثیرگذار است می توان به افزایش مصرف پروتئین و فیبر، کاهش میزان قند تصفیه شده، و ورزش منظم اشاره کرد.

رژیم لاغری سریع شوک

طبق تحقیقات کارشناسان، موادی داخل قهوه وجود دارند که مصرف آن دارای مزایایی همچون چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن نظیر ناحیه دور شکم می باشد. گذشته از این که فعالیت ورزشی انجام دهید بهتر است منظور لاغر شدن و چربی سوزی از قهوه مصرف کنید. مطمئن باشید که دقیقا با همان محصولاتی که خانواده شما استفاده میکنند، میتوانید این رژیم را انجام دهید و خوشحال شوید.

چرا با رژیم کتوژنیک لاغر نمی شوم

از بزرگترین معایب این روش این است که وقتی شروع به خوردن خوراکیهای جامد میکنیم، وزن از دست رفته با همان سرعتی که کم شده بازیابی میشود. با رژيم به اصطلاح شوک ابتدا وزن پایین می آید ولی با افزایش ناگهانی وزن مواجه شده و دوباره چاق می شود. برخی از معایب این رژیم در درازمدت می تواند شامل: سنگ کلیه و استئوپروز، افزایش اسیداوریک خون و خطر نقرس باشد.

در صبح روز پانزدهم رژیم قهوه می توانید یک لیوان شیر میل کنید. شما باید در صبح روز نهم رژیم قهوه، یک لیوان شیر بخورید در حالی که برای ناهار باید نصف سینه مرغ پخته شده یا کبابی را بهمراه آب لیمو و کاهو میل کنید. کارشناسان تغذیه ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

همچنین، گاهی وقت ها در اثر محدودیت کالری ممکن است وزنی که از دست داده اید، دوباره برگردد. با کاهش مصرف کربوهیدراتها و میزان کالری، ذخیره گلیکوژن بدن کم و این موضوع باعث کاهش آب بدن میشود؛ بنابراین بهتر است بگوییم که علت اصلی کاهش وزن در این رژیم، از دست دادن آب است و نه چربی.

البته شواهد سودمندی این رژیم در سرطان به آن سطح از اعتبار نرسید که بر پایهٔ آن توصیهای پزشکی انجام شود. خوردن یک فنجان قهوه، یک ورق نان تست و یک حبه قند در صبح دهم رژیم قهوه سفارش شده است. صبح10 بعد از نوشیدن آب گرم خود با عسل، پنیر، گوجه فرنگی، فلفل سبز و نان تست دو برش بخورید.

یکی از رژیمهایی که به مادران شیرده توصیه میشود، رژیم غذایی استرالیایی است. بدنسازان و کسانی که پرورش اندام کار می کنند خیلی از ماهی تن استفاده می کنند چون بهترین غذایی که می تونه پروتئین کافی به بدنشون برسونه بدون اینکه کالری زیادی دریافت کنند همین ماهی تن هست.

سریع ترین رژیم لاغری بدون بازگشت

همزمان با رژیم غذایی برای کاهش وزن باید فعالیت روزانه خود را نیز افزایش دهید، در غیر این صورت حداکثر بازدهی در برنامه غذایی برای کاهش وزن را نخواهیم داشت.علاوه بر رژیم لاغری و فعالیت بدنی استراحت کافی و مناسب نیز نقشی تعیین کننده در کاهش وزن و لاغری دارد.

ی رژیم لاغری سریع

چربی سوزی ناشی از فعالیت بدنی در رژیم قهوه افزایش می یابد. از دست دادن بیش از حد پتاسیم باعث میشود که مشکلی به نام هیپوکالمی اتفاق بیفتد که نقش بسزایی در کنترل عضلات و سلامت قلب دارد. در این مواقع همه به دنبال رژیمهای غذایی و برنامههای لاغری هستند تا بتوانند خیلی زود روی فرم بیایند.

