کلاهبرداری برای مشتریان NV Energy در حال افزایش است



LAS VEGAS (KLAS) – NV Energy به مصرف کنندگان در مورد کلاهبرداری جدیدی که شامل ارسال پول به CVS برای پرداخت نقدی یا ارائه اطلاعات کارت های بدهی از طریق تلفن است هشدار می دهد.

آنتوان تیلمون ، نایب رئیس عملیات مشتریان ، می گوید: “به مشتریان مراجعه می کنیم و آنها را تهدید به قطع ارتباط می کنیم. ما می بینیم که مشتریان آن از وضعیت خوبی برخوردار هستند بنابراین از روند ما مطلع نیستند.”

NV Energy معتقد است که موج جدیدی از کلاهبرداری با هدف یکسان درخواست پرداخت فوری از مشتری است.

تیلمون افزود: “رویکردی که آنها انجام می دهند تهدید است. ما شما را تهدید می کنیم که قدرت خود را خاموش کنید و یک سرباز در راه داریم.”

NV Energy هرگز با مشتریان خود تماس نمی گیرد تا قطع ارتباط فوری را تهدید کرده و تقاضای پرداخت فوری کنند. مشتریانی که در خطر قطع ارتباط هستند ، یک قبض 10 روزه در قبض برق خود دریافت می کنند ، سپس یک نامه 48 ساعته از طریق پست دریافت می کنند.

تیلمون گفت: “ما می بینیم که آنها سالمندان ما و جوامع اسپانیایی زبان یا مشتریانی را که انگلیسی را به عنوان زبان اصلی خود صحبت نمی کنند ، هدف قرار می دهند.” “این یک بازی مالی برای کلاهبرداران است و اگر شما به دنبال آن باشید پول شما را دریافت می کنند و آنها با آن کار نمی کنند. این چیزی است که ما شاهد آن هستیم. آنها تاکتیک های خود را تغییر می دهند.”

دفتر کسب و کار بهتر ، همچنین با کلاهبرداری های خرید آنلاین زنگ خطر را به صدا درآورد که اکنون به یکی از خطرناک ترین انواع کلاهبرداری تبدیل شده است. آنها می گویند میانگین مبلغ از دست رفته در این کلاهبرداری ها 750 دلار است.

به گفته دفتر کسب و کار بهتر ، در اینجا بهترین راه ها برای جلوگیری از کلاهبرداری آمده است:

  • مراقب وب سایت های جعلی باشید.
  • قبل از خرید آن کالا تحقیق کنید.
  • اگر معامله خیلی خوب به نظر برسد ، احتمالاً چنین است.

دیدگاهتان را بنویسید