پنج راه برای بازی Veggie Burger – امی لونگارد



همبرگر خود را با سبزیجات و میوه ها پر کنید!
اگر در هیچ یک از صحبت ها یا کارگاه های آموزشی من حضور داشته اید ، می دانید که من همیشه به دنبال راهی هستم تا سبزیجات و میوه های بیشتری را به وعده های غذایی خود اضافه کنم. همبرگر گیاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست! البته ، رویه های آزمایش شده و واقعی مانند پیازهای نازک ، گوجه فرنگی و کاهو وجود دارد. با این حال ، من طرفدار زیادی برای افزودن آروگولا ، اسفناج یا کلم پیچ ، خردل یا جوانه ، پیاز قرمز ترشی ، قارچ سرخ شده ، آووکادو یا هلو کبابی ، گلابی یا آناناس هستم. من لزوماً همه این موارد را همزمان اضافه نمی کنم ، اما نکته این است که تنوع زیادی وجود دارد و گزینه ها بی پایان هستند. اگر رویه سبزیجات یا میوه های مورد علاقه ای دارید که من به آنها اشاره نکردم ، لطفاً در نظرات زیر به من بگویید.

تثبیت تخمیر شده.
غذاهای تخمیر شده باعث ایجاد تردی خوب ، ترش و مزایای باکتری های دوست روده برای هر چیزی که می خورید می شود. من از افزودن کلم ترش و کیمچی به همبرگر سبزیجات لذت می برم ، اما مورد علاقه شخصی من ترشی های خرد شده و خردل است. هنگام خرید این محصولات ، کلماتی مانند “خام” ، “پاستوریزه نشده” یا “تخمیر لاکتو” را روی برچسب جستجو کنید. آنها به احتمال زیاد در بخش غذای طبیعی مغازه های خواربار فروشی یا فروشگاه های مواد غذایی سالم در یخچال و در بازار کشاورزان محلی شما قرار خواهند گرفت.

چاشنی ها را با دقت انتخاب کنید.
اعتراف: من چیزی برای چاشنی ها دارم! برخی از روکش های گیاهی مورد علاقه من شامل پنیرهای بادام هندی نرم ، تاپناد ، سالسا ، پستو ، چاتنی ، مایونا گیاهی یا حتی سس های خانگی یا طبیعی است (من از مارک Good Food For Good که از خرما به جای شکر استفاده می کند ، واقعاً خوشم می آید). اوه و هموس ، چاشنی همه گیر که می توان به هر چیزی اضافه کرد. این واقعا سزاوار گروه غذایی خودش است.

نان بهتر.
بیشتر نان های تجاری یا خریداری شده طعم بسیار خوبی دارند ، اما بسیاری از آنها از نظر تغذیه کوتاهی می کنند. به طور کلی هنگامی که من به دنبال نان کامل برای برگ خود هستم ، به دنبال نان برگر سبوس دار هستم ، زیرا آنها دارای مواد با کیفیت تر و مغذی تر هستند. دسترسی به آنها سخت تر است ، بنابراین قسمت غذای طبیعی را در فروشگاه خواربار یا فروشگاه مواد غذایی سالم خود امتحان کنید. همچنین پیشنهاد می کنم برای نان های تازه پخته شده بدون مواد نگهدارنده و افزودنی ، با نانوایان صنایع دستی یا نانوایی های منطقه خود ارتباط برقرار کنید.

طرفهای فوق العاده خوشمزه
در اکثر رستوران ها یک سالاد یا سیب زمینی سرخ کرده با برگر سبزیجات به شما پیشنهاد می شود ، اما نکته مهم در مورد سرو همبرگر سبزیجات در خانه یا آوردن آنها به یک مهمانی BBQ این است که می توانید آن را با درجه های فوق العاده خوشمزه و مغذی بالا ببرید. به من معمولاً همبرگرهای گیاهی خود را با سالاد پاستا پاور ، تابستانه یا سالاد سوپ فود کلم سرو می کنم. سیب زمینی سرخ کرده یک وعده فوق العاده است ، اما آیا سیب زمینی شیرین بو داده چیلی من را امتحان کرده اید؟ اینها پخته می شوند (سرخ نمی شوند!) و کاملاً با هر برگر سبزی جفت می شوند.

امیدوارم پیشنهادات من کباب های تابستانی شما را به سطح بعدی برساند. بعد از فیلمبرداری از تست طعم برگر سبزیجات با برخی دوستان برای کانال YouTube من ، از نوشتن این پست الهام گرفتم. می توانید فیلم زیر را تماشا کنید!



دیدگاهتان را بنویسید