کتاب راهنمای رژیم کتوژنیک

بیشتر مطالعات نشان میدهند در رژیم کتوژنیک، بعد از یک سال، کاهش وزن قابل توجهی ندارد و رژیمهای لاغری که متعادلترند و کربوهیدرات بیشتری در آنها وجود دارد (نسبت به رژیم کتوژنیک)، کاهش وزن قابل توجهتری دارند. به این معنی که شخص با داشتن فعالیت بدنی متوسط باید در هر روز ۲ الی ۳ هزار کالری مصرف کند.

رژیم کتوژنیک چند روزه است

برای صبحانه در روز هفتم رژیم قهوه می توانید از یک فنجان قهوه، یک ورق نان تست و یک حبه قند استفاده کنید. برای ناهار آخرین روز رژیم قهوه می توانید از گوشت یا مرغ پخته یا کباب شده، خیار و گوجه فرنگی استفاده کنید در حالی که برای شام می توانید یک کاسه سوپ ساده آب مرغ یا آب گوشت را بهمراه ۲ ورق نان تست و ۲ عدد میوه میل کنید.

استفاده از هویج پخته رنده شده، دو عدد تخم مرغ آب پز و ۲۰۰ گرم پنیر رژیمی یا کم نمک برای شام چهارم رژیم قهوه توصیه شده است. در صبح دوازدهم رژیم قهوه باید یک لیوان چای و دو عدد خرما بخورید ولی یک هویج پخته شده بهمراه دو عدد تخم مرغ سفت آب پز را باید در وعده ناهار بخورید.

باعث خواب بهتر در شب می شود. شام رژیم قهوه در شب هفتم، استفاده از موادی مانند گوجه فرنگی، سالاد کلم، سس آب لیمو و یک عدد میوه می باشد. برای شام این رژیم می توانید یک هویج پخته شده، یک عدد تخم مرغ آب پز و ۲۰۰ گرم پنیر رژیمی یا کم نمک میل کنید.

سریع ترین رژیم لاغری جهان

در وعده ی ناهار می توانید از یک ورق کالباس، دو عدد تخم مرغ سفت آب پز و کاهو میل کنید. در وعده ی ناهار این رژیم، باید یک لیوان آب میوه ترجیحا آب هویج یا آب سیب را بهمراه یک لیوان ماست کم چرب بخورید. برای تامین این مقدار کالری دریافتی باید موادغذایی فیبردار و بدون چربی را مصرف کرد.

در ابتدا هدف از ایجاد رژیم غذایی زون کاهش التهاب ناشی از رژیم غذایی و کاهش وزن و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن بوده است بر این اساس می توان گفت رژیم زون یکی از انواع رژیم غذایی بیماران محسوب می شود.در برنامه غذایی رژیم زون هر وعده غذایی باید شامل یک سوم پروتئین، دو سوم میوه و سبزیجات رنگارنگ و مقدار کمی چربی باشد.

بهترين رژيم براي لاغري سريع

مهم ترین مساله ای که درباره ی رژیم غذایی کتوژنیک وجود دارد این است که کربوهیدرات به مقدار کم مصرف شود. بسیاری از افراد در کنار گرفتن رژیم های کاهش وزن، به انجام تمرینات ورزشی نیز خواهند پرداخت. در طولانی مدت برای کسانی که اضافه وزن زیادی دارند و به مدت طولانی از این رژیم استفاده می کنند، باعث کاهش دانسیته استخوانی و ایجاد پوکی استخوان می شود.

اگر قهوه کافئین دار به مقادیر زیادی بنوشید موجب مصرف بیش از حد کافئین می شود، که به این ترتیب مشکلات متعددی نظیر بیخوابی و افسردگی رخ می دهد. با این که مصرف بیش از حد قهوه کافئین دار برای سلامت افراد مضر است ولی اگر ۴۰۰ میلی گرم کافئین( حدود ۴ لیوان یا ۹۶۰ میلی لیتر قهوه) بنوشید معمولاً خطری بهمراه ندارد.

قانون این است که در طول مدت رژیم حداقل 2 لیتر آب در روز مصرف کنید. قهوه موجب سرکوب اشتهای کاذب می شود و در نتیجه باعث کاهش کالری دریافتی میشود. وقتی کربوهیدرات دریافتی بدن کاهش پیدا کند، بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود شروع به چربی سوزی می کند.

رژیم لاغری سریع عسل

روزه داری متناوب به عنوان پرطرفدارترین رژیم لاغری و بهترین رژیم لاغری سریع، زمان مجاز غذا خوردن را محدود میکند، که راهی ساده برای کاهش کالری دریافتی شماست. به همین علت زمانی که اول شب، قهوه می خورید به راحتی خوابتان نمیبرد. کافئین قهوه دارای مزایایی میباشد که از آنها می توان به افزایش متابولیسم بدن، سوخت چربی و کاهش وزن اشاره کرد.

رژیم کتوژنیک برای چه کسانی مناسب است

قهوه و لاغری در کاهش وزن رابطه مستقیمی دارند و از علل اصلی آن می توان به چربی سوزی اشاره کرد زیرا سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد. واقعیت مطلوب این است که رژيم شوک در طولانی مدت توصیه نمی شود. این رژيم مورد تایید ما نمی باشد زیرا کاهش سریع وزن در مدت زمان کوتاه چندان سالم نیست.

درست است که زرده تخم مرغ دارای کلسترول بالایی است، اما مصرف این کلسترول باعث افزایش کلسترول خون نمی شود. فروشگاه آنلاین ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیک در ایران و صادر کننده محصولات به کشورهای خاورمیانه و حوضه خلیج فارس است، هدف ریوک افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بینالمللی است.

خواص و مزایای مطرح شده در این بخش از سلامت نمناک برای پوست، مو و سلامتی است. همچنین در کافئین قهوه، خواص متابولیکی بسیاری نهفته شده است. از دیگر خواص فلفل دلمهای تاثیر آن در افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه کمک به تسریع کاهش وزن است بنابراین یکی از رایج ترین انواع شام ایرانی رژیمی فلفل دلمهای شکم پر است.

در این روش به جای صبحانه و ناهار یک شیشه غذای پوره شده کودک استفاده میشود و شام نیز یک وعده کم کالری خواهد بود. یک رژیم لاغری خوب، باید بتواند شما را در زمانی منطقی، بدون این که سلامت شما را به خطر بیندازد، شما را به تناسب اندام و وزن مناسب برساند.

رژیم کتوژنیک در بارداری

شواهد نشان میدهد که این رژیم ممکن است برای برخی افراد با شرایط پزشکی خاص مناسب باشد، اما شواهد بسیار محدودی وجود دارد که افراد سالم باید از آن به عنوان یک رژیم غذایی طولانی مدت استفاده کنند. یک رژیم غذایی مناسب باید شامل همه مواد مغذی مورد نیاز بدن باشد. یک فنجان قهوه تلخ طبق تحقيقات، دارای ویتامین های B2، B3، B5، منگنز، منیزیم و پتاسیم است که حفظ سلامتی بدن بسیار موثرند. ​This post was done with GSA Content Gen erator DEMO.

در بین غذاهای دریایی، صدفها و هشتپا دارای میزان کمی کربوهیدرات هستند و از آنها میتوان در رژیم کتوژنیک استفاده کرد. این رژیم همانطور که در بالا نیز گفتیم، رژیم غذایی با کمترین میزان کربوهیدرات و چربی بالاست که از این جهت شباهتهای زیادی با رژیمهای آتکینز (Atkins) و کم کربوهیدرات دارد.

سایر ویژگی های غذاهای خاص نیز می تواند آنها را سیر کنند، مانند داشتن چگالی آب بالا. هدف این است که در هر هفته فرد یک پوند کم کند و وقتی به وزن ایده ال خود رسید، یک ماه بعد نیز رژیم را ادامه دهد؛ اما پس از آن روند رژیم را به گونه ای ادامه دهد که جزیی از زندگی روزانه ی وی شود.

روش کتوژنیک چیست

با این که توصیه میشود در رژیم قهوه از قهوه بدون کافئین مصرف کنید، ولی اکثر افراد از قهوه کافئین دار مصرف می کنند. در طول انجام این رژیم داروهای معمول خود را طبق دستور پزشک مصرف کنید، اما از استفاده مکملهای غذایی غیر تجویز شده خودداری کنید. اگر شما چربی بیشتری در مقایسه با پروتئین مصرف کنید، توده عضلانی خود را از دست خواهیدداد، شاید وزن کم کنید، اما این کاهش وزن در اثر از دست دادن بافت عضلانی بدنتان است و نه چربیهای اضافه.

دراینبین بهترین انتخاب، غذاهای حاوی سبزیها پخته هستند؛ زیرا در عین کمکالری بودن، باعث احساس سیری در فرد میشوند. ماهی قزلآلا، ماهی ساردین، ماهی خالخالی و سایر ماهیها از نظر چربیهای امگا 3 بسیار زیاد هستند که به نظر میرسد سطح انسولین را کاهش داده و باعث افزایش حساسیت به انسولین در افراد دارای اضافه وزن و چاقی میشوند.

ادعای دکتر ارنوت در این کتاب، اینست که اگر در روز چندین لیوان قهوه بنوشید، موجب افزایش متابولیسم و چربی سوزی میشود، همچنین نمیگذارد کالری ها جمع شود و باعث کاهش اشتها میشود. در برخی موارد، آنفولانزای کتو نیز می تواند شما را در تمام شب در حال چرخش و چرخش قرار دهد.

چه چیزی باعث لاغری سریع صورت میشود

این رژیم، متابولیسم بدن را به جای تکیه بر کربوهیدرات، متکی بر کتونها و چربیها میسازد. در مطلب سبزیجات کم کربوهیدرات بهترینها را به شما معرفی میکنیم تا از سبزیجات مجاز رژیم کتو آگاهی پیدا کنید. البته در برخی شرایط لاغری سریع می تواند بدون خطر باشد؛ آن هم وقتی است که طبق اصول خاصی باشد؛ مانند وقتی که از یک رژیم لاغری کم کالری تحت نظر پزشک یا مشاوره تغذیه پیروی می کنید که می تواند یک رژیم لاغری اصولی و سریع باشد.

رژیم لاغری سریع با اجیل

غذاهای رژیمی رژیم آنلاین آردایت بدون شکر: این مواد اغلب حاوی الکلهای قندی هستند که موجب تاثیر بر روی سطح کتون در برخی از موارد میشود. همچنین، الکترولیت های مهم فراوانی نظیر پتاسیم در اثر خروج این مایعات از دست میروند. حتی ممکن است شخصی با انجام رژيم خروج از استپ وزني با رژيم شوک چند کیلو هم کم کند ولی مشکل اصلی اینجاست که بدن به شوک ولکنش داده و شخص هر چند هم اراده داشته باشد رژیم را می شکند.

کتوژنیک و دیابت

ممکن است با خواندن این تیتر تعجب کنید. چگونه 8 کیلوگرم وزن کم کنید؟ نتایج نشان داد که میزان کاهش وزن گروه اول بعد از ۶ ماه تقریبا ۲ کیلوگرم بیشتر بوده است. در واقع به دانه های قهوه سبز که گرما ندیده اند، همان دانه های قهوه ای گفته میشود.

نظرات درباره رژیم کتوژنیک

اگر در طول روز یا بین وعده صبحانه و ناهار احساس گرسنگی کردید از مواد غذایی که فیبر محلول دارند استفاده کنید. پلانک: حرکت پلانک یکی از مشکلترین و در عینحال تاثیر گذارترین حرکات ورزشی برای لاغری موضعی شکم محسوب میشود و شما در حین انجام آن فشار بسیار زیادی را روی شکم خود احساس خواهید کرد.

با این مشکل چند مشکل دیگر نیز برای انسان بوجود می آید، تمایل به پرخوری، احساس خستگی دائمی و احساس بد داشتن نیز از عوارض رژيم شوک می باشد. مرغ را از کاسه خارج کرده و به ماهیتابه اضافه کنید و هر طرف را به مدت 3 دقیقه تفت دهید تا قهوهای طلایی شود. شما می توانید از طریق یک برنامه رژیم کم کالری 1 هفته ای به سرعت وزن خود را کاهش دهید.

مدت: (به مدت 3 روز در هفته) قبل از خواب استفاده کنید. در اثر این خاصیت، اثرات رادیکال های آزاد و التهابات بدنی کاهش می یابد. ولی علاوهبراین خاصیت، قهوه اثر مهم دیگری نظیر کاهش وزن دارد. به این ترتیب، هیپوکالمی ایجاد شده در اثر مصرف قهوه، بسیار نادر است.

رژیم لاغری سریع بلغمی ها

اثر رژیم غذایی کتوژنیک بر برخی بیماری ها مانند سرطان، دیابت، سندرم تخمدان پلی کیستیک و آلزایمر ارزیابی شد. دکتر باب ارنوت دربارهی رژیم قهوه در کتاب “The Coffee Lover’s Diet” نوشته و بدین طریق مشهور شد. 75 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات در این رژیم استفاده میشود. به طور کلی، در کتو شما 70 تا 80 درصد کالری خود را از چربی، حدود 20 درصد از پروتئین و 5 درصد از کربوهیدرات دریافت خواهید کرد.

در صبحانه ی روز پنجم رژیم قهوه می توانید از یک فنجان قهوه بهمراه یک ورق نان تست و یک حبه قند استفاده کنید. در وعده ی صبحانه ی رژیم قهوه می توانید از یک لیوان چای، یک ورق نان تست همراه با عسل بخورید. صبحانه ی روز یازدهم رژیم قهوه شامل یک فنجان قهوه بهمراه یک ورق نان تست و یک حبه قند می باشد.

رژیم لاغری خیلی سریع

صبحانه ی رژیم قهوه در روز هشتم، یک فنجان قهوه بهمراه یک حبه قند می باشد. حبوبات سرشار از پروتئین، فیبر و مواد معدنی به ویژه منیزیوم هستند و تنها چیزی که ندارند چربی است، چه بهتر،یک فنجان لوبیا قرمز، عدس یا نخود پخته شامل ۱۴ گرم پروتئین است (معادل پروتئین موجود در یک پرس غذای گوشتی). اگر بمدت نیم ساعت قبل از فعالیت بدنی، قهوه بنوشید به چربی سوزی بدنتان کمک زیادی میکنید.

رژیم کتوژنیک در درمان صرع

در صبح سیزدهم فقط می توانید یک لیوان شیر بنوشید. در واقع هیچ ماده غذایی در این رژیم حذف نشده است ولی تأکید دارد که از مواد غذایی سالم استفاده کنید. همچنین این ادعا را دارند که وزن کم شده برنمی گردد. در روز پنجم شما نیمی از راه را طی کرده اید و می توانید از سبزیجات و میوه ها نیز استفاده کنید .

رژیم لاغری سریع برای بلغمی ها

استفاده از دو عدد خرما همراه با یک فنجان چای در وعده صبحانه ی روز سوم رژیم قهوه الزامیست. بهتون اکیدا توصیه می کنم اولا بیش از یک دوره رژیم را تکرار نکنید و اگر قصد تکرار داشتید چند ماه به بدنتون فرصت بدید. برای تهیه این مورد از غذاهای رژیمی، ابتدا پیازها را به صورت ریز رنده کرده و سپس با گرفتن آب آن، گوشت چرخ کرده را با پیاز رنده شده مخلوط نمایید